Algselt postitas: doris
Ma pole veel siiamaani aru saanud miks peab just olema juhatus see kes peaks orgunnima kokkutuleku? Tehku keegi teine ka vahelduseks midagi, mitte nii et ainult ühed toodavad ja teised tarbivad...
PS! Juhatuses on ka hr. Jeejee peale Messi ja Olaafi
sest nende sõna maksab! ma pole täisliige-seega saan aind väljapakkuda...ei taha nagu siin ise otsustama hakata!
pärast ei lasta foorumigi!
oleks isegi nõus oma stock ladaga ....see et hoida lada tava seisus on hea variant , just nendele kellel pole eriti võimalust tegeleda nn kallima osaga ..näiteks mina .....oleks igati nõus sõitma ...käin ise aegajalt sõitmas oma teatud nn metsa rada , .....oleks igati käpp ....aga kui tuleb see nn kokkutulek siis tuleks võtaks isegi osa ja kuulaks mis on targematel öelda ja ütleks ehk isegi sõna sekka
Algselt postitas: skahar
panen järgm. nädal kokkusaamise aja ülesse!
see kokkusaamine toimub osaliselt ka Tartu rahvarallil,
point selles, et kes oleks asjast juba see aasta huvitet, siis paar ekipaa?i läheb siit rajale, eks siis näha ole järgmine aasta kes kuis ja mis...
et olge siis valvsad regama ja naelad rehvidesse:spin
ei puuduta küll rahvarallit, aga siiski tegemist autospordiga
nimelt oli viimasel superkrossi võitslejate koosolekul kuulda et järgmine aasta tehakse superkrossis eraldi klass mis hakkab kandma nime LADA...ning seal tohivad osaleda ainult tagaveolised ladad...igati positiivne uudis minuarust....niiet talvega ehitage omale hoopis krossiautod:P
kellel soovi siis saab minu käest osta väga konkrunetsi võimelise lada sellesse klassi;):D
Vaatan, et suur ladaliiga vaimustus ka seltsimeestel üle läinud... Saaremaa ralli on möödas, peaks mainima, et ainukene, kes siin tahmatõmbajatest asja teoks tegi ja VFTS-i rajale tõi oli tymmu.
Samas on nagu juba hooga käima läinud ka registreerimine Tartu (Otepää) talvisele rahvarallile, jällegi olen vist pime ja ei näe ühtegi meest nimekirjas, kes enne siin kanged lõugadega võidusõitjad olid....
Mitte et ma tüli noriks, vaid tahan teid tagant sunduda ja tõestada, et foorumites laksutamisest on vähe kasu, kui ideed ja möla teostuseni ei jõua. Nii, et naised ja mehed, aega veel on, tahaks teid Otepääl stardis näha, et Ladaliiga teemat kui sellist isegi edasi tasuks arutada... Minu arust saab seal küll aga Samara liiga varsti teha, sest hetkel juba 16 Samaari kirjas.
Sorry, kui oma jutuga jälle kedagi häirisin suurtest ralliisandatest, kuid ega ilma selleta, et üks ora pe..s ja teine tules, miskit edasi liigu!
VFTS ja ladaliiga autod on siiski nagu öö ja päev. Üks on E8 ehk pärisralli odavaim klass, teine rahvaralli odavaim variant.
Kui seltsimees tymmu endale VFTS'i ehitas, siis ladaliigas poleks sellega ju midagi teha.
Sai kokku lepitud, et esimene kokkusaamine toimub Tabasalu ringrajal 6. kuupäeval. Küll sinna rallidele jõuab, kui asjal elujõudu.
Aga toni tuleb kiita, et asja ikka torgib, muidu jääbgi soiku.
üks 21011 jääb eemale seekord ja ka tartu rr-il, kuna seekord on võimalus väga heale sõbrale kaarti lugeda. tartusse st otepääle ei viitsi lihtsalt siksiga kimada.
aga üleüldse on rr-il praegu huvitav seis, mine tea mis järgmine aasta saab üleüldse, igasuguseid hulle jutte liigub.
Algselt postitas: Intsel
üks 21011 jääb eemale seekord ja ka tartu rr-il, kuna seekord on võimalus väga heale sõbrale kaarti lugeda. tartusse st otepääle ei viitsi lihtsalt siksiga kimada.
aga üleüldse on rr-il praegu huvitav seis, mine tea mis järgmine aasta saab üleüldse, igasuguseid hulle jutte liigub.
jah...asi läheb karmiks vist, tahavad puurid seadustada ja siis vist lähevad ka rajad kiiremaks... huvitav mis siis sport rallist veel saab.
Huvitav kuhu on jäänud kõik LIIGA huvilised mix ma ei näe teid võistlemas? On ju kõige odavam ja säästlikum võistlus jää- ja lumerada! Sõitmas on mõned üksikud osalejad ainult ja need ka enamuses vanad sõitjad kes seda juba mitmeid kordi teinud! Autodest ülekaalus esindatud muidugi esiveolised aga kus on ikkagi siis tagaveolised ???
Kusjuures tõesti on väga imelik, et ladaliigat pole isegi veel sündimas näha. Mosseliiga on juba tohutu popiks saanud, nüüd juba säärikud, sapikad ja varsti ka volgad kihutamas, aga ladasi mitte kusagil???
. Pole siin ühtegi meest, kes saaks aru, kas ladale on pandud kergem hooratas või mitte, kas on järsem nukk või mitte jne
Üks mõte toni postitusest.
Püüdsin kõike toni postitusi luged ja tervest sellest jäi kuidagi jant tunne.Peale mahategemise polegi suurt midagi lugeda.Eks see kellade põhja värvi muutmine ja muu selline muidugi iga ühe oma teha.Kuid ma tahaks näha sellise kõva tehnika tundjalt midagi tarka ja õpetlikku.Ning võiks ju mõnest kokkutulekust ka osavõtta.
Ei tee ma midagi siin maha, lihtsalt tahan seda öelda, et siin foorumis võidu pasunades, et teeme ja lähme ja võidame, ei juhtu tegelikult miskit.
Kui jutt käib tagaveoliste Ladade liigast, siis peab asi hoopis teisest otsast peale hakkama: garaazist, mitte arvuti tagant. Ma olen enam kui kindel, et igal noorel poisil on mõni tuttav või isa või vanaise või ükskõik kes, kes näitaks, kuidas Zigullil süüde paika ajada, karpa ära regullida või uued piduriklotsid panna. Selleks, et Ladaliigaga rahvarallis peale hakata ei ole vaja puure, otsekaste, nukkvõlle, blokksildasid ega muud: vaja on standardautot, mis korralikult käima pandud ning huvi ja tahtmist! Edasi mõelge juba ise: ehk siis minu soovitus oleks - kõige odavam ja ohutum viis autospordiga tegeleda on jäärada sõita. Mitut Ladat aga näinud oleme - vaadake paar postitust ülespoole...
Ja kokkutulekutel pole kahjuks aega käia, töö ja pere kõrvalt iga vaba sekund möödub kanalis, et saaks auto Tallinna Ralliks jälle üle käidud...
Ma ei tea, mina olen küll patust puhas, nilberoheline kopikas on seetalv osalenud viiel jäärajavõistlusel ja koeru rahvarallil. Samuti olen paar päeva garaazis veetnud (ajaliselt kokku). Tegemist siis originaalkonditsioonis Vaz 21011-ga. Kuue võistluse peale olen vahetanud käigukasti, siduri, reduktori, poolteljed, pidurisupordid/voolikud/klotsid, amordid, sumbuti ja enamus põhjaalla jäävad puksid (mis ei kannata küll mingit kriitikat). Kõik need asjad oleks pidanud niikuinii ära vahetama ilma rallitamisetagi.
Nii et kannatab taga sõita küll, jäärajal bemarite vastu kahjuks ei saa, aga sõidukogemust ja õppimist tuleb küllalt. Täpselt paras auto algajale, kellel huvi tagaveolisega kiiresti liikuma õppida.
See nädalavahetus tuleb mul arvatavasti selle autoga viimane sõit Valtus, niiet konkurents on oodatud. Regamine ja kogu info võistluse kohta http://www.hobikad.ee