K: Pahteldamine ja lihvimine
K: Pahteldamine ja lihvimine
K: Pahteldamine ja lihvimine
Milliseid liivapabereid kasutada pahtli lihvimiseks, mõtlen siis seda numbrit mis paberil kirjas. Millal kasutada vesilihv paberit?
ABI...
Nii, mina tegelen keretöödega...
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle, siis krundid ära ja ilma veeta 400ga lükkad siledaks pinnad ja käid veega p800-ga üle, mikroaugud täidad kriimupahtliga ja käid jälle veega p800-ga kriimupahtliga täidetud kohad üle. KUI jääb näha pahtlikohti, siis pead enne värvimist mingi värvi või krundikihi alla (mingi sama tooniga värv nagu auto oleks hea, kuna krunt jääb liialt krobeline) panema, kuna pahtel on poorsem ja imeb värvi endasse siis selle tõttu jääbki auto laiguline... Kui auto on värvitud, käid veega P2000-ga kõik värvitud pinnad üle, nii et värv on täiesti matt hall ja siis poleerid pastaga ära (vastava aparaadiga muidugi) ja kannad tagatipuks vaha ka peale... See kõik on aeganõudev, aga kui tahad head tulemust, pead pingutama! Loodan, et said minu jutust abi....

Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle, siis krundid ära ja ilma veeta 400ga lükkad siledaks pinnad ja käid veega p800-ga üle, mikroaugud täidad kriimupahtliga ja käid jälle veega p800-ga kriimupahtliga täidetud kohad üle. KUI jääb näha pahtlikohti, siis pead enne värvimist mingi värvi või krundikihi alla (mingi sama tooniga värv nagu auto oleks hea, kuna krunt jääb liialt krobeline) panema, kuna pahtel on poorsem ja imeb värvi endasse siis selle tõttu jääbki auto laiguline... Kui auto on värvitud, käid veega P2000-ga kõik värvitud pinnad üle, nii et värv on täiesti matt hall ja siis poleerid pastaga ära (vastava aparaadiga muidugi) ja kannad tagatipuks vaha ka peale... See kõik on aeganõudev, aga kui tahad head tulemust, pead pingutama! Loodan, et said minu jutust abi....

- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
see link siit foorumist mitmeid kordi läbi käinud, aga järsku pole mõni seda veel märganud: http://lembit.pri.ee/eeltoo.htm
ka enda "rohelise peletise" keretööde juures võtsin sellest lingist õppust
ka enda "rohelise peletise" keretööde juures võtsin sellest lingist õppust
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Hea, et veel P40'lt P1000'le ei läheAlgselt postitas: -Gena-
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle

LUGEGE SEALT:
Algselt postitas: MUST KYTT
http://lembit.pri.ee/eeltoo.htm
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Tõstan siis vana teema üles, kuna jutt sellega seotud ja ei hakka uut teemat tegema:)
Praegu siis lihvisin roostet maha relakaga ja pärast seda hõõrusin veel natuke lahjema liivapaberiga siledaks pinna. Nüüd küsimus: Kas pahtli alla tuleks krunti ka panna?
Äkki keegi mainib ära mingi normaalse värvi ka siis juba. Plaanis teha tibukollane siks:). Pahtlit kasutan sama, mis eelmise auto puhulgi. Jättis hea mulje;) Pole vaja pakkuda minigd väga häid. See siiski projektiauto ka proovimise mõttes lihtsalt teen. Plaan osta u. 3 liitrit ~600.- eest, see teeb siis 200.- L. + siis pahtel mis maksis viimati 96.- vivacolori poes kuressaares. Suht suur purk oli. Peaks saama terve auto tehtud sellega.
Praegu siis lihvisin roostet maha relakaga ja pärast seda hõõrusin veel natuke lahjema liivapaberiga siledaks pinna. Nüüd küsimus: Kas pahtli alla tuleks krunti ka panna?
Äkki keegi mainib ära mingi normaalse värvi ka siis juba. Plaanis teha tibukollane siks:). Pahtlit kasutan sama, mis eelmise auto puhulgi. Jättis hea mulje;) Pole vaja pakkuda minigd väga häid. See siiski projektiauto ka proovimise mõttes lihtsalt teen. Plaan osta u. 3 liitrit ~600.- eest, see teeb siis 200.- L. + siis pahtel mis maksis viimati 96.- vivacolori poes kuressaares. Suht suur purk oli. Peaks saama terve auto tehtud sellega.

