hammaslatt rool ladale
hammaslatt rool ladale
hammaslatt rool ladale
teise auto mootori aretams teemasi on olnud kyll,motlesin et hammas latti pole ssugi kylge aretada,näiteks sierra oma.
eriti vahva on siis kui sebid omale roolivõimuga hammaslati.
pump ja voolikud ning ongi rooli võim+hammaslatt.
aretad kinnitused laitle,ja vajadusel lõikad otsad lyhemaks,keermestad ää,ja rooli otsad kulge roolilatt kylge ja ongi olemas:lol
eriti vahva on siis kui sebid omale roolivõimuga hammaslati.
pump ja voolikud ning ongi rooli võim+hammaslatt.
aretad kinnitused laitle,ja vajadusel lõikad otsad lyhemaks,keermestad ää,ja rooli otsad kulge roolilatt kylge ja ongi olemas:lol
Inglismaal kus rool paremal pool on aretatud Fiat 131 latt 124-le: http://www.turbo124.com/forum/viewtopic.php?t=11 . Nagu pildilt näha on käigukast alles.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Seal jah rool ju teisel pool,samuti on peal võõras mootor koos k.kastiga kuna starter ju ka teisel pool.Vasakpoolse rooli korral jääb sidurisilinder ja voolik vist segama.Mul mõned 131 on kodus lammutamiseks.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Aga milleks omale tänavasõiduks illegaalset autot kaela ehitada?
Kui latti väga vaja on, siis osta 08 või mõni lääne analoog...kui rooli kergemaks teha, siis ma usun et esimese asjana võiks määre+sillastend abiks olla.
Teine asi on mingid spetsiaalmasinad a la ekstra mudasronimise nivad ja põllu- ja muud romurallikad.
Kui latti väga vaja on, siis osta 08 või mõni lääne analoog...kui rooli kergemaks teha, siis ma usun et esimese asjana võiks määre+sillastend abiks olla.
Teine asi on mingid spetsiaalmasinad a la ekstra mudasronimise nivad ja põllu- ja muud romurallikad.
ARKiga on võimalik kõike kokku leppida ja vastavad load taotleda. Arvan, et see pole midagi nii keeruline, kui Raadil Estfield'e ehitatakse ja need võivad ka tänavatel ringi sõita, siis mingi tühise roolisüsteemi muutmise loa saab ka, samuti võite leida alternatiive ülevaatusel käimiseks, need on alati olemas. Kas arvate siis, et Eesti kõige tuunituimad autod saavad ülevaatuse ausal teel? Kindlasti ei saa.