4x ketaspidur

4x ketaspidur

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

4x ketaspidur

Postitus Postitas GhostRider »

küsiks nii kas saab panna ladale 01/03/05 taha ka ketas pidureid
kui siis :
on see väga raske tegemine
on keegi teinud..
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Jah saab Lada 01/03/05 taha ketaspidureid panna.
Jah on raske tegemine.
Jah on tehtud.
Lada 01 (fiat) oli sünni poolest tagumiste ketaspiduritega, mis aga olude sunnil muudeti trummelpiduriteks. Ketaspiduri klotsid said taga lihtsalt liiga ruttu otsa.
OTSING oleks sulle kindlasti abiks. Saaksid ilma uue teema tegemata oma küsimustele vastused.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

http://www.lada.cc/articles.phtml?rubri ... icle&id=49

Ja täna Arvi 100 kes viitsis selle välja otsida.
k
kumm134
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kumm134 »

ESTfield 004 (lada power) on paigaldatud taha lada sillale ketaspidurid ja Valter Teppani käest sain teada järgmist:

Jah, Lada sillale monteerisime ketaspidurid. Kõik toimis suurepäraselt, kuid balanss oli paigast ära. Kuna otsustasime kraani/drosselit mitte kasutada siis tuleb leida väiksema läbimõõduga kettad. Hästi sobivad VW ventileeritavad kettad koos sadulaga, millel käsipidur on kokku ehitatud.

Lugupidamisega,

Valter
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Ja ei maksa unustada et erinevalt estfieldist standardsele ladale ketaspidurite ehitamisel enam ülevaatust ei läbi.

Samas tagatrumlid korras peast peavad piisavalt.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Siit foorumist on ka korduvalt läbi käinud, Ladale oleks vaja ketaspidureid taha. Mina pole veel aru saanud, miks on tänaval liiklemiseks taha vaja ketaspidureid. Korras pidurite korral on lada trumlid väga head. See mees (nime kahjuks ei mäleta), kes ehitas tagaveolise Escort RS-i rallika pani taha just Lada silla, kuna see originaalis kõige suuremate tummelpiduritega.

Mina olen pigem vastupidi vaadanud, et esimesed pidurid peaksid hoopiski tõhusamad olema. Maanteekiirustel võrreldes tänapäevaga ikka vilets. Näiteks võrreldes enda Renaultiga, siis vahe ikka märgatav Renaulti kasuks. Renaultil ees ventileeritav ketas, läbimõõt on silmaga vaadates enam-vähem sama Ladaga, aga klots on peaaegu 2 korda pikem. Taga on samuti trumlid, kuid trumli läbimõõt ja laius ning klotsi mõõtmed on võrreldes Ladaga naeruväärselt väikesed.
Kuna see, mis materjalist on pidurid on väga oluline, siis küsimus. Kas keegi on Ladal vahetanud kettad klotsid mingi tuntud läänemaise tootja omade vastu ning kas see on mingit efekti andnud?
Veel üks Lada ja Renaulti pidurite võrdlus - 25 000 km-ga on Renaulti kettad juba tuntavalt kulunud - rant servas:o Lada omad 75 000 km-iga vähem kulunud.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Ladale ketaspidur taha,aga miks.Kõik me oleme käinud ülevaatusel ja
jälginud kui auto läbib piduritesti ja samas mõelnud et oleks tagumiste pidurite võrdsus sama kui esimestel.Tihtipeale ei ole ja kuna esimesi pidureid ei ole vaja reguleerida,siis tekibki mõte tagumistest ketastest.
Muidugi KORRAS pidurisüsteemi olemasolul toimivad Lada pidurid
(ka trummel) eeskujulikult.Kusjuures 149.000 sõitnud ?igulil(minu omal) on
veel tehase kettad ja trummlid.Muidugi klotse olen ikka vahetanud ja
kasutanud olen CCCP`i toodangut.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Vasta