Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas n2utsu »

Algselt postitas: Uki
Mul on siduriga selline jama, et auto oli seisnud augustikuust õues, enne kui selle ära ostsin. Nüüd detsembri algul, kui käisin autot proovimas, pandi see üle pika aja tööle, kuid siis sain küll kohalt minema, kuid kui tahtsin teist käiku panna, sidur hästi ei lahutanud ja tõusis üles tagasi vaid poole peale. Pandi siis sisse vedelamat õli ning tol korral sai korda. Nüüd aga laupäeval oli jälle esimest korda peale seda minu lühikest (teist käiku sisse ei saanud, kui õli sai korda, polnud aega enam proovida) proovisõitu masinal sõitmist mõni km ARK-i ja tagasi, pühapäeval seisis ning nüüd, esmaspäeval jälle sidur poole peal. Täiesti üles tuleb siis, kui varbaga kaasa aitad. Milles võib häda olla? Tuli küll pikk jutt s**t jutt, kuid ehk saite aru.

vänta natuke aega sisuri pedaali edasi tagasi
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kuidas seda vedelamat õli pandi? Kallati lihtsalt peale? Samasugust jama põhjustavad nii õhk süsteemis, mis võib olla vedeliku vahetamise tagajärg, kui see, et kogu süsteem on lihtsalt suuremas koguses s**ta täis.

Kehvemal juhul muidugi olku poolt mainitud kõrvalekalded.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Kallati lihtsalt vanale veidi uut peale jah. Siis veel küsisime, et kas tohib nii segada vana õliga jne. Siis ütles müüja küll, et miskit ei juhtu ja kallas edasi.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kuna siduriajamis kasutatakse piduriõli ja pidurisüsteemis teatavasti vedelikke segada ei tohi - põhjusel, et segunedes võib kompott "keema mitta" st. tekivad õhumullid, süsteemi - siis pole ka siduriajamis mõistlik vedelikke omavahel segada. Kõiki müügimehi ei maksa uskuda
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

keema läheb vedelik siiski ohtra pidurdamise tagajärjel kuna eri vedelike segu keemispunkt on madalam kui vedelikel iseseisvalt..

eri vedelikke segada ei tohi mitte mingil juhul kuna enamasti tekkib sade.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Kuid kas siis peaks selle süsteemi kuidagi puhtaks tõmbama ja ühte tüüpi uut õli panema?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui süsteem klimpe täis ,siis tuleb ta tühjendada ,läbi pesta ja uue õliga täita.
Millega läbipesu toimetatakse? Ise kasutaks piiritust ja kompressori abi.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Läbipesu ikka sama õliga, mis sisse läheb. Vana välja ja uuega läbi pumbata (õhutada).
Usun , et Uki vea puhul see ei aita (see tähendab, viga mujal).
C
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Nüüd, kui ilmad soojemad on, on viga kadunud. Ning kui külm oli, siis oli kah see viga vaid hommikul ja õhtul, päeval, kui soojem oli, oli viga kadunud :puzzled
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Kuidas metall toru otsasid saab lahti keerata?
Mul ei taha siduri torul kumbki ots lahti tulla. Nii kõvasti on kinni, et tavaline mutrivõti viskab üle.
Ööseks panin MoS2 -ga likku, ehk on abi. Kuid ma kardan et peab poodi uue toru järgi minema.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: allah
Kuidas metall toru otsasid saab lahti keerata?
Mul ei taha siduri torul kumbki ots lahti tulla. Nii kõvasti on kinni, et tavaline mutrivõti viskab üle.
Ööseks panin MoS2 -ga likku, ehk on abi. Kuid ma kardan et peab poodi uue toru järgi minema.
Selle jaoks spetsiaalne võti...Lauliku tänava Ladapoes maksis 27.- kui õigesti mäletan...kui toru läbi on, siis saad ka lihtsamat teed minna - lõikad läbi ja keerad kas silmuse või padruniga...
Võti ise peaks välja nägema midagi sarnast(kujutamisoskus on mul nagu on :D):
Seal kus on vahe, tõmmtakse võti üle toru...seatakse kandid mutri peale ning poldiga pingutatakse võti tihedalt mutri ümber...keeramise rõõm järgmiseks :DPilt
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Ei olnud seal Lauliku tänaval sellist võtit enam.
Muud üle ei jäänud kui tegin toru katki ja keerasin padrunvõtmega.

Kas peab töösilindri juurest vabakäiku suurendama, kui siduripedaali kiirel allavajutamisel siduri juursest kostab metalse kõlaga kolksatus? Aeglaselt vajutades pole midagi kuulda!
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

ei leidnud kysimusele vastust.talvel kaob seistes autolt sidurivedelik täiesti ära? aga kuhu ja kuidas?kuidas vältida?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Otsi lekkekoht üles...ehk siis vaata üle voolikud, peasilinder ja töösilinder.

Kui leket otseselt näha ei ole, siis vaata igaks juhuks ka salongis vaiba alla.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

asi on et iseenesest ei leki,kui auto sõidus on on kõik korras aga kui yle 3päeva seisab(kylma ilmaga)siis on vedelik läinud.tuttav ytles et mingi kylm siduri kojas kinni ja laseb vedeliku välja.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas salongi ei tule vedelik - mati alla näiteks..
sidurikojas pole midagi mis võiks kinni külmudes vedelikukadu põhjustada
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kui auto maja ees tagasi siis vaatan!aga kui ongi mis siis teha?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

peasilindri remont või vahetus uuema suguvenna vastu :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
richard
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas richard »

Kui mu auto töötab tühikäigul siis on kuulda mingit häält, kui vajutan sidurit siis see hääl kaob ära, kas sidur on peaaegu kaotanud oma töövõimed vms?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: richard
Kui mu auto töötab tühikäigul siis on kuulda mingit häält, kui vajutan sidurit siis see hääl kaob ära,
Käigukasti hääl. Seal mingid laagrid või hammasrattad häälitsevad. See näitab käigukasti kulumist. Võib sõita veel väga kaua, võib ka homme päev otsad anda.
C
Vasta