Muidu mootor on lahti käind küll hiljuti...sest need silikooni jäljed on veel isegi tihendite vahelt paistmas...
Küsimus 1700-seks puuritud mootori kohta...
Küsimus 1700-seks puuritud mootori kohta...
Küsimus 1700-seks puuritud mootori kohta...
Nimelt asi selline et ostsin omale 06-e.ja see kelle käest ostsin ütles et mootor on 1,6-lt...1,7-seks puuritud...tahax siis teada kas see asi on üldse võimalik...on nagu räägitud vist kunagi küll et pannaxe samara kolvid sisse jne...aga täpselt ei tea...et kuidas olex võimalik see teada saada kas on ikka 1,7(kõige lihtsamat varianti olex vaja teada,mitte et ma peaxin hakkama mootorit laiali võtma ja mõõtma jne...).Muidu tõmme on küll parem kui originaal 06-l sest mul nii originaal kui 1,7-se(nagu mulle öeldi) mootoriga 06:P
Muidu mootor on lahti käind küll hiljuti...sest need silikooni jäljed on veel isegi tihendite vahelt paistmas...
Muidu mootor on lahti käind küll hiljuti...sest need silikooni jäljed on veel isegi tihendite vahelt paistmas...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tead ,kui oled seda mootorit uurinud vasakult ja paremalt ja niimoodi
mitu päeva ümber masina käinud ,siis vaata alt ja pealt ka
paar päeva. Kui nüüd ikka sotti ei saa ,siis võid ära käia
Äksi nõia juures või veel mõne posija jutul jne...
Mina võtaks kaane maha ,mõõdaks syl. üle ja asi vask.
Teine variant: kanalile ,karteripõhi maha ,teeks sirkli mis mahuks kepsukammitsast mööda ,kolb üles ja mõõdaks altpoolt (kui mahub muidugi).
Seda esiteks.
Teiseks ,kui see mootor töötab nagu priidu viiul ,siis mis sa tast
ikka nuhid. Olgu kasvõi 1800 ,peaasi ,et käib ja vaeseks ei sõida.
1600st 1700ks puuritul 82mm kolvid sisse poogitud.
(orig.mõõt 1600-l 79mm)
mitu päeva ümber masina käinud ,siis vaata alt ja pealt ka
paar päeva. Kui nüüd ikka sotti ei saa ,siis võid ära käia
Äksi nõia juures või veel mõne posija jutul jne...
Mina võtaks kaane maha ,mõõdaks syl. üle ja asi vask.
Teine variant: kanalile ,karteripõhi maha ,teeks sirkli mis mahuks kepsukammitsast mööda ,kolb üles ja mõõdaks altpoolt (kui mahub muidugi).
Seda esiteks.
Teiseks ,kui see mootor töötab nagu priidu viiul ,siis mis sa tast
ikka nuhid. Olgu kasvõi 1800 ,peaasi ,et käib ja vaeseks ei sõida.
1600st 1700ks puuritul 82mm kolvid sisse poogitud.
(orig.mõõt 1600-l 79mm)
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Vahvad aparaadid neil siis seal ülevaatusel. Varsti võibolla saab CO testi abil kindlaks teha, kas rattalaagrid ja sillapuksid ka korras on, või millal amorte vahetama peaks.Algselt postitas: pronek
ma käisn sügisel TÜV siis näitas see aparaat millega CO mõõdetakse ära et mul on 1200 mootor peal. passi järgi peaks olema 1600
Mis moodi nad sul mootori töömahu CO testiga kindlaks tegid?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?