-
eEinman1
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: Vaz 2105 PROJEKT
- Kontakt:
Algselt postitas: -Gena-
Nii, mina tegelen keretöödega...
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle, siis krundid ära ja ilma veeta 400ga lükkad siledaks pinnad ja käid veega p800-ga üle, mikroaugud täidad kriimupahtliga ja käid jälle veega p800-ga kriimupahtliga täidetud kohad üle. KUI jääb näha pahtlikohti, siis pead enne värvimist mingi värvi või krundikihi alla (mingi sama tooniga värv nagu auto oleks hea, kuna krunt jääb liialt krobeline) panema, kuna pahtel on poorsem ja imeb värvi endasse siis selle tõttu jääbki auto laiguline... Kui auto on värvitud, käid veega P2000-ga kõik värvitud pinnad üle, nii et värv on täiesti matt hall ja siis poleerid pastaga ära (vastava aparaadiga muidugi) ja kannad tagatipuks vaha ka peale... See kõik on aeganõudev, aga kui tahad head tulemust, pead pingutama! Loodan, et said minu jutust abi....
![]()
kas tegeled ka värvimisega? ja kui siis mis hinnaga?
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 575
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Kui ei esine roostet siis pannakse pahtel haljale plekile(uuemad autod). Kuna tegemist vana autoga ja ennem esines roostet, siis pane sinna happekrunti. Ja siis pahtel peale. Lihgvimise käigis kindlasti lased ka mõnest kohast kappekrunti maha. Selle võid sinna rahulikult tagasi panna pintsliga. Pärast lased peale täitekrundi ja lihvid 400-se liivapaberiga ilusti siledaks. Ja siis P800 vesiliivaga. Kindlatsi hoia eemale spray kruntidest. Need kipuvad värvi all keema minema (mullitama).Algselt postitas: Allar21
Praegu siis lihvisin roostet maha relakaga ja pärast seda hõõrusin veel natuke lahjema liivapaberiga siledaks pinna. Nüüd küsimus: Kas pahtli alla tuleks krunti ka panna?
Kui tahad normaalset värvi ja teisi tooteid, siis soovitaksin www.varviabi.ee
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Tänud!Algselt postitas: RonKui ei esine roostet siis pannakse pahtel haljale plekile(uuemad autod). Kuna tegemist vana autoga ja ennem esines roostet, siis pane sinna happekrunti. Ja siis pahtel peale. Lihgvimise käigis kindlasti lased ka mõnest kohast kappekrunti maha. Selle võid sinna rahulikult tagasi panna pintsliga. Pärast lased peale täitekrundi ja lihvid 400-se liivapaberiga ilusti siledaks. Ja siis P800 vesiliivaga. Kindlatsi hoia eemale spray kruntidest. Need kipuvad värvi all keema minema (mullitama).Algselt postitas: Allar21
Praegu siis lihvisin roostet maha relakaga ja pärast seda hõõrusin veel natuke lahjema liivapaberiga siledaks pinna. Nüüd küsimus: Kas pahtli alla tuleks krunti ka panna?
Kui tahad normaalset värvi ja teisi tooteid, siis soovitaksin www.varviabi.ee
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Algselt postitas: -Gena-
Nii, mina tegelen keretöödega...
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle
Ma olen ka automaaler, aga vot sellist tehnikat ei ole veel kasutanud:sein
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Täna külastasin siis poodi:
Värviks valisin tibukollase Sadolin 012 nr. 1035 195.- L (2 liitrit tõin)
Värvi purgil veel kirjas mingi ,et hea läiketaseme ja kõrgete säilimisomadustega, sellepärast otsustasin ka selle kasuks. Hind oli ka normaalne;)
Pahtel: Soudal polüesterpahtel(mingi labidas on ka kaasas)
Roostesurm: Florin RS(peal kirjas ,et parandab ja värvi kattumist pinnaga)
Enam-vähem normaalsed asjad sai. Kui tulemus käes saab pilte ka:)
Happekrunti selles poes ei olnud ja polnud aega ka poodides möllata, nii saigi see roostesurm ostetud.
Ise olen asjade hindadega ülirahul. Kõik asjad kokku läksid natuke alla 500.-:)
Värviks valisin tibukollase Sadolin 012 nr. 1035 195.- L (2 liitrit tõin)
Värvi purgil veel kirjas mingi ,et hea läiketaseme ja kõrgete säilimisomadustega, sellepärast otsustasin ka selle kasuks. Hind oli ka normaalne;)
Pahtel: Soudal polüesterpahtel(mingi labidas on ka kaasas)
Roostesurm: Florin RS(peal kirjas ,et parandab ja värvi kattumist pinnaga)
Enam-vähem normaalsed asjad sai. Kui tulemus käes saab pilte ka:)
Happekrunti selles poes ei olnud ja polnud aega ka poodides möllata, nii saigi see roostesurm ostetud.
Ise olen asjade hindadega ülirahul. Kõik asjad kokku läksid natuke alla 500.-:)
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Algselt postitas: Tegija
Soudali pahtel muidu suht kõva lihvida ja auke jätab kah suhteliselt palju.
Aga head savitamist!
Täna siis pahteldasin ja lihvisin suuremad jäägid maha. Tegijal on õigus - ongi nii, et jätab auke ja raske lihvida. Homme hakkan siis jälle pahteldam ja lihvima:). Tahaks ikka enam-vähem korralikult teha.
Liivapaberiga niisma oli liiga mõtetu nühkida. Vastav otsik drelli otsas tegi oma töö hästi ära täna.
Kui hästi läheb , siis saab ehs täna juba natuke pilte.
Roostesurmaga sai ka möllatud mõnusasti:D
Villil just selline värv nagu tahtsin. Loodame siis ,et tuleb minul ka see enam-vähem selline välja:)
Ise olen päris kindel ,et nii head tulemust ei saa kui villil;)