Lada`d rallile!!

Lada`d rallile!!

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: olaaf
samas ei saa keegi ka nukvõllil ja "nukkvõllil" vahet teha niisama. jne jne jne
No protestid ja -maksud, ilma ei saa kui ikka plaan asi kindlalt kontrolli all hoida. Mosseliigas valmistab see modifitseerimiste üle valvamine kõigile parajat peavalu.
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

Mootori kubatuur kuni 1600 cm3, ainult mehhaaniline süütesüsteem. Sissepritse ja muu ülelaadimine keelatud.
Sisse- ja väljalaskekollektorid originaal. Püksid originaal, edasi tee mis tahad, pane kasvõi vihmaveetoru alla (rallivärk ikkagi).
Kas kisub juba liiga utoopiliseks?
Ja kui ausalt öeldes, saab selle nn originaaliga ka päris kiiresti liikuda, kui oskad.

Kontrolliga on jah suht tuuga, aga mitte võimatu, kui ilusti asi läbi mõelda.

Rehviteemas oli mosseliigas enne 2004/2005 hooaega kõva andmine, aga mitte keegi ei suutnud ühiselt mõistetavat definitsiooni kirja panna, et rehve kuidagi määratleda (et ei tohiks nt kruusakat kasutada). Kui keegi selle suudab ära teha, teen õlle välja :D.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

kui lada liiga tuleb siis vähemalt saaremaal toimuvast saan osa võtta.
vot praegu selline asi et nüüd hakkan uut autot ostma ja ei tea veel kas mosse või lada. kui lada liigat ei tule siis ostan arvatavasti mosse kui tuleb siis kindel ladalaks(05-te tahaks:D)
mootori koha pealt võix 1,6 jääda sest mul see mootor olemas ka:rolleyes
nii siis rehvide koha pealt võix mingi kindel mark olla, mis igas poes kergesti saadaval on ja mitte mingi väga kirve hinnaga.
ma sain siin aru juba et nukk peab tavaline olema aga sellega koos siis ka tavaline nukaratas või võib regullitava panna?
Nii siis turvalisuse koha pealt see et nagu siin kõik vist juba teavad pole ladal just kõige kõvem katus:D nii et kui siin mõni kõva rallimees suudab oma lada üle katuse keerata(loodame et mitte) siis võib see saatuslikuks osutuda. vot selleprast võiksnõuetes olla ka turvakaar. mitte puur aga mingi selline et siis katus nii kortsu ei läheks:D. Ja siis nagu mosseliigaski võivad olla need 5-punkti vööd(vist on 5-punkti). ladadel võiks see olla kohustuslik. mosse selline tank et ei lähe eriti kergesti kortsu aga ladaga natuke teised lood8 ise kogenud juba:D) väike tõestus ka sellest--->http://pilt.ee/photo/147253/11545062/ see oli umbes 40 -50 km/h vist, pole jõudnud jälgida:D
vot ja kujutage siis ette mis 100-ga võib juhtuda:yllatunud

mul veel selline asi et mul tavaline siksi karpa läks puruks ja nüüd seal volvo 1.4-se mootori karpa ja õhufilter peal. kas ma sellise mootoriga autoga tohin sõita seal liigas?
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

Algselt postitas: Allar21
seda ladaliiga sündi kujutan ma nii ette, et kõigepealt lepitakse omavahel kokku, et mida teha võib ja mida mitte (teh tingimused). Siis lepitakse kokku võistluskalender (järgmisest hooajast mingist etapist). Punktisüsteem. Koduleht. MTÜ. Liigamaks (sümboolne, sümboolika, karikate jaoks aasta lõpus). Järgmine hooaeg koguks jõudu ja kogemusi, kui asi käima läheb, siis saab juba nt 2007 omaette võistlusklassina registreerida jne. Sada asja veel...

Aga on äkki mõni konkreetne asja vedamisest huvitatud vend veel siin liikvel, saaks kokku mingi aeg, hakkaks asja arutama kusagilt otsast?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

MEIE juhatus ju võiks ka asja ikka oma õlule võtta, siis saab ka ladaKLUBI oma reklaami ja tausta tehnika maailmas!?
ma arvan, et nii peaks olema!

kui ei siis ikkagi võiks:spin
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

Algselt postitas: skahar
MEIE juhatus ju võiks ka asja ikka oma õlule võtta
Kel selle vastu saaks miskit olla ;)
Vaatasin põhikirjas ka kõik vajalikud elemendid olemas, et siis milles küsimus?

Et mis siis juhatuse otsus on?

Ok, ise nüüd Viljandi poole sättima, kes teab, võibolla viimast korda mossega peal.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

ei noh, mitte nüüd nii et aind juhatus kõik peab tegema, kuid see oleks väga soositav ettevõtmine ja mossed hakkaksid pähe saama, nii nagu ajalugu seda näidanud on;)
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Algselt postitas: skahar
MEIE juhatus ju võiks ka asja ikka oma õlule võtta
MEIE juhatus pole teisest veebruarist saadik klubisse yhtegi uut liiget suutnud vastu v6tta - selles valguses on lootus, et juhatus miskit ette suudaks v6tta, suht utoopiline loota

idee iseenesest tervitatav, aga et asi käima saada on vaja nayuke rohkemat kui foorumip6hine jutustamine. selline yritus saab teoks vaid siis kui m6ni fanaatik/m6ned fanaatikud pead kokku panevad ja näost-näkku seda asja arutama/ajama hakkavad


edit: mess, kuna ma ladat ei oma ja rallis6idust isiklikult erilises vaimustuses pole, siis ei sa ma ka ennast fanatiks lugeda, seega su idee mind asja eestvedajaks soovitada jookseb liiva


PS! ma olen märgand jah, et juhatus mind ikka täiega ignoreerib
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Vot Kytt saa pane siis kellegiga näod kokku, aruta asja, loo MTÜ Ladaliiga, astu selle juhatusse ning tee ära!

PS! Juhatus ikka täiega ignoreerib sind!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: MUST KYTT
...selline yritus saab teoks vaid siis kui m6ni fanaatik/m6ned fanaatikud pead kokku panevad ja näost-näkku seda asja arutama/ajama hakkavad...

...kuna ma ladat ei oma ja rallis6idust isiklikult erilises vaimustuses pole, siis ei sa ma ka ennast fanatiks lugeda, seega su idee mind asja eestvedajaks soovitada jookseb liiva...
No aga na**ui Sa siin (ja ka mujal) vingud siis, aru ma'i taipa!?!
Sa oled ikka eriline kuju ka. Kui paati vesi imbuma hakkab, kas siis hauskari otsimise asemel hüppad ka kohe päästeparve, näitad näpuga, irvitad kahjurõõmsalt ja lükkad veel mõlaga sügavamale? :kuri
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: skahar
...kas eesotsas istujad siis on nõus arutama seda ettevõtmist või on vaikne elu hetkel?
Asi pole vaikses elus! Mõistlike ideede ümber oleme alati valmis arutama. Millegipärast kipuvad kõik arutelud aga ikkagi sinna, et keegi pole nõus vedama ja organiseerima. Ja üldse juhatus ka midagi ei tee.

Selles samas teemas on päris palju olnud jahumist juba takistuste üle, mis ette kerkivad. Üksikuid seiku on visatud ka mosseliiga kogemustest. Minu meelest enne, kui mingit uut liigat käima panna, peaks mosseliiga meeste juurde koolitusele minema.

Selleks, et mingit liigat käima panna, tuleb samad tehnilised tingimused kõigepealt välja mõelda. Iseäranis Lada puhul. Kui mossel hoolimata välisest erinevusest on põhimõtteliselt sama 1,5 mootor, siis Ladal on mootorite osas modifikatsioone juba oi oi kui palju. Pealegi, kas samarad ja 110-d polegi ladad? Kuna tehniliste tingimuste koostamine nõuab ikka suht põhjalikke teadmisi, siis mina juhatuse liikmena tõstan käed püsti ja ütlen, et mina pole suuteline seda kokku panema. Olku ja jeejee eest ma kosta muidugi ei julge. Pealegi igasugune reeglite koostamine nõuab ka nende kontrollimist. No aga kontrollime siis, kas kellelgi on 1200sse plokki 1700 ehitatud või mitte. Kas iga võistluse lõppedes mõõdame kõigi masinate nukkvõllide kraadid ja tõusud ära, et keegi sportvõlliga rajale ei roniks. Hoorattad võiks siis ka ära kaaluda juba.

OK tehnilised probleemid tehnilisteks, aga liiga eeldab seda, et kõik või vähemasti suurem osa sõitjatest võtab osa kõigist või enamikust etappidest. Kõik siinsed lubajad pole vist hästi ikka järgi mõelnud, mis see kõik ikka maksab. Kui isegi kord aastas teise eesti otsa campile sõitmiseks on keeruline pensuraha kokku saada, siis mis liigast me räägime.

Ärge nüüd minust valesti aru saage, ma pole üldse põhimõtteline Ladaliiga vastane otse vastupidi. Minu suurim lugupidamine selle mehe või naise ees, kes sellise asja käima lükkaks. Organiseerimise juures olen ka ise nõus õlga alla panema, kui ise osaleksin, kuid hetkel minu eelarve seda lihtsalt ei luba ja nagu öeldud ka kompetentsist jääb puudu. Seepärast ei taha rohkem sellel teemal targutada. Las räägivad need, kes sellest midagi teavad ning kes midagi ka ette võtavad!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Küsimus neile kes tahaksid selles liigas osaleda:

MIKS PEAKS MINGI "LADAKLUBI JUHATUS" SELLE ASJAGA TEGELEMA? Sest juhin tähelepanu sellele siin....

Intsel postitas:

.....seda ladaliiga sündi kujutan ma nii ette, et kõigepealt lepitakse omavahel kokku, et mida teha võib ja mida mitte (teh tingimused). Siis lepitakse kokku võistluskalender (järgmisest hooajast mingist etapist). Punktisüsteem. Koduleht. MTÜ. Liigamaks (sümboolne, sümboolika, karikate jaoks aasta lõpus). Järgmine hooaeg koguks jõudu ja kogemusi, kui asi käima läheb, siis saab juba nt 2007 omaette võistlusklassina registreerida jne. Sada asja veel... Aga on äkki mõni konkreetne asja vedamisest huvitatud vend veel siin liikvel, saaks kokku mingi aeg, hakkaks asja arutama kusagilt otsast?

Ma mõistan seda juttu kui algatuspartneri otsingut
On keegi üldse Intseliga ühendust võtnud?
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

Algselt postitas: logman
On keegi üldse Intseliga ühendust võtnud?
Ei ole, aga ma olen kannatlik :D.
Mosseliiga kogemus on mul olemas alates 2003 aasta augustist, mitte küll juhatuse liikmena, aga asja sees olles.
Põhimõtteliselt olen ma selle poolt, et asja korraldada Ladaklubi lipu all, sest palju bürokraatiat jääks ära ja saaks hakata asja sisulise poolega tegelema (e. tehniliste tingimuste üle avalikult vaidlema).
Kõige raskem saab olema tõesti see mootori osa, aga kui ma loen neid postitusi siin foorumis, siis on siin piisavalt palju spetsialiste, kes loodetavasti aitavad, kui juhe kokku jookseb.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

miks juhatus:

1) et ladaklubi saaks seda orgunnida = promo 110%
2) juhatus ju sisuliselt tegeleb orgunnimise ja paberi tööga, ollakse kursis MTÜ loomisega jne
3) toetaks oma liikmeid nende alagatatud heatahtlike plaane
4) annaks nõu ja abi
5) hoiaks klubi tegevuses
....
jne

loomulikult võiks paberitöös teha prakt. kopi-paste mossedelt, kui saaks nõusoleku!
sest formaalsus ju sama...

Variant: ei pea tegema liigat, algatuseks piisaks kasvõi 5'st kodanikust ladaklubist, kes oma tagaveolised rajale tiriksid ja mõned sõidud teeksid...kui aasta lõpuks on 10 matsi koos panna pead kokku ja asi formuleerida ja kõik.

Probleemid-lahendused:

1) nimetus/kuuluvus:

- lada liiga, ei sobi jah; ?iguli liiga - peaks ju sobima;)

2) probleem mootoriga:

- tuleb teha kubatuuriga kuni 1600, kui keegi "viitsib" , teeb nimelt üle lubatu...noh jah mis teha...jääb tema enda eetika juurde, kuid väike kitsendus oleks kasutada nt. 03 plokki, 01 kaant-selle orig. mõõdus(kaant saab ju mõõta!), 03 plokki annab juba üle 1600 teha-raskem kui 06/213 niva omasse!, samas pole kasu suuremast kubatuurist kui kaan tegemata on ja karpa tavaline;) ning nüüd väga tähtis!
- Ühe firma rehvid ja ühte mõõtu!!! ja kõigile, seega ei anna see 100-200 kuupi mingit eelist kui samad rehvid ja k.kast ja karpa ja kaan samad... paljalt nuki, hooratta, 100 kuubise lisaga ei tee miskit märkimisväärset!!!

3) autode kaal

- 01 kaalub 930 orig.'s seega ilma puurita tuleks võistlus auto tühikaal ~830 kg, puuriga ~50 kg otsa...
min. kaalu nõue võiks jäädagi 850kg
kuidas seda KT'da...kas kellegil politseis isa-ema on!?:spin

4) kuidas masinad kokku saada:

- no kurt, kui 10 matsi juba kokku saaks oleks asi algatamist väärt!

5) formaalsus:

äkki mosse liiga asjapulgad aitavad hädast välja!?
samas...natuke ju konkuretns neile...!? see ka puht eetika värk ja kahe otsaga asi.... kuid otseselt ju oleksime hoopis teine rida.

hetkel sai mõttelend otsa,
kui on lisada siis aga palun, kuid mina näen hetkel selliseid lahendusi!

LP,
S.Kahar

EDIT: muidugi üks suur problemo veel:
kuhu need ladad sõitma panna, olen sellest ka eelnevalt kirjutanud! et jah...lahendust ei tea veel...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

enne peaksid ikka konkreetsed soovijad osalema yhe hooaja vyi v2hemalt pool hooaega..
mina n2en reaalselt meie suure klubi liikmetest maks(!!!) 10 autot kes iga kord osalevad..
mis liigast me siis siin r22gime?

iga v6istlus l2heb maksma v2hemalt tonn kuni kaks tonni.

tehnilise kohapealt annab osasid 03 plokke ka 83 m66tu puurida :P!
- ja vaevalt on v6rreldav spetsi poolt kokku pandud mootor mis 8k v2lja jookseb ja siis tavaline stokk mootor millele peab j2rsemas kurvis 6li juurde valama..

nukkv6ll ja karpa avaldavad meeletut m6ju mootorile..
kas nuka keeramine on siis lubatud v6i keelatud?

ei saa ju v6rrelda tegelikult nn 03 konet millele on teised kolvid sisse visatud mis plokikaande k2ivad ja all 4.44 v6i aeglasem differ..
ei n2e ausalt et praegu meie klubist oleks peale intseli ja skahari ja veel m6ne f2nni osalejaid..

ise ma antud tehniliste tingimuste puhul osaleda ei saakski kuigi peres 2 ladat - ega ma siis mootorit 2ra vahetama ei hakka...

plaanis on kyll sygisel paaril s6idul osaleda ilmselt.. seega v6iks hoopis kokku leppida millisel s6idul osaleda ning siis minna ja s6ita kiiresti ning p2rast juba arutada liiga asja..

MInu ettepanek ladaliigas oleks ikkagi et k6ik v6iksid s6ita lada tyypi autoga kas fwd v6i rwd klassis ja rwd jaguneks omakorda nn v2ikse v2nda ja pika v2nda klassiks.. saaksid mehed 1200 mootoritega ka proovida.. eesm2rk on ikkagi ju s6iduosavuse v2ljaselgitamine..

lada originaal sissepritse peaks olema lubatud kuna see on originaalis ladal kyljes

ja nyyd siia alla ootan siis konkreetseid liitujaid m6ne sygisese s6iduga..

KOnkreetsed osalejad:
1. ekipaaz: Olku ja Doris, vaz 2105 v6i vaz 21053.


...ootama j22des
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Lugesin siin seda suppi mis te kokku olete kirjutanud ja panen oma kommentaari ka juurde - tulge mehed maapeale tagasi. Selleks, et liigat kui sellist käima lükata, olete ikka kapitaalselt valest otsast peale hakanud... Kui teie põhiline eesmärk siin klubis ja lehel üldse on oma ladale "valgeid spidokellade kleepse" osta, siis mis tehnikaspordist me räägime - kõigepealt vahetage oma saradel (sügavalt vabandan ka üksikute korrektsete autode omanike ees) kasvõi klapisääretihendid ära, et enda taga sõitjaid mitte ära tappa, siis hakake rääkima mootori ehitamisest. Pole siin ühtegi meest, kes saaks aru, kas ladale on pandud kergem hooratas või mitte, kas on järsem nukk või mitte jne. Kui kasvõi 1300 -ne 011 korralikult käima panna, siis kaooraliku rallimehe kõrval laseks siinsed hooplejad pooled püksi...
Teine teema on see, et seda ühte tyypi rehvi jama on mosseliigas ka aetud ja aetud, tegelikult ei vii see mitte kuhugi. Kel vähekenegi huvi, siis jooksu 13 kruusakaid jõuab igaüks osta aasta jooksul, pealegi rallimeeste käest saab väga odavalt ka kasutatud, selle asemel, et mingite vallai nässidega rajal õudust tunda - see on esimene asi, et rehv peab olema autol all korralik. Teine asi on amordid, mis peavad kindlasti vabad olema ja kolmas asi see, et kindlasti peab olema sees korralik nõuetele vastav puur. Ralli on kallis asi ja kalliks ta ka jääb, mingisuguseid sarasid, mis vanast pasa...t kokku ehitatud, ei ole rajale vaja.
Ja veel üks küsimus - ostate müüte ja hooplete siin suurte VFTS projektide ja krt teab millega veel - paljud teist ka sõitmas on käinud? Kasvõi rahvarallit? Väga kahtlen kas sedagi teate, mis asi see VFTS üldse on? Krt enne seda kui miskisest liigast rääkida, siis soovitan veel ka messi nimelise tegelase postituse läbi lugeda - enamus siit rahvast ei jõua bensiinigi osta, aga kõik käivitavad siin lõugadega liigat.
Kui nii väga isu seda teha on, siis sellisele tasemele, nagu mosseliiga ei jõua see kunagi - siin lihtsalt räägitakse, seal tehti....

Nii et seltsimehed, vähem möla ja pikem samm selle iba asemel, tahaks teid kõiki näha näiteks juba sel aastal Tartus rahvaralli stardis - kui seal 20 ladat koos on, siis räägime edasi...
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

tere toni jt pessimistid,

osaliselt nõus-paljud ei jõua oma masinaid korralikult käimagi ehitada/remontida, kuid ei saa võtta üldisena kõike!
mõnel on-mõnel ei ole, mõni teeb, mõni ei tee jne...

paljud ei tea jah mis see VFTS on, paljud ei tea jah mis see ralli/rahvaralli jne on...

jne

Kuid ei maksa endast nii välja minna sellepärast, et osad ei saa või ei oska!

see teema pole ju siin aastaid rippunud, seega ei ole mõtet hakata kohe lollideks tembeldama...siin on palju noori, kelle isadel emadel äkki ikka leidub sandikopikas ja toetab oma poega/tütart!?

moraal ongi selles, et klubiga kuidagi mõned masinad rajale saaks ja siis juba edasi...

pole mõtet ilkuda siin,

mossedel ju enamus tööinimesed!

siin aga noorkodanikud,
eesti lootus;)


EDIT:

kui me kõik siin ni lollid ja "taevas"oleme - äkki võiksid siis targad ja maapeal kodanikud ka asjalikku nõu anda, mitte teha üks post ja kaduda!

selliseid kahtlasi vendi niigi igalpool!

Tundsin ennast natuke solvatuna mõne rea pealt, ei maksa ikka esimese süljega arvuti klahve näppida... enne ikka hingata ka paar korda;)
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Mina ei ilgu siin miskit vaid avaldasin asjast oma arvamuse. Sandikopikaga ei ole mõtet ja ei saa rallit sõita. See on fakt. Selleks, et sellega tegeleda, peab ikka korralikult raha olema. On raha - sõidad, ei ole raha - ei sõida. Väga lihtne.
Teine asi on see, et selle klubi abiga ei saa küll miskit käima - vean kihla, et jutt vaid jutuks ka jääb. Mina ei ole kohe kindlasti mitte endast väljas - olen kogu selle ralli jamaga juba ise aastaid seotud ja tean natukene ka korralduse poolt. Kindlasti ma ka ei ilgu siin, vaid ikka aeg ajalt loen seda lehte ja naeran omaette...

Ja härrasmees Kahar võiks ise otsa lahti teha, saaks noorkodanikele eeskujuks olla, mitte neile vanu juppe pähe määrida... Pole su nime kusagil stardinimekirjas näinud, kui paari aasta tagune paar sõitu välja jätta... Nii, et endiselt ütleksin vähem möla pikem samm. Soovitan soojalt esmalt EAL-i minna ja sealt otsast asjaga peale hakata, mis formaalsustesse puutub.

Aga nagu juba ütlesin, tahaks Tartus 20 Ladat stardis näha...

Ma siis editeerin ka: kui solvusid, siis järelikult on põhjust. Ma ei ole siin sellepärast sõna võtnud, et leian, et mõttekam on garaazis tegutseda, autot ehitada, keevitada ja treipingi ning joonistega tegeleda, mõelda, kuidas on auto võimalik kiiremini liikuma panna. Jutt paraku ei vii kuhugi, ikka teod... Rohkem ma ka sõna ei võta ja kaduda ei kavatse ma kuhugi - plaanis ikka vahel seda huumorit edasi lugeda.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ehk viskad tartu v6istluse kohta mingi lingi ka,
mis rajakate, kuup2ev ajaplaan
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Algselt postitas: olaaf
ehk viskad tartu v6istluse kohta mingi lingi ka,
mis rajakate, kuup2ev ajaplaan
Soovitan jälgida rally.ee, sealt rahvaralli ja sealt edasi...

Juhend ilmub üldjuhul sinna ca kuu enne võistlust. Kui õieti peast mäletan, siis kusagil novebmris on see, täpse kuupäeva saab teada sealt.

Rajakate - eelmine aasta oli ehtne talveralli - lumi maas ja puha. Kruusateed. Tore ja korralik rahvaspordi võidusõit.
Vasta