Süüteluku kontaktide eluea pikendamine

Süüteluku kontaktide eluea pikendamine

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Süüteluku kontaktide eluea pikendamine

Postitus Postitas allah »

Kuu aega tagasi ostsin süütelukule uue klemm plaadi kuna vana kippus soojaks minema. Kuid see uus on veel hullem, sest uuest peast läks samamoodi soojaks ja nüüd ei taha starterit ka korralikult ühendada.

Mis vahendiga tuleks neid klemme töödelda, et nad kauem vastu peaksid. Iga kuu aja tagant liivapaberiga nühkida ja painutada küll ei viitsi. Või on veel mingid trikid nipid kuidas seda süütelukku töökindlamaks muuta.
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

kui tihedalt ühendatud, siis ei tohiks plaat soojaks minna... kontrolli kontakte
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Poest isegi leiad midagi. Otsi "Contact Cleaner"i sildiga vahendit. Tootja kahjuks ei meenu hetkel. Puhastab ja määrib.
CRC teeb kah juhtmeühendusklemmide kaitseks aerosooli.
Selle firma oma soovitab somm mul töömasinal kangesti kasutada - seal kah pidevalt ühenduste oksüdeerumisega jamad. Turvas ,vihm ja ongi happed kohal....

Aga tegelikult hakkavadki sellised asjad ikka vanadest juhtmetest - klemmidest pihta. Kui tahad head asja saada ,siis tuleb see töö ükskord ette võtta ,et vahetad vanunud juhtmed välja ja soovitav on uued klemmid otsa tinutada ,mitte piirduda näpside kasutamisega + lisaks eelpoolmainitud kaitsevahendid ,võimalusel üldse välisõhu eest isoleerida.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Paar aastat tagasi oli sama probleem ja sai täikalt ostetud 25-e krooniga
vana süütelukk,lootuses et on veel tehase klemmlauaga ja joppas.
Siiamaani pole probleeme esinenud.
Ja muidugi võid poemüüja käest küsida sellist asja nagu copper grease
(vase määre),sobib igasuguste elektriühenduste nt. akuklemmide,massi-
juhtmete oksüdeerumise vältimiseks.Kui mälu ei peta siis tootja oli Comma.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

0.1mF kondekas rööbiti kontaktidega :)

võtab suurema sädeluse ää
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Samuti toodab ka MOBIL seda kontakti määrde aerosooli..
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: arvi100

Ja muidugi võid poemüüja käest küsida sellist asja nagu copper grease
(vase määre),sobib igasuguste elektriühenduste nt. akuklemmide,massi-
juhtmete oksüdeerumise vältimiseks.Kui mälu ei peta siis tootja oli Comma.
See asi on ette nähtud kuumenevatesse kohtadesse määrdeks (piduriosad, kollektori mutrid,...).
Mingil juhul ei soovita vasemäärdega klemmide kallale minna. Teatavasti on vask väga hea elektrijuht. valesse kohta toppides võib see määre hoopis kurja teha. Seal ju üksjagu vasepulbrit sees.
Süüteluku klemmide põlemise vastu panin mina oma autole mõlema lülitatava ahela vahele relee. Süütelukk lülitab ainult relee tõmbemähist. Kõik ülejäänu jäme vool käib üle relee klemmide.
C
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Mille järgi selle tehase klemmplaadi ära tunneb?

Seda vasemääret saaks vajalikesse kohtadesse pulgaga kanda, kuid see vasemääre on ju õli ja vasepulbri segu ja see vasepulbrit siduv õli vist elektrit ei juhi.
Tundub, et ma jõuan ikka sinna välja, et keemia on ainult ajutine lahendus ja mõttekam on ikka releed vahele panna.
Kui suurt voolu need releed kannatama peavad ja kuhu nad on mõttekas paigutada?
Mul oleks tuledele ka vaja releed vahele panna, et siis peaks korraga need releed panema.
Vasta