Kuidas saada mootori küljest kätte eesmine kaas?

Kuidas saada mootori küljest kätte eesmine kaas?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
tuuqer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 10 Mai 2005 19:58
Asukoht: Saaremaa
Autod: LUAZ 969m '89; 21063 '83

Kuidas saada mootori küljest kätte eesmine kaas?

Postitus Postitas tuuqer »

Tekkis vajadus vahetada nukkvölli keti pinguti. Selleks on vaja ära keerata mootorilt eesmine alumiiniumist kaas.
Siin tekkiski probleem: kuidas seda kätte saada, sealt läheb ju väntvöll läbi, seega tuleks eemaldada väntvölli rihmaratas... ja nii taandub probleem hoop9is sellele, et kuidas see rihmaratas sealt kätte saada:puzzled

teoreetiliselt peaks ju olema vöimalik keti pingutit eemaldada ilma seda kaant eemaldamata...näiteks seda kuidagi ümber väntvölli keerates:puzzled vahet pole

igatahes mul oleks siiski vaja see kaan maha saada isegi kui ilma saab;)

oleks kiirelt abi vaja, tänud ette köigile, kes viitsivad vastata;)
Lähen minagi, tühjad on paagid
Läbi sudu bensiinimaik suus...
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

mida sa tahad vahetada -pingutit või pingutustalda???

Kui pingutit siis saad ilma selle kaane eemaldamiseta hakkama. Keerad pinguti plokikaane küljest lahti ja paned uue tagasi sinna kust vana võtsid.

Kui tahad talda vahetada siis pead esimese kaane koos rihmarattaga ära võtma kuna pingutustalla kinnitus polt asub kaane all.

Kaane eemaldamisel võtad rihmaratta eest, keerad väikesed poldikesed ja mutrikesed ära, mis kaant kinni hoiavad ja ongi valmis. Pärast samamoodi kokku, tiba silikooni veel kaane vahele või uus tihend...

Ja ära sa midagi ümber väntvõlli küll keerama hakka... võid midagi hoopis pe..se keerata
t
tuuqer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 10 Mai 2005 19:58
Asukoht: Saaremaa
Autod: LUAZ 969m '89; 21063 '83

Postitus Postitas tuuqer »

sry, minu viga töesti, pingutit ma siiski vahetama ei hakka:puzzled: tuli pisuke näpukas sisse, tean küll tegelt mis on mis:cool:

see selleks, aga probleem läheb edasi-> kuda ma selle rihmaratta sealt kätte saan?:puzzled
mulle on jäänud tunne et seal rihmaratta kohal hoidmiseks on selline nagu mutter, mille küljes on need nagad, mille taha käib vänt...olen ma ikka öigel teel??
ja kuidas ma selle mutri lahti keeran või öigemini kuidas ma mootori pöörlemist takistama pean, et mutrit keerata saaksin:puzzled

ps: 01 mootorist räägin praegust
Lähen minagi, tühjad on paagid
Läbi sudu bensiinimaik suus...
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

see kaib eest mutrivotmega keerates.
mutrivoti peale, keerad starterit ja tuleb lahti:),
voib ka tulla suurem nuss...
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

Algselt postitas: rene07
Kaane eemaldamisel võtad rihmaratta eest, keerad väikesed poldikesed ja mutrikesed ära, mis kaant kinni hoiavad ja ongi valmis. Pärast samamoodi kokku, tiba silikooni veel kaane vahele või uus tihend...
tore et sinu meelest ongi nee et võtad rihmaratta ära. õnneks on peale sind ka keegi seletanud kuidas see tegelikult käib.
mis puutub aga esikaane tagasipanekusse silikooni abil...
no milleks? kui poes müüakse uusi tihendeid. ise sain terve tihendite komplekti 15.- eest "Volga" poest. tingimus ainult et enne uue tihendi panemist teed tihendi aluse puhtaks.
silikooni pole vajalik.
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

tore et sinu meelest ongi nee et võtad rihmaratta ära. õnneks on peale sind ka keegi seletanud kuidas see tegelikult käib.
mis puutub aga esikaane tagasipanekusse silikooni abil...
no milleks? kui poes müüakse uusi tihendeid. ise sain terve tihendite komplekti 15.- eest "Volga" poest. tingimus ainult et enne uue tihendi panemist teed tihendi aluse puhtaks.
silikooni pole vajalik. [/quote]

Lg. pedagoog! Loe ennem läbi ja siis targuta- kirjutasin ju et tiba silikooni vahele või UUS TIHEND... ja selle rihmaratta kohta ütlesin et peab selle ära võtma. Või saab esimest kaant kuidagi muudmoodi kätte (kahjuks vist ei sa) See kuidas seda ära võtta saab on hoopis teine teema. Sry et ei hakkanud kohe seletama. Pärast jälle häda kaelas et kasuta "otsingut" ja blää blää bläää sada häda veel..............:rolleyes
t
tuuqer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 10 Mai 2005 19:58
Asukoht: Saaremaa
Autod: LUAZ 969m '89; 21063 '83

Postitus Postitas tuuqer »

Algselt postitas: tuuqer
ja nii taandub probleem hoop9is sellele, et kuidas see rihmaratas sealt kätte saada
Algselt postitas: rene07
See kuidas seda ära võtta saab on hoopis teine teema. Sry et ei hakkanud kohe seletama. Pärast jälle häda kaelas et kasuta "otsingut" ja blää blää bläää sada häda veel..............:rolleyes
aga see selleks...
mul on hoopis see varjant;)
Algselt postitas: rock6
voib ka tulla suurem nuss...
arvan, et tuleb alla vanduda:sein, pole sellega VÄGA suurt häda, vana pingutustald jookseb veel mõned sajad (miks mitte ka tuhanded) verstad;)
kett on juba suhteliselt veninud ja varsti saab pingutustalla ja keti koos ära vahetada:spin
Lähen minagi, tühjad on paagid
Läbi sudu bensiinimaik suus...
Vasta