K:suure bensiinikulu kohta...
K:suure bensiinikulu kohta...
K:suure bensiinikulu kohta...
olex siis selline küsimus et kas on võimalik et asi on karpas et siks võtab bensiini umbes 15l sajale kilomeetrile...sest ylejäänud asjad nagu...jagaja,kontaktid,küünlad,küünlajuhtmed..kõik on uued...ja süüde on ka enam vähem paigas...ma arvan ise et asi peab olema karpas...aga kas sellest olex kasu kui ma võtax karpast kõik jubinad,tihendid välja ja ostax selle uue düüside ja tihendite komplekti...sest mis seal karpas ikka läbi saab minna kui aint need asjad...parem osta 70kr eest need kui 900kr eest uus karpa...ja see ju bensiinikulule eriti palju ei mõju kui ma ise olen raamatu järgi tyhikäigu paika sättinud...nende kahe kruviga...segukoostise ja segukoguse kruviga...
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kulu oleneb kõige enam ikkagi tõepoolest sõidustiilist. Mina näiteks alla 10 - 12 linnas üldse ei arvesta. Kui ikke peal hoida, nagu põletaja mainis, siis 15 on isegi hästi saadud.
Karpas võib muidu viga olla küll. Mina sain pelgalt karpa puhastamisega kulu 18l-lt/100km maanteel 12l-ni/100km linnas.
Päris tuntav kokkuhoid rahakotis igatahes. Aga see, et kõik süüte jupid uued, ei tähenda veel, et nad ka paigas. Süüde parem panna ikka päris, mitte enam vähem paika. 
Karpas võib muidu viga olla küll. Mina sain pelgalt karpa puhastamisega kulu 18l-lt/100km maanteel 12l-ni/100km linnas.


Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Mul on endal kah pensukulu suur.Mootor käivitub väga hästi.(SOOJALT)Enne ka külmalt kui ise mudisin.
Kuid väike probleem.Ma ise mudisin seal karpat natuke kuna pöörded olid liiga üleval.Ja ei tea kui hästi ma need paika panin.Aga kardan et hästi küll mitte.Kuulasin mootori häält ja selle järgi.Kuid nüüd lähevad küünlad märjaks pidevalt ja kui külmalt köäivitan ei lähe kohe künlad märjaks.
Kas võib ka pensukulu sellest tulal et ma ise midagi krudisin.Ja kas võib ka sellest küünlad märjaks minna.
Kuid väike probleem.Ma ise mudisin seal karpat natuke kuna pöörded olid liiga üleval.Ja ei tea kui hästi ma need paika panin.Aga kardan et hästi küll mitte.Kuulasin mootori häält ja selle järgi.Kuid nüüd lähevad küünlad märjaks pidevalt ja kui külmalt köäivitan ei lähe kohe künlad märjaks.
Kas võib ka pensukulu sellest tulal et ma ise midagi krudisin.Ja kas võib ka sellest küünlad märjaks minna.
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
televusseris öeldi et mootoriga pidurdamise korral on kütusekulu väiksem kui õigete ppiduritega pidurdamise korral..Algselt postitas: motamees
Bensiini kulu ei olene ainult karburaatorist. Loeb kogu masina tehniline seisukord. Ka pidurite mittetoimimine loeb. Ilmselt sa pidurdad siis ju mootoriga, aga see neelab ka bena.
Ilma piduriteta saab sõita ainult kusagil võpsikus. Seal see 15 liitrit päris norm.

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nagu juba õeldud jutt uuematest autodest.Algselt postitas: CozmonauT
televusseris öeldi et mootoriga pidurdamise korral on kütusekulu väiksem kui õigete piduritega pidurdamise korral..![]()
Ka Lada 05 ja 07 olid kasutusel sundtühikäigu elektroonikad. Kui see seade korras, siis pidurdage terviseks ja bena kulu sel ajal null. Ilma selle seadmeta aga rüüpab mehesti- mootoriga pidurdades vaakum väga suur. Tühikäigudüüsid maximum töös.
