Esmane registreerimine on tal 01.12.1973.Esimene omanik
olla olnud lennuväes leitnant ja teinud temaga 1974 a. avarii.
Pauk olnud nii kõva,et tolleaegsest Tallinna Autokeskusest
tellitud ekspert kohale ja vaadanud et sellest masinast enam
elulooma ei saa.Pimedas sõidetud siis tee ääres seisvale
metsaveo poolhaakele tagant sisse.Peale eksperdi käiku
käinud üks mees teda veel vaatamas ja öelnud et tema
võtab selle masina ära.Ja saanudki auto omale teise omaniku
kes julges selle raske töö ette võtta.Utiili läks kogu esiots,
radiaator ja vist ka esisilla tala.1976 a. võis auto jälle mööda
Eestit ringi vurada.Niipalju siis auto ajaloost.
Mina olen siis kolmas omanik(loodetavasti viimane) aastast 1988.Odomeetril oli näit 40.000(originaal).
Mootor siis 1198cc 62 hj ehk 43 kw.Eelmise omaniku poolt
pandud kaks tihendit et saaks 76 bensiiniga sõita.Käigukast
4-ja käiguline,reduktor 4,3.Need siis tehase omad.
Tagumine summuti(koos sisemiste vaheseintega) ja üle taga-
silla viiv kaar on roostevabast.
Ninast tahapoole jäävad plekid originaalid,põhi tugev.
Praeguseks odomeetril 146000.
Muusikat teeb Clarion E 950 Mk II ja taha aknalauale
paigaldatud Roadstar "120 W" 3-me ribalised ovaalid.
Eelmine suvi sai uue värvkatte DeBeer värviga.Olekski nagu
kõik praeguseks.
