asi on järgmine. söitsin randa. järsku söidu ajal tundsin et käigud lähevad raskemini sisse. korraks jätsin seisma. ja kui mootori pärast uuesti tööle panin ei saand enam käike sisse. aga kui teise käiguga tööle lükkasin siis söidu ajal veel vahetas.
Osadel esiveolistel Opelitel saab. Rohkem nagu ei tulegi ette neid variante.
On ka selliseid tarkpäid, kes nimetavad kasti maha võtmata siduri vahetust selliseks, kus kast jäetakse kõhu alla rippu. Maha ju ei pandud.
Probleem siis järgmine ,et sõidad autoga natukene lähevad käigud ilusti sisse aga mingi hetk enam ei lähe ,siis pead seisma jääma auto välja suretama uuesti käima panema siis kõik ok jälle ,et milles võib probleem olla.
Selline mure, et minu autol ka sidur võtab veel ainult lahti laskmisel veel kõige ülevalt mingi natukene ja kui kiiremat minekut kohalt teen jooksevad pöörded peale ja edasi kohe ei lähe vastavalt pööretele auto.
Kas siduri vahetamine ja lahti tegemine on väga rakse töö?
Eks ta nõnna rakse ole, kui raskeks keegi midagi peab. Suhteline värk nagu iga toiminguga. Mõnimees ei saa ladale isegi õigeid süüteküünlaid ostetud ilma, et peaks foorumi abi kasutama, vahetamisest rääkimata, sest käed saavad ju mustaks
eks alustuseks kisu kardaan ja käigukast alt ära...ülemise kahe poldiga näed kõige rohkem vaeva...ega vict summuti pükste eemaldamiseta samuti ei pääse....käigukasti ülemiste mutritega näed vast kõige rohkem vaeva...liigipääs suht vilets...aga padruni saba ja kardaaniga peaks hakkama saama küll...
Siduriketta vahetamiseks ei pea tingimata kogu väljalaset pükstest lõpuni üldse puutuma. Võtad kardaani käigukasti küljest lahti ja liigutad kardaani nii palju kui võimalik eest ära (et käigukasti tahapoole nihutada). Lased lahti siduri töösilindri käigukasti küljest, võtad lahti ka massijuhtme ning spidomeetri trossi, käigukangi padja kere küljest. Seejärel lased lahti käigukasti poldid ning nihutad kasti tahapoole. Eemaldad sealt vahelt siduriketta ning paned uue.
Siis paned asjad vastupidises järjestuses kokku ning töösilindri mutritega reguleerid siduri käiku.
Kokkuvõtteks arvan ma, et sellest kõigest on varem samas teemas kindlasti ka juttu olnud, seega loe enne postitamist teema läbi.
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
... või oleks juba mõtekam kohe uus ketas ja muud jupid panna? [/quote] Nagu eelpool õeldud õigel ajal siduri reguleerimine lahendab olukorra. Siduril peab olema vabas olekus alt kahvlist proovides4-5mm vabakäiku. Kõigepealt proovi ikka see lahendus ära. Kõik muu hiljem, kui reg tulemust ei anna. NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud) ...
Mul selline probleem, et käigud ei taha sisse minna. Suure ragistamisega läheb kuidagi sisse. Kui sidur alla vajutada ja pidurdada, siis sureb auto välja. Ja ratas käib siis ikka ringi kui sidur all on.
Lisan siia teemasse veel ühe võimaliku variandi, miks käiguvahetus ei toimi.
Sidurikahvel otsustas pooleks murduda. Päris kaua andis tunda, et miski jama siduriga, käigud ei läinud sisse, siduri maha keeramine aitas lühikeseks ajaks ja lõpuks üldse ei aidanud. Kes on kasti ära võtnud, see teab, et kahvli vahetus ei ole autolt maas kastigagi kõige kergem tegevus. Küll ajab üks ja teine vedru ennast eest ära. Peale parajalt pikka jamamist sain uue kahvli paika ikka ilma kasti maha võtmata. Tõenäoliselt on selle tööga võrreldav tegevus tagumiku kaudu hammaste parandamine:D
Pole siiani saanud oma ladal sidruit korda teha ja nüüd vaja jälle hakata sellega sõitma, äkki keegi Tallinnas teeks selle töö ära?Ise ei oska ja pole ka kohta kus teha.