C
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Kuidas selle mootoriga pidurdamisega nüüd on ikka, ma saan aru siis, et mootoriga pidurdades imeb bena ikka tühikäigu düüsist ainult, mitte ju peadüüsidest? (viimane variant peaks olema välistatud kuna õhulõõrid kinni?)
ja ütleme et pidurdad mootoriga ja imeb bena sisse, siis peab õhku ka saama ju, see tähendab et kütus ikkagi põlöeb mootoris ja idee järgi peaks pidurdus efekt kehva olema?
aga kui nüüd tuua võrdlus mõne lääne autoga, siis mulle tundub iskliklt, et ladaga pidurdab mootoriga palju paremini, kohe tuntavalt.. millest see võib tingitud olla?
ja ütleme et pidurdad mootoriga ja imeb bena sisse, siis peab õhku ka saama ju, see tähendab et kütus ikkagi põlöeb mootoris ja idee järgi peaks pidurdus efekt kehva olema?
aga kui nüüd tuua võrdlus mõne lääne autoga, siis mulle tundub iskliklt, et ladaga pidurdab mootoriga palju paremini, kohe tuntavalt.. millest see võib tingitud olla?
sõltub ju ka ülekandest, mida jõulisem ülekanne, siis vastavalt ka mootoriga pidurdamine kergem
sõltub kuidas auto käitub peale gaasipedaali lahtilaskmist, mõni auto ei lase pöördeid madalaks kui käik sees ja jalg gaasilt maas, siksil selle eest läheb lõõr kinni ja korras, rohkem õhku ligi ei lasta ja siis ka pidurdab korralikult
eks sõltub autosetupist
küttekulu kohta niipalju, et kui karpa küttepihustid vaakumit ei saa siis ei tule sealt ka suurt midagi välja
minu mäletamist järgi oli siksi karpadel liblikas allpool küttepihusteid - liblikas paneb karburaatori augu kinni ja ei tule mingit kütet enam kusagilt
muidugi tühikäigu augud on lahti, sealt tuleb ikka natuke
sõltub kuidas auto käitub peale gaasipedaali lahtilaskmist, mõni auto ei lase pöördeid madalaks kui käik sees ja jalg gaasilt maas, siksil selle eest läheb lõõr kinni ja korras, rohkem õhku ligi ei lasta ja siis ka pidurdab korralikult
eks sõltub autosetupist
küttekulu kohta niipalju, et kui karpa küttepihustid vaakumit ei saa siis ei tule sealt ka suurt midagi välja
minu mäletamist järgi oli siksi karpadel liblikas allpool küttepihusteid - liblikas paneb karburaatori augu kinni ja ei tule mingit kütet enam kusagilt
muidugi tühikäigu augud on lahti, sealt tuleb ikka natuke
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Bena imeb küll täiega tühikäigu düüsidest aga õhku piisavalt ei saa.Algselt postitas: vs
ja ütleme et pidurdad mootoriga ja imeb bena sisse, siis peab õhku ka saama ju, see tähendab et kütus ikkagi põlöeb mootoris ja idee järgi peaks pidurdus efekt kehva olema?
Õhku küll veidi saab aga seda on liiga vähe, et pidurdamist segada.
C
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
Puhasta karpa ära ja lase ülevaatuse meestel co üle kontrollida. Ning paika kruvida.Algselt postitas: vaz2107
olex siis selline küsimus et kas on võimalik et asi on karpas et siks võtab bensiini umbes 15l sajale kilomeetrile...sest ylejäänud asjad nagu...jagaja,kontaktid,küünlad,küünlajuhtmed..kõik on uued...ja süüde on ka enam vähem paigas...ma arvan ise et asi peab olema karpas...aga kas sellest olex kasu kui ma võtax karpast kõik jubinad,tihendid välja ja ostax selle uue düüside ja tihendite komplekti...sest mis seal karpas ikka läbi saab minna kui aint need asjad...parem osta 70kr eest need kui 900kr eest uus karpa...ja see ju bensiinikulule eriti palju ei mõju kui ma ise olen raamatu järgi tyhikäigu paika sättinud...nende kahe kruviga...segukoostise ja segukoguse kruviga...

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nende üv meestega tasuks ettevaatlik olla..
omal pole kummalgi korral mehed midagi karpaga teha osanud..
samuti keerati dorisel asi hoopiski p-sse seega peab ikka kindel olema et mees teab ka kuidas keerata mitte ainult ei tee nägu..
omal pole kummalgi korral mehed midagi karpaga teha osanud..
samuti keerati dorisel asi hoopiski p-sse seega peab ikka kindel olema et mees teab ka kuidas keerata mitte ainult ei tee nägu..

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Mina olen jõudnud järeldusele ,et ÜV minnes tuleks lasta neil vabalt autot käppida. Hakates seal vaidlema ,ei pruugi üldse üv kätte saada. Võimalus aastaks pärast ise karpa ümber reguleerida.( Ikka paremini ,mitte ,et masin suitseks vaid käiks ilusti ja ökonoomselt).Teine võimalus on ise asi kohapeal ära timmida. ( Käisin reedel volgaga ülevaatusel CO sai 2.7 peale) ja oli kah kohe probleem ,et tühikäigu pöörete kruvi on omavoliliselt karpas kinni pandud,kuid ( ma ise ei hakanud karpat käppima lootuses ,et eelmsest omanikust asi korras) vaatasin siis asja üle ja tuli välja ,et kruvi ikkagi alles kuid seda tuleb käega keerata ( ning nii asi korda saigi)
mul oli ka kunagi vaja ülevaatust teha ja ronisin oma rondiga siis kohale, sai muude asjadega sis hakkama lõpuks ja jõudis järjekord gaasideni .- vana ütleb et värk liiga kõrge, natuke aega hämmingut ja tuli meelde eelmisest korrast et kunagi oli mingi kruvikene mida oli vaja keerata, et asi paika läheks
otsisin kiirelt pisikese kruvika ja solexil oli kusagilt nurgast pisike auk kus pisike kruvi sees, sellel kruvil on muidu miski stopper krae, mis takistab kruvil asendit muutmast, aga ilmselt see krae sai puruks keeratud kunagi asja õppimise käigus
kukkusin siis seda kruvikest keerama seal isuga, mida rohkem keerasin seda paremaks läks, ja lõpuks oli kruvi kinni ning tühikäik hakkas ära kaduma aga co oli imeline, vana juba ütles et ära nüüd nii heaks ka keera, et sul ju mingi eelmise sajandi auto
nüüd on trikk selge et kui tühikäik hakkab jurama siis on nagu piisavalt keeratud, natuke tagasi ja bueno, seda kõike siis sooja mootoriga
ilmselt on see kruvi taas paigast läinud, sest mingit stoperdavat vahendit ma sinna paigaldanud pole
soleksil veel eripära, et on tühikäigu solenoid, maanteel paned tühikäigu kanali kinni ja säästad 0.5 Lidra bena sajalt, mis muidu rõõmsalt alla siriseks
otsisin kiirelt pisikese kruvika ja solexil oli kusagilt nurgast pisike auk kus pisike kruvi sees, sellel kruvil on muidu miski stopper krae, mis takistab kruvil asendit muutmast, aga ilmselt see krae sai puruks keeratud kunagi asja õppimise käigus
kukkusin siis seda kruvikest keerama seal isuga, mida rohkem keerasin seda paremaks läks, ja lõpuks oli kruvi kinni ning tühikäik hakkas ära kaduma aga co oli imeline, vana juba ütles et ära nüüd nii heaks ka keera, et sul ju mingi eelmise sajandi auto
nüüd on trikk selge et kui tühikäik hakkab jurama siis on nagu piisavalt keeratud, natuke tagasi ja bueno, seda kõike siis sooja mootoriga
ilmselt on see kruvi taas paigast läinud, sest mingit stoperdavat vahendit ma sinna paigaldanud pole
soleksil veel eripära, et on tühikäigu solenoid, maanteel paned tühikäigu kanali kinni ja säästad 0.5 Lidra bena sajalt, mis muidu rõõmsalt alla siriseks