P: kolks mootoris

P: kolks mootoris

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P: kolks mootoris

Postitus Postitas rav »

Tänahommikul peale käivitamist hakkas mootoris ootamatult kolksumist kostma. Kolks on suhttugev ja ebaregulaarsete vahedega, nii umbes kord-paar 5sek jooksul. Pöörete tõstmisel kolks mõnevõrra tugevneb. Tegemist pole siis klõbinaga vaid konkreetse tugeva kolksuga.

Masin nagu ikka Niva1.7i 2001a.

Mis see teoreetiliselt võiks olla ja kas võiks riskida oma jõududega töökotta sõita (30km)?

Javeel, hiljuti teeninduses käies tehti mootoridiagnostika ja soovitati kunagi nukkvõll ära vahetada kuna nukkvõlli andur andis CheckEngine signaali.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas gaasi andes või lahti lastes kolks ära ei kao / väiksemaks ei jää.
koliseva mootoriga üldjuhul parem mitte sõita..
oled sa kindel et see ikka mootor on, mitte ntx lahtine logisev genekas (omal juhtunud) vms..
kapotiall logista kõik asjad üle igaks juhuks.
:)

pole nivat omanud seega ei tunne näigikutepaneeli aga kas õlirõhu näidik ka sellel isendil on?
kas mootoris õli on?
kaua õlituli põleb peale mootori käivitumist?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Kui gaas peal siis kolksu intervall suurt ei muutu, küll aga läheb see veidi tugevamaks/teravamaks.

Tundub ikka et mootoris kolks, kapott lahti kuulasin/vaatasin ja midagi muud ei logisenud küll.

Õlirõhunäidikut pole, õlituli ei põle peale käivitamist, varda järgi on õlitase max. ja min. vahel, samas ei keela mind keegi täna õli veidi juurde valamast :)
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Postitus Postitas chp »

No 21214 puhul näitab check engine tuld ka muudel juhtudel....ise olen 2 korda käinud andureid vahetamas...kuna need lihtsalt annavad saba.
Niisama riski peale mina küll välja ei läheks, et 30 versta sõita. Parem treila peale kaks-kolmsada eeku raisata kui pärast suuremat katastroofi likvideerima hakata.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sihukused kolksud viitavad väntmehhanismile!
ETTEVAATUST!!
Isegi õlirõhu olemasolu ei anna teinekord lootust.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kuna viga hakkas hommikul peale käivitamist ,siis on põhjust arvata ,et probleem sai alguse juba varem ( mis sa eelmine kord autoga tegid? ) oli mingeid imelikke asju? Mootor ( ilma õlirõhuta pole sõitnud?)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ilmselt on kepsu või raamsaale kolks,aga arvan et rohkem kepsu kolks.
Sõitmisega rikub kepsu ära,taob ellipsi.Ja vändale võib ka teha nii palju et selle kolksu kaela tuleb lihvida mitte esimesse mõõtu vaid teise ja isegi kolmandasse
56506878
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Eelmine kord ei teinud midagi, rahulikult olen sõitnud koguaeg, õlituli pole siiani kordagi põlenud (peale starteriandmist siis :)), õlitase on norm olnud.

Eks ma siis lisan veidi õli juurde ja kui ikka kolksub siis vahekasti neutraal sisse ja nööriotsas töökotta...
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

kas mootori padi pole lahti?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: RaV
Eelmine kord ei teinud midagi, rahulikult olen sõitnud koguaeg, õlituli pole siiani kordagi põlenud (peale starteriandmist siis :)), õlitase on norm olnud.

Eks ma siis lisan veidi õli juurde ja kui ikka kolksub siis vahekasti neutraal sisse ja nööriotsas töökotta...
Kepsu kolksuga ei kao eriti see õlirõhk kuhugi.Raamsaale ära on siis õlirõhk langeb.
56506878
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Panin umbes poole klaasi jagu õli juurde ja kolks kadus. Nüüd õlitase peaaegu max peal ja sadakond kilomeetrit sõidetud.

Loo moraal: hoia õlitase maksimumi peal...? :)
m
miki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Sept 2009 14:27
Asukoht: harjumaa
Autod: lada o4

Postitus Postitas miki »

Algselt postitas: olaaf
pole nivat omanud seega ei tunne näigikutepaneeli aga kas õlirõhu näidik ka sellel isendil on?
kas mootoris õli on?
kaua õlituli põleb peale mootori käivitumist?
palju on lada mootoril norm õli rõhk, näit 1,6 mootoril
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No ma küll ei usu ,et see sul nii lihtsa võttega piirdub. Kolks võib ju kaduda ,aga põhjus ...?
Loomulikult on hea kui kõik niisama lahenes ,aga isiklikult võtaksin kindluse mõttes põhja alt ära ja "logistaksin" kepsud läbi.
Vaata ,et sul järgmist postitust siia kurva sisuga ei saabu ;)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui sedasi kolks kadus siis peab olema õlivarras vigane.Ehk siis allapoole liikunud või õlipumbas mingi kala et ei saa altpoolt õli kätte nii palju.
Ma soovitan teise sarnase mootori õlivardaga mõõta kui palju tema oma näitaks sul õli taset.Muidu on ladadel ühesugused vardad,aga nival oli vist nati teisem.Kuid see õlivarda allapoole nihkumine selle piiraja suhtes on täitsa tava nähtus.
56506878
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Siis tuleks mõnele GarageMeeting'ule registreeruda. Saaks omavahel õlitaset mõõta, kuulata mis häält teiste Nivade mootorid teevad ja kuipalju kardaanid loksuvad :D
Vasta