1,7 l sissepritsega mootor

1,7 l sissepritsega mootor

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

1,7 l sissepritsega mootor

Postitus Postitas kriisa »

Plaanis osta järgmine lada ja võimalik, et sellel 1,7 l sissepurskega mootor :) autoks arvatavasti siis 07
Tahaks teada igasugust infot selle mootori kohta. Kas üldse tasub sellise mootoriga masinat majja tuua, äkki tuleb temast ainult häda ja viletsust.
Kuidas see mootor vastu peab, elekrtroonika eriti mõtlen, igast andurid ja muu jama ning ka tehniline pool. Millised uuendused tal võrreldes vanemate mootoritega jne. Tüüpvead, kui keegi neid teab, kuidas kütet võtab ja kuidas edasi viib autot. Vat siukesed tagasihoidlikud infosoovid mul.
Ja nagu ikka, siis vastake need kes ikka asjast midagi teavad, ise pole vaja mõelda ja seda ka et lehma lellepoeg rääkis et kehv mootor on, see ka ei ütle eriti midagi.
Tüüpiline eestlane ju midagi ei remondi ja kui 5 aasta jooksul ilma remontimata autol midagi katki läheb siis räägib omanik sõpradele, et jõle kehv masin, mootor, mida iganes...
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kuna mul ka praegu müügis 4 autot pritsungiga ja on pakkuda ka pritsungisüsteeme,siis aegade juuksul on 2 klienti saanud jagu süütemoodulitest.Arvatavalt on lambda andurid,katalüsaatorid ja termoandurid esimesed mis otsad annavad.Muidu on vastupidav süsteem ja kui on töökorras,siis reaalne kütusekulu on 7,2l/100-le(isiklikult proovitud maanteel).Aga täpsemaks testimiseks, remondiks ja reguleerimiseks vaja minna vastavaid seadmeid omavasse remondifirmasse,mis on teadagi kalli tunnihinnaga.
Aga kasutada lihtne,pole toorega jamamist,samuti on käivitamisel kohe pooltuled peal.
Kuna mootor on 1,7,siis on ta ka hea minekuga,max kiirus 170km/h
Samuti isiklikult testitud.
http://www.pilt.ee/photo/345983/6930733/
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Katalüsaator iseenesest ju jama :puzzled kas nende autode arvele võtmisel pannakse cat passi ka kirja või on võimalik neid ka kuidagi nii arvele võtta, et seda kirja ei panda. Cat ju päris kõvasti maksab ja kui seda vahelt ära võtta ise, siis ülevaatuselt läbi ei saa.
Ardi mis hinnaga sul need pritsungisüsteemid muidu on ja mis hinnaga on näiteks need andurid mis läbi võivad minna ja ka cat.

Praeguse info põhjal hakkab mõte kalduma ikka vana ja hea karpa mootori poole.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pritsingikompl 3000kr.Sellest süütemoodul 2000kr paar(võib ka ühe poole kaupa vahetada).Samas kui pritsung ei meeldi võid ju iga kell pritsungividinad küljest kruvida ja karpa asemele panna.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Nii, et erinevus tavalisest mootorist siis on vaid see, et pritsung peale keeratud?
Aga kui ise pritsung eemaldada, siis arvatavatsi heitgaaside mürgisus suureneb ja jällegi võib tekkida probleeme ülevaatusel.
See viimane niisama teoreetline küsimus, vaevalt ma hakkaks nüüd pritsega autot hankima selleks, et pritset eemaldada, ennem juba ostaks siis karpaga.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ardi aga äkki teed väikse ülevaate ka nendest sissepritsega masinatest mis sul müüa on, kui viitsid. Kasvõi siiasamma teemasse.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kalleim on siin
http://uus.autod.ee/autod/?id=102960&m= ... dV&keel=ee
See on komisjonimüügis.H-20000kr+1600kr.(riigilõiv).
Talle järgneb sama aastaarvuga beez 07 mille hind o 16000kr+1600kr.
Siis kaks valget 04 hinnaga 14500 ja 15500.Esimene on 4k.kastiga ja teisel puudub 5-s käik.Kui panen korras 5k.kasti alla on hind 17000kr.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Kas foorumis ka mõni selline kasutaja on, kes ise igapäevaselt 1,7 pritsemootoriga masinat kasutab. Tahaks veel mõningaid kommentaare saada. Ardi omad rohkem nagu remondi- või müügimehe poolsed on, tahaks ka pisut teisest vaatenurgast.
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Postitus Postitas chp »

Mitte nüüd igapäävaselt, aga nädalas 3-4 päeva siis uuema niva lenksu taga, samuti 1,7 pritsega. Aastatks 2001., J a päris probleemivaba nagu asi ei ole jah. Esiteks tänu pritsesüteemile on tal võimsam gene(ilmselt sama mis uutel 1** seeria ladadel) mille jupid ka muidugi vana omadest märkimisväärt kallimad, teiseks suureks häirivaks faktoriks on miskitsugused andurid mis mitte kuidagi ei taha vastu pidada. Sai mingi aeg hoiatava armatuuritule tõttu lastud esinduses välja vahetada...üks maksis ca 300, teine ca 500 töökulud ka ja oligi tonnine laks. Kestsid ca 2 kuud. Sai uuesti vahetatud, kestsid ca sama kaua...
Nii, mis veel....kommutaator on selline kapriisne...kui nt küünaljuhtmed vms vett saab ja müni pütt tagant ära kaob siis sedaviisi liikudes põleb kommutaator ca 200 meetri pärast läbi (hinnaks ca 200 eeku) ja sõit on lõppenud, kuni uue kommutaatori saabumiseni. Kuivõrd see asjalik info aga vanema 1,6 mootoriga nivaga võrreldes on madala pöördega jõudu märgatavalt vähem :sein...midagi kindlasti veel aga ei meenu hetkel.....
Ahjaa...positiivse külje pealt..olgu suvi või talv...käivitub ikka olulisemalt kergemini kui karpaga lada
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Kui nende andurite hinda mõelda ja seda kui tihti neid minna võib, siis selle raha eest ma oleks nõus kehvema käivitumisega küll :)
kuid vaevalt nüüd igal sellel mootoril neid andureid nii palju kulub chp ju kasutab ka oma masinat eksteemsemates oludes nagu ma aru olen saanud
jälle mõte ikka karpamootori poole kaldub
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pritsungmootoril pole kommutaatorit mis maksab 200kr.Vaid süütemoodul mis maksab ca 4000kr.Tavaliselt annab otsad pool moodulist ja neid saab ka poole kaupa vahetada.Aga põhimõtteliselt on võimalik ka pritsungile panna tavaline jagaja.Ja geneka võib panna ka tavalise.Toidab ära küll.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Postitus Postitas chp »

Algselt postitas: Kriisa
chp ju kasutab ka oma masinat eksteemsemates oludes nagu ma aru olen saanud
jälle mõte ikka karpamootori poole kaldub
Ei ekstreemi jaoks on teine masin, kindlasti ei ole seda andurite jama igal mootoril, kirjutasin enda kogemusi.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

2001 nival on küll 1,7 mootor kuid vaevalt et monopritse. Need süsteemid siiski oluliselt erinevad. Andureid on võimalik osta poole odavamalt kui esindus müüb ja monopritsel andureid pisut vähem ka kui 2001 toodetud nival
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

4p pritsega Nivad tulid 2002/2003 aastal.Seega 2001 kindlalt mono.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

2002 alguses olid kindlasti juba 4p pritsega aga mis siin vaielda, chp ise äkki ütleb kas on monopritse
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Mehed- ütlen ka sõna sekka! Vanatüübi süsteemid ja muud vidinad ikka töökindlamad kui need uued. Ja nagu CHP mainis et kõiksugused andurid ja muud jamad mis tahavad töötamise ära lõpetada- ÕIGE jutt. Las venelane teeb neid uue tüübi sikse sama kaua kui vana tüübi omasid on teinud. Siis vast tekib vastupidavus ja usaldus. Aga minu seisukoht on selline, et need 1,7 mootori süsteemid lihtsalt ajusi nu...ima hakkavad:lol
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Njah. Jääb ära ikka see 1,7, igaks juhuks ei hakka riskima.
Ärge mind nüüd klubist välja heitke, aga kahjuks on hakkanud mõtted kalduma ka mõnda muud marki auto kui Lada poole.
Vasta