jama mootoriga!

jama mootoriga!

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
z
zil130
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

jama mootoriga!

Postitus Postitas zil130 »

Lugu selline, et minu 03 mootor ei taha hästi töötada.
Järgnevalt mõned tähelepanekud:
*Ühes põlemis kambris jääb süüde liiga hiliseks.Seetõttu kipub mootor vahepeal värisema!
*Põlemiskambrisse tuleb liiga palju õli sisse ja seetõttu tahmavad süüteküünlad ära.

Üks n.ö teadjamees ütles mulle,et kogu probleem on selles, et mootoril tahavad klapitihendid vahetamist. Teine aga
teadis öelda, et asi on hoopis kolvirõngastes.
Milles siis probleem võib olla?
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

Eraldi ühes põlemiskambris ei saa süüde hiline olla, kui süüde on hiline, siis on ta kõikides kambrites korraga...ma arvan, et ühe kambri surve sul erinev, kui teistel silindritel... kui õli põlemiskambrisse tuleb, siis on peamine viga klapisääretihendites... muidugi võib ka kolvirõngaste viga olla... soovitan korraga, kui klapisääretihendeid vahetad vaata klapid üle ja vajadusel soveldada ja või vaheta välja kõrbenud klapid..
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algatuseks mõõda kompressioon ära ,seejärel saad edasi mõelda.
Klapisääretihendite vahetus pole ka teab mis kunst...
Aga mõelda ,et siin keegi lambist vea välja lajataks ,ära loodagi.
Tegutseda on vaja.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Minul tekkisid ka sellised komplikatsioonid.

Külmalt töötab mootor hästi, kuid kui soojaks saab, siis hakkab nagu ühe pütiga mängima - et kord töötab, kord ei tööta....puterdab. Seda sõidu ajal nii gaasi lisamisel kui ka ühtlase kiirusega sõites. Tühikäigul ükshaaval küünlajuhtmeid küljest kiskudes ja tagasi pannes jäi kahtluse alla 3. silinder.

Surved mõõdetud, olid head. Karpa puhas. Küünlaid vahetasin, ei muutunud midagi...
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

kontrolli veel jagajakaant ja kontakte.ei teeks paha ka küünlajuhe koos küünlaga üle vaadata!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Probleem praegusega lahendatud. Viga peitus katkises küünlajuhtmes...
Vasta