Niva Käitumine
Niva Käitumine
Niva Käitumine
Terv
Palun õelge kuidas käitub Niva libedal (lumi, lõrts jne). Küsimus just selles - kas on ülejuhitav või neutraalne (kas saab sõita sama lõbusalt kui klassikalise tagaveolisega näiteks E28-ga - kontrollitav külglibisemine)?
Palun õelge kuidas käitub Niva libedal (lumi, lõrts jne). Küsimus just selles - kas on ülejuhitav või neutraalne (kas saab sõita sama lõbusalt kui klassikalise tagaveolisega näiteks E28-ga - kontrollitav külglibisemine)?
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
kui otsid head ja stabiilset masinat talveks libedaga, siis niva see kindlasti ei ole.kui aga hea läbivusega ja odavat, siis on niva just sinule.
lõbu sa ei tunne kui sõidad lörtsisel teel...tänu oma lühikesele teljevahele ja krt teab kus asuvale raskuskeskmele, pakub ta väga ootamatuid üllatusi(ja mitte ainult libedaga)ja eriti veel originaal rehviga(õudus kuubis)
alex@teeb oma kogemustest kokkuvõtte
lõbu sa ei tunne kui sõidad lörtsisel teel...tänu oma lühikesele teljevahele ja krt teab kus asuvale raskuskeskmele, pakub ta väga ootamatuid üllatusi(ja mitte ainult libedaga)ja eriti veel originaal rehviga(õudus kuubis)
alex@teeb oma kogemustest kokkuvõtte
Minu selle talve kogemus on, et Niva on ennem alajuhitav kui üle. Külge saab aga ette edukalt käsipiduriga ja gaasi andes liigub täpselt sinna suunas kuhu nina on. Kartsin enne üht talvist võistlust väga kuna polnud aimugi libedal juhitavusse kohta aga üllatus oli positiivne, masin allus käskudele ja ei üritanud kordagi vastu vaielda. Kummid muidugi polnud originaalid kuid siiski ilma naelteta ja kasutatult ostetud. See, et ma tolle võistluse kraavis lõpetasin oli hoopis tähelepanu küsimus 

- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kaks talve Niva liiklemist on mulle õpetanud, et Niva vajab talvel head (naast)rehi, siis on päris mugav kulgeda. Tõsi, kohati üsna üllatava käitumisega ning seega nõuab libedate kurvide läbimine vilumust ja harjutamist. ÖLühikese telejevahega autole omaselt on üsna kipakas.
Päris kiilakaga on lukuststud keskdifriga veidi mõsnusam liigelda.
Päris kiilakaga on lukuststud keskdifriga veidi mõsnusam liigelda.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
ei tahtnud uut teemat teha aga eilsest hullamisest männikul jäi õhku üks küsimus millele ehk niva omanikud oskavad vastata:kas on võimalik, et nendele küngastele ronides(kus viimati võisteldi)jääb nival bensupaagist tulev toruots kuivaks?Paak oli poole peal(ca 25 l)ja mootor suri välja tavaliselt tõusu viimase kolmandiku peal(isegi siis kui töötava mootoriga muljusin siduri alla ja tagurpidi mäest alla veeresin)ka siis suri mootor välja.Kui praktikas kellegil sellist asja pole juhtunud seal, siis ilmselt vaja paak maha võtta ja sealt mingit sodi otsida.Jube nõme värk kui rehvi poolest võiks auto ronida aga mootor keeldub selliste tõusunurkadega töötamast.
Või on kellegil mingeid muid soovitusi??(välja arvatud soovitus täis paagiga sinna minna seda ma teen iseenese tarkusest järgmine kord)
Või on kellegil mingeid muid soovitusi??(välja arvatud soovitus täis paagiga sinna minna seda ma teen iseenese tarkusest järgmine kord)
-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
Ei usu et asi selle taha jäi, et paagist kütet peale ei saa. Kuigi lihtne kontrollida seda ju. Järgmine kord kui samamoodi auto välja sureb keerad karpa kaane maha ja vaatad kas ujukiruumis on kütet. Teine varjant on selle sama tõusu peal, peale mooori seiskumist auto seisma jätta ja benapumbal korra voolik maha-ja siis käsitsi proovid kas tuleb kütet peale.Mina kahtlustaks karpas mingit sodi, mis teatud nurga all kuskile ette kipub voolama vms. Endal on alati olnud tegemist lihtsate probleemidega, mile peale alguses kohe ei tule....Vähemalt 2-3 korda on tulnud imepisikesi tihenditükke karpast taga ajada mis kõige olulisemal hetkel masina seisma on pannud, sama veetakistuste korral-paar tilka vett karpas ja masin seisab...
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
kommenteeriks siis täpsemalt:karpa uus(tutikas,sodi pole ja lauskmaal töötab perfektselt)pensupump samuti uus,üks filter on enne pumpa ja teine peale.
kusjuures peale kurat teab mitut mootoriseiskumist hiljem kui lauskmaal ka enam ei tahtnud käivituda, siis vaatasin enne pumpa olevat filtrit-see oli tühi!
käsitsi pumpamise peale ei tulnud kah kohe bensiini, väikse starteri andmise järel masin käivitus ja töötas peale seda jälle ilusti.(ja lubas hiljem probleemideta läbida ka männiku motokrossi raja)
kusjuures peale kurat teab mitut mootoriseiskumist hiljem kui lauskmaal ka enam ei tahtnud käivituda, siis vaatasin enne pumpa olevat filtrit-see oli tühi!
käsitsi pumpamise peale ei tulnud kah kohe bensiini, väikse starteri andmise järel masin käivitus ja töötas peale seda jälle ilusti.(ja lubas hiljem probleemideta läbida ka männiku motokrossi raja)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Käisin vaatasin praegu Niva paagi pealt asja.
Benatoru läheb paaki esimesest osast ja paremalt poolt. Kui kalle on tahapoole väga suur, võib toru kuivale jääda küll. Eriti tundlik on võtja tahapoole ja väikse vasemale (juht jääb allamäge) kalde puhul. Sellise variandi puhul mahub 25 liitrit vabalt paaki nii, et toru on ikka kuival.
Et sellist jama vältida paneksin oma Nivale benatoru (toru tuleb ilmselt lühendada) otsa raske otsaga pehme vooliku. Sarnaselt Husgavarna paagi benavõtturile.
Paagi pealmine tasapind on autole paigutatauna paralleelselt pagassi põrandaga.
Benatoru läheb paaki esimesest osast ja paremalt poolt. Kui kalle on tahapoole väga suur, võib toru kuivale jääda küll. Eriti tundlik on võtja tahapoole ja väikse vasemale (juht jääb allamäge) kalde puhul. Sellise variandi puhul mahub 25 liitrit vabalt paaki nii, et toru on ikka kuival.
Et sellist jama vältida paneksin oma Nivale benatoru (toru tuleb ilmselt lühendada) otsa raske otsaga pehme vooliku. Sarnaselt Husgavarna paagi benavõtturile.
Paagi pealmine tasapind on autole paigutatauna paralleelselt pagassi põrandaga.

C