termostaadiga jama

termostaadiga jama

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kuskilt peab ikka lekkima . ( võimalik ,et lekib termostaadist ) alustuseks katseta veega ja kui lekkimine pidama saadud ,siis tosool sisse.
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

tosool jookseb palju paremini välja kui vesi ... kuid psikesi lekkeid kõrvaldati vene ajal tavotiga
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Tosooliga katsetusi teha on tänapäeval kallis. Aga jah iseenesest tosool lekib kergemini ,kui vesi. Kui veega ei leki siis keera nats veel tugevamini kinni ja siis peab ka tosooliga. Kui tahad ,et süsteem ka rõhku peaks siis peax süsteem ikka korralik ja kindel olema .
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vaheta voolikud ka ära sealt lekke kandist..
hinnad on imeodavad ja nagu üks vana kala mulle seletas pidavat voolikud nn ära väsima..
samas võib vooliku seesmisel kihil olla vigastus mistõttu tosool kahe kihi vahelt lekibki vooliku otstest ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

Postitus Postitas heiki.k »

Ise tegelen praegu ka termostaadi ja vedelikuga.
Siit küsimus, et kuskohast sa neid imeodavaid jahutusvedeliku voolikuid saad? Viimsis nt. autopoes maksis meeter ligi 400 eek!!!!!!:o
To KARSSON15: Proovi vooliku ja termostaadi ühenduskohta seda torutöödeks mõeldud valget teipi panna. See peab ka kuumusele vastu ja peaks ikka aitama.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: heiki.k

To KARSSON15: Proovi vooliku ja termostaadi ühenduskohta seda torutöödeks mõeldud valget teipi panna. See peab ka kuumusele vastu ja peaks ikka aitama.
Kui mõeldud keermeteipi ,siis on see KEERMEteip ja ei lähe kohe mitte sinna ,kuhu heiki.k seda panna tahaks.
Targem on silikoniga lõdvikut tihendada ,aga see kah õige remondivariant pole.
Olkul jutt jummala õige ,sest parim remont on alati uuega asendamine ,eriti mis puudutab kummidetaile.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Pealegi, kui ostad 50 EEK eest silikooni, 20 EEK eest keermeteipi, ke*id jupp aega ajusid ning ikka korda ei saa, siis ma parema meelega läheks ostaks uue lõdviku mis maksis ka mingi 20 või 30 EEK, vahetaks ära ja elaks jälle lõbusalt edasi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

mõte jamada teipide ja silikoonidega???:lol Endale ostsin uued lõdvikud 100 eeki eest +60 eek korralikud lääne klambrid ja ptüi, ptüi, ptüi,:D peab niimodi, et tilkagi välja ei tule, olgugi et radikat on mitu korda maha kistud ja klambreid kokku ja lahti keritud juba omajagu.
Vasta