Bensiinipump
Bensiinipump
Bensiinipump
Kas 06 mootorile saab panna 01 pumpa. Asi selles et mingil hetkel pump enam ei löö üles ja masin sureb välja. Kütte süsteem on kõik puhtaks tehtud.
Eks millalgi pean siis pumba lahti kiskuma ja uurima. Seni pole ühtegi bensiinipumpa seestpoolt näinud, seetõttu küsin, kas klappide tihedust annab kuidagi parandada ka või peab lihtsalt uued panema (eeldusel, et neid vahetada saab)?
Kui pool päeva või päeva seisab, siis nagu ei saanud aru eriti, aga kui jah 2-3 päeva seisis, siis pidi küll kaua käiama, enne kui käima läks. Siis tuligi mõte, et bensiin alla vajunud ja viimati peale pikemat seismist pumpasin käsitsi üles, läks kohe (murdosa sekundist) käima.
Kui pool päeva või päeva seisab, siis nagu ei saanud aru eriti, aga kui jah 2-3 päeva seisis, siis pidi küll kaua käiama, enne kui käima läks. Siis tuligi mõte, et bensiin alla vajunud ja viimati peale pikemat seismist pumpasin käsitsi üles, läks kohe (murdosa sekundist) käima.

-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
No aga mis seal rasket on...on müügil elektrilised pumbad...hind oli mingi 800.-
Tootlikus oli sama mis Lada mehhaanilisel pumbal - survet tekitas 2,3 bar'i vist...(võin ka täiesti mööda panna...selline number ja ühik jäi kuskilt paberilt meelde)...
Pump lülitab ennast ise välja, kui liiga suur surve tekib...jne...
Ühesõnaga olukord on väga lihtne...muidugi pumbale toide ja vist ka relee vahele?...eletrikud - teie etteaste
Mehhaanilise pumba kohale pime ja ongi olemas...
Endal plaanis peale panna, kuna mehhaaniline pump ajab natuke kurjaks...ühe ööga vajub voolik tühjaks...ja siis kambribensu pealt läeb käima, ning kohe on auk ning tükk käivitamist...
Muidugi laisemad mehed võivad ka voolikule vahele panna tagasivoolu klapi...
Tootlikus oli sama mis Lada mehhaanilisel pumbal - survet tekitas 2,3 bar'i vist...(võin ka täiesti mööda panna...selline number ja ühik jäi kuskilt paberilt meelde)...
Pump lülitab ennast ise välja, kui liiga suur surve tekib...jne...
Ühesõnaga olukord on väga lihtne...muidugi pumbale toide ja vist ka relee vahele?...eletrikud - teie etteaste

Mehhaanilise pumba kohale pime ja ongi olemas...
Endal plaanis peale panna, kuna mehhaaniline pump ajab natuke kurjaks...ühe ööga vajub voolik tühjaks...ja siis kambribensu pealt läeb käima, ning kohe on auk ning tükk käivitamist...
Muidugi laisemad mehed võivad ka voolikule vahele panna tagasivoolu klapi...

Eks jah väikest "auku" oli vist tunda ka peale 1-päevast seismist, aga kaua käiama ei pea ja seisma ka ei jäänud peale käivitumist. Esialgu siiski pole plaanis elektrilist hakata panema, lihtsalