Lada`d rallile!!

Lada`d rallile!!

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Lada`d rallile!!

Postitus Postitas Tymmu23 »

Jutt siuke: on siis pikemat aega mönel mehel mõte peas et teha nö.ladaklass rahvarallis ja igamehesprindi sarjas nagu mossedki.
Tehnilised tingimused enam-jaolt nagu rr-is ja irs-s samad aga siis paar lisa mis ainult ladade kohta käib:

Autodeks siis tagavedulised kuni 1600cc Ladad,standard mootori,kasti ja sildadega

lubatud paigaldada turva varustust nii palju kui elu isu just on(puur,rihmad,istmed)
ja sumpat teha jämmemaks et hääl oleks valjem ja vägevam..
ning elektron süüde.
Ilmselt ka "vfts"-i laiendid lubatud on et oma ego lihtsalt upitada..
edaspidi kui asi käima näiteks juhtub minema siis kokkuleppel ka kasutusele vötta köigil sama rehv.

Plastik kere detailid,silla plokk,toru kollektor ja muu selline asi keelatud!!

Vot siuke mõte siis,hea,odav ja vaatemänguline asi iseenesest ja kui asja möistuse piires hoida siis loeb ainult söiduoskus mitte tehnika.

Endal plaan septembris Viljandi rr-il peale tulla ja juttu oma tutvusringkonnas siiamaani levitand mille tulemusel nii mõnigi mees praegu ladat kodus ehitab ja teised kohe kohe akkavad seda tegema... ;)
Oleks vaja siis alustuseks miski kaader peale ajada et miskit kuskilt otsast liikuma saaks ja siis on vöimalik juba asja edasi ajada konkreetsemaks.

Ettepanekut ja mõtteid saab vahetada meili teel: Korge.Rallyteam@mail.ee
ja asjapulk ise teab/oskab oma mõtet vähe täpsemalt selgitada(vöibolla)sellel nr-il kui tekib kellelgi miski küsimus: 50 76 832 Taavi
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: Tegija
Mõte hea. Hakkan varsti nagunii üht ladat ralliks ette valmistama ja võibolla jõuan enda auto ka selleks ajaks valmis, siis rahval juba midagi vaadata.
iseenesest hea mõte...kuid vajab seedimist!
näiteks kämpil võiks kõik huvilised kokku koguda ja see asi paberil ära vormistada ja siis komiteedele ette näidata, koos osalistega jne.... läheks asjaks küll:rolleyes


edit: kui nii ei sobi, siis võiks siit foorumist ennem mustandi läbilasta...et saaks tutvuda;)
samas, võiks ju lasta ikka mootorit ka modida, aga ainult lada varuosadest(karpa, kaan, kolvid, vänt, sidur...) ja amordid võiks ikka lääne omad olla...ja muu turva vastaks E-rühmale !?? sest tava ladaga on asi nutune nats...
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

just just! köigepealt mingi punt kokku ja niisama mönele vöistlusele 2wda klassis vöistlema ja omavahel pusima,siis saab juba konkreetsemaks asja ajada ja köik asjapulgad kokku ajada ning seejärel saabki kompromissile jöuda tehniliste tingimuste osas.vedrustust kindlasti lubatud jäigemaks teha,eesmärk esialgu et puhtalt käima mootor ja ilusti jäigaks - saab täitsa söita juba korralikult..meie arvutuste järgi jäävad amordid sel juhul köige kallimateks vidinateks auto küljes kui miskit kangemat panna(bilstein siis enamasti)

nr 1 eesmärk ladad peale tuua ja saab juba rahvale näidata millega huvi kasvab kohe,ma täitsa kindel! on ju palju selliseid kes söidavad kövasti,on lada olemas,aga ei käi vöistlemas sest esiveduste läänekate vastu mitte puskaga ei saa niisama naljalt..
turvavarustusega siis ilmselt E-tingimused jah aga migni aja hetk paar tehnilise meest ka vihuri puuriga peale lasknud aga ärge akake ruttama nende asjadega sest järgmiseks aastaks kuuldavasti karmimaks rahvaspordi alasi tahetaks jälle ajada et et vöib juhtuda et puuriga autosi ei lastagi peale üldse-aga see köik kõlakas esialgu ja alles järgmisest hooajast muutumas!!

Ja forsseerimisest nii palju et see asja mõte ongi et saaks tulla iga mats metsast oma lada-ga ja VÖISTELDA teiste ladadega söiduoskuse peale mitte et vöistlus käiks selles kes kui palju omale sport detaile ja jämmemaid jubinad auto külge keerata oskab/saab!
selles seisnebki asja möte ja saab asja odavana hoida ning VÕRDSUS!!!

Niiet julgelt vöistlema köik!

Ja veel et üritaks siin omavahel miski nimekirja kokku klopsida et kui palju hetke seisuga kokku saaks selliseid mehi kes oleks kohe käed.siis ka väike pilt ees asjast.
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

eks selle asjaga on nagu teiste asjadega on algus raske. kui oleks see klass rahvarallidel olemas juba mingi aaasta aega siis oleks ilmselt osalejaid väga palju. äkki peaks küsima mosseliiga asutajatelt abi et kuidas nemad alustasid.kindlasti peaks olema selles liigas noorte klass sest noori oleks ka suht palju. kui oleks juba eraldi võistlusklass olemas ja osalejaid mingi 10-20 siis võiks teha tehnilised tingimused. need võiksid olla suhtelised originaal ladat muutmata. vähemalt on selline minu arusaam. aga selle kõige jaoks on vaja ühte isikud kes hakkaks asja ajama kellel oleks aega ja sidemeid rallispordi valtkonnas ja kellel oleks huvi ladade vastu.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

ainus probleem mis võib korraldajatelt tulla on see, et võistlejaid tuleb liiga palju ja seda hakatakse piirama, sest vaadates hetkelist rahvaasjade seisu, siis mingi 150-200 võistlejat pole üldse probleem...aga rada ei suuda seda kõike ära mahutada...ajast jääb puudu jne...

siin on variant teha rahvarallile I liiga
ja II liiga kus oleksid mossed ja vazid eraldi etappidel
kuid kes seda viitsiks eest vedada (korralduse poolest)
:puzzled
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

see mõte oleks küll hea et mossed ja lada koos aga need kaks varjanti peavad sõitma erinevatel teedel seets teed ei pea 300 autot vastu. olekski just vaja seda eestvedajat kes korraldaks seda asja. äki peaks pöörduma selle mõttega eesti autospordiliidu poole. üks asi veel et ma arvan et siin foorumis on ainult 30% inimesi kes selles liigas sooviksid osaleda. kuis see asi käima läheks oleks osalejaid hullult. muidu korraldaks ise seda asja aga olen liiga väike nimelt 13 aastane.
m
mann
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mann »

liigade süsteem oli ju kunagi rahvarallis... mingi 80ndatel... miks mitte siis nüüdki?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: Mann
liigade süsteem oli ju kunagi rahvarallis... mingi 80ndatel... miks mitte siis nüüdki?
no tuleb leida eestvedajad ja kes siis EAL'iga sebivad.... jne
see on üks paras ooper kõik:rolleyes
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

mossemehed on ka asjast teada saanudhttp://foorum.mosseliiga.ee/index.php?action=vthread&forum=4&topic=2120
aga nüüd oleks vaja vabatahtliku kes hakkasks asjaga tegelema.
äkki räägiks vanadele nõugugude sõitjatele. äkki nemad saavad midagi ette võtta.
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

mõned küsimused "ladaliiga" kohta?

Postitus Postitas matu6 »

Palju oleks reaaaselt neid inimesi kes oleksid nõus minema oma autoga rahvaralllit ja rahvasprinti sõitma?

mõned küsimused veel:
Kuidas suhtute ültse selllisesse asja nagu "ladaliiga"?

Millised võiksid olla teie arust klasside jaotused?

Millised võiksid olla tehnilised tingimused?

Ja kuidas lahendada rehviteeema?


teen siis ise otsa lahti.

hetkel veel ise valmis sellks ei ole aga kui on veel huvilisi siis võib üritada küll.

ladaliigase suhtun vägagi positiivselt. see oleks nagu üks samm edasi mosseliigast, kuid samas see tuleks palju odavam.


klasside jaotuse teeksin nii et alguses ainult "standard" klass. seal sõidaksid kõik absoluutselt originaal ladad. sellised nagu nad tehasest tulid. mingeid mootori piiranguid, et kas 1,2;1,3;1,5; või 1,6(1,7 mootori jätaks välja) ei teeks.muidugi võib ka teha mingid kaks klassi mootori järgi
ja hiljem kui on juba rohkem osavõtjaid teeks "modifed"(klasside nimed on lampi võetud)klassi. seal juba laseks teha rohkem ümber ehitusi.


"standard" klassi tehnilised tingimuse teeks võimalikult originaal lada lähedased. osad asjad nagu näiteks peatugedega istmed peab vist kohustuslikuks tegema turvalisuse pärast.
"modifed" klassis teeks tehnilised tingimused juba painuvamaks. seal väiks olla juba tasakaalustatud mootor , vabad amordid, sportrool jne.


rehviteema lahendaksin nii et keelaks ära kruusa ja asvalti(slik) mustriga rehvid. need peaks olema ju tavarehvi mustrist erineva mustriga. talvel keelaks ka ära piigi.


sai küll nüüd pikk segane tekst aga loodan et saate aru.;)
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

kui nüüd tõesti selline "liiga" toimima hakkakas siis suure tõenäosusega oleks mina kindel osavõtja. Ikkagist võrdlemisi odav võimalus autospordiga tegelemiseks.

reeglite kohta jätakas tehnika jms originaaliks.
spets kummid ära keelata, või siis valida üks konkreetne rehv mida kõik kasutavad ( ei tohiks ideepoolest väga raske olla)
sisukohalt peaks olema kohstuslikud peatugedega istmed;)

aaaga jah.. minust pole küll asja sellega tegelemiseks. Kui keegi selline entusiastist eestvedaja leidub siis müts maha tema ees ja toetan vähemalt psühholoogiliselt.
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

vanus pole oluline. rahvaralli ja sprindis on noortele kaks klassi. esinene on kuini 16 aastastele ja teine kuini 18 aaststele. aga sell juhul peab kaardilugeja omama täis juhilube 2aastase staaziga(ei tea kuidas seda sõna täpselt kirjutatakse)
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Tahaks ise kah käpp olla.Kuna siuke asi on juba pikka aega plaanis olnud.Ja nüd sain mosse ja mõtlesin et läheks mossega liigat sõitma aga ei ole kindel.Kuid sixiga tahaks küll sõita seal.Sest six ikka palju etem.:rolleyes:spin
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no aga milles küsimus..
võtku kegi asi oma organiseerimise alla,
kohtugu inimestega..
samas oleks päris huvitav võistelda ka standard klassis :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Algselt postitas: Rotu
mis n6uded yldse rahvarallis on? kas mu load peavad olema?
Kui tähelepanelikult eelmisi postitusi lugeda siis seal kirjas, et noorteklassis ei pea lube olema. Noorte klasse on kaks: kuni 16 aastased ja kuni 18 aastased. Rahvarallis põhimõtteliselt vist rohkem reegleid ei ole kui auto peab mootori töömahult mahtuma võistlusklassi töökubatuuri sisse. Samuti on liigades kehtestatud omad turvanõuded. Näiteks: Peatugedega istmed ja turvavööd. (Elementaarsed, ei kujutaks ilma peatoeta istmeta ja turvavööta rallisõitu ette ju :rolleyes)

Niiet, kes tunneb huvi siis pole peale esimese postituse lugemist kohe siit mõtet küsida. Lugege teema läbi ja siis küsige. :spin

Reno
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

Tartu rahvarallil võiks otsa lahti teha, st asjast huvitatud võiks omavahel suhelda. Kui leidub paras entusiastide kamp, siis võiks selle ladaliiga käima panna, kui muidugi jõutakse üksmeelele. Midagi keerulist siin ei ole, vaja ainult asi käima lükata ja kui see üritus tehniliste tingimustega suht odavana hoida, siis on arvatavasti paari aasta pärast huvilisi samapalju kui mosseliigas. Igatahes, kui kellegil on veel sama mõte meelel, siis võtku ühendust.
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Nii Tartu rahvaralli toimumisaeg on siis 17.11-19.11.2005
Palju on huvilisi?

Kes asja organiseerima hakkaks? Kellelt täpsemat infot saaks?
Kui toimub seal mingi ladaliiga võistlus siis oleksin osaline juhul kui:
1. On noorteklass (saab ilma lubadeta sõita)
2. Osalemistasu liialt suur pole
3. Autol mingeid eraldi nõudeid pole
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

RAHVARALLI JA RAHVASPRINDI
TEHNILISED TINGIMUSED

Kehtib alates 01.05.2003 1. MÄÄRATLUS

Kasutada võib kõiki kehtivat tehnoülevaatust omavaid M1-kategooria kinnise kerega sõidukeid.
Keelatud on kasutada kehtivat EAL tehnilist kaarti omavaid sõidukeid.


2. LUBATUD MUUDATUSED ja TÄIENDUSED

2.1 Mootor

2.1.1 Mootorit ei või asendada teise automargi mootoriga (lubatud koos vastava märkega auto registreerimistunnistusel).
2.1.2 Algset kubatuuri võib muuta hülssides, puurides või kolvikäiku muutes.
2.1.3 Väljalaskekollektor on vaba, summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel - 103 dBA/3500pm
2.1.4 Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta.


2.2 Jõuülekanne

2.2.1 Peaülekanne koos korpusega on vaba. Diferentsiaal on kohustuslik, 100%-line blokeering on keelatud.


2.3 Vedrustus

2.3.1 Tugivarred ja õõtshoovad on vabad järgmiste piirangutega:
- vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi, mida võib tugevdada. 2.3.2 Lisavedrude paigaldamine on lubatud juhul, kui põhivedru tüüp ja tegevuspõhimõte säiluvad.
2.3.3 Stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
2.3.4 Rooliülekande korpus tuleb säilitada algsena.

2.4 Veljed ja rehvid

2.4.1 Keelatud on kiilasrehvid (slikid). Kiilasrehviks loetakse ka rehvi, mille vulkaniseeritud mustri sooned moodustavad vähem, kui 17% veerepinna pindalast.
2.4.2 Keelatud on igasugune rehvi turvisemustri lõikamine ja lõigatud rehvide kasutamine.
2.4.3 Rehvi turvisemustri sügavus peab olema vähemalt 1,6 mm vähemalt 75 % veerepinnast ja seda kogu võistluse jooksul.
2.4.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid.

2.5 Kere

2.5.1 Kere kandevkonstruktsioon ja uksed peavad olema metallist. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud. Tugevdamine on lubatud ka juhul, kui tugevdav materjal ei järgi algset materjali.
2.5.2 Esiuste algne või sama autotootja toodetud polster on kohustuslik. Kõik muu polsterduse võib eemaldada.
2.5.3 Algne armatuurlaud on kohustuslik.
2.5.4 Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad põhjustada vigastusi.
2.5.5 Kõik klaasid peavad olema E, e või DOT sertifitseeritud, valmistaja juhendi kohased.
2.5.6 Autol ei tohi olla kere külge kinnitatud väljaulatuvaid mittevajalikke esemeid ja seadmeid.
2.5.7 Esivõre muutmine või vahetamine on lubatud, eemaldamine keelatud.
2.5.8 Istekohtade arv peab vastama registreerimistunnistusel näidatule.
2.5.9 Auto peab olema esteetilise välimusega. Autol ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.

2.6 Pidurid

2.6.1 Pidurisüsteem peab olema algne ja valmistaja juhendi kohane ning töökorras.
2.6.2 Mehhaaniline käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik.

2.7 Rool

2.7.1 Roolisüsteem peab olema algne ja valmistaja juhendi kohane ning töökorras.
2.7.2 Rooliratas on lubatud vahetada väiksema, sport-tüüpi rooli vastu.

2.8 Muu varustus

2.8.1 Lisa- ja ohutusvarustus peab vastama vähemalt Liiklusseadusest tulenevatele nõuetele.
2.8.2 Kohustuslikud on töökorras, auto valmistaja poolt ettenähtud laternad ja valgustusseadmed.
2.8.3 Kohustuslik on töökorras tuuleklaasipuhasti ja klaasipesur.
2.8.4 Pukseerimissilmus auto ees ja taga on kohustuslik.
2.8.5 Lubatud on paigaldada sõidukisse tugevdus- ja ohutusstruktuure ainult vastavuses FIA VM lisa J Art 253 ja/või EAL nõuetele.
2.8.6 Sõidukil peavad olema nõuetele vastavad, Autoregistrikeskuse poolt väljastatud registreerimismärgid.
2.8.7 Sõidukile tuleb paigaldada kogu võistluse ajaks korraldaja poolt ettenähtud kohtadele võistlusnumbrid.
2.8.8 Sõidukil ei tohi olla nähtaval teiste võistluste stardinumbreid ja sümboolikat; usulisi, poliitilisi, rassistlikke, ebaeetilisi ning Keeleseadusega vastuolus olevaid loosungeid ja sümboolikat.


3. OHUTUSMÄÄRUSED

3.1 Alumiiniumohutuspuur on keelatud.
3.2 Tulekustutussüsteem ei ole nõutud, kuid soovitatav.
3.3 Autos ei või olla kinnitamata esemeid, mis võiksid põhjustada vigastusi.
3.4 Aku peab olema kinnitatud kas algse kinnitusega või vähemalt kahe metallist klambri ja 6 mm poldiga.
3.5 Mõlemad esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
3.6 Autol ei tohi olla keskkonnale kahjulike vedelike lekkeid, ega liiklusohtlikke lõtke.

3.7 Võistlustel peavad sõitjad kandma kinnirihmatud ja vigastusteta auto- või motokiivrit (v.a.Rahvaralli VM ettenähtud juhtudel, kus ei ole kiivri kandmine kohustuslik). Kiivrid tuleb esitada nõuetele vastavuse kontrollimiseks tehnilisele komisjonile enne võistluse algust. Alates 01.07.2003 peab olema kiivril e-tähistus, DOT-markeering või FIA homologatsioon (võib olla aegunud).

3.8 Autol peavad olema algsed, sõiduki valmistaja juhendi kohased turvavööd.
Lubatud on ka E-märgistusega, SFI 16.1 standardile vastavad (võivad olla aegunud) või FIA homologatsiooniga (võib olla aegunud) ohutusrihmad, minimaalse laiusega 2" ja vähemalt 3-punkti kinnitusega auto kerele. Ohutusrihmade kinnitus auto kerele ja paigaldus peab vastama FIA VM lisa J artikkel 253 nõuetele. Ohutusrihmade kasutamise korral on nõutud ka selleks sobiva (istmes avad ohutusrihmade õlavöödele) istme kasutamine!

3.9 Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, auto valmistaja juhendi kohased, E-märgistusega või vastama vähemalt FIA 1986 standarditele.
Keelatud on kasutada istmeid, milledel puuduvad peatoed või milledele tootja pole peatugesid ettenäinud! Istmekinnitused peavad olema algsel istmel algsed, FIA homologeeritud istmel vastama FIA VM lisa J artikkel 253.16 nõuetele. E-märgistusega istmetel võib kasutada vaid kas sama tootja poolt sellele istmele toodetud kinnitust või FIA VM lisa J art 253 p.16 nõuetele vastavat kinnitust.

3.10 Lubatud on kasutada ka kiivreid, mis vastavad ühele järgnevatest standarditest:
-Snell Foundation 1995-SA ja 2000-SA
-SFI Foundation, SFI spec 31.1A ; 31.1 ; 31.2A; 31.2
-British Standard Institution BS-6658-85 type A/FR
-SIS 88.24.11(2) -Rootsi
-DS 2124.1 -Taani
-SFS 2653 -Soome
-ONS/OMK -Saksamaa
-NF S 72305 -Prantsusmaa

Tallinnas 26.02.2003.a.

EAL Tehnikakomitee EAL Noorte- ja Rahvaspordikomitee
esimees esimees
T.Jänt T.Perosti
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

Väga hea, asi kisub juba arutelu poole.
Isiklikult oleks ainult standardklassist huvitatud, sest see annab originaalmasinaga mingi stiimuli rahvarallis kaasa teha.
Teh. tingimustega tuleb maksimaalselt igasugune lennukiehitus juba eos lämmatada, sest muidu asi lihtsalt ei toimi. Kes tahab hirmsalt ehitada ei peaks ju ka nutma, sest on ju võimalus 2wd arvestuses kaasa lüüa.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

originaal originaaliks kuid tegelikult on see vist ikkagi igaühe probleem kas tal on kapoti all 1200 või 1800 kone

ja võimsuse vahe nendel on juba märgatav..
samas ei saa keegi ka nukvõllil ja "nukkvõllil" vahet teha niisama. jne jne jne

ülejäänud asjad on nagu silmaga nähtavad rohkem..
seda mootori asja ei saa jälle ära ka piirata mitte kuidagi kuna osadel ju tehasest 1,7i aiste vahel...

seega on igasugu piiramine keeruline asi..

samas oleks mõistlik teha nn 66mm ja 80mm arvestus kolvikäigu järgi siis :D

kaaluga on asi paigas suhteliselt, istmed, polstrid ja muud asjad peavad kõik küljes olema, tagavararatas, tung, rattarist, tulekustuti, tõkiskingad

kummid peaksid kindlasti piiratud olema, et keegi omale lihtsalt niisama kruusakatseks paarikümnekiloseid kruusarehve ei hangi :D...
päris originaalkummiga rajale minna oleks ilmselt isegi ohtlik tänapäeval...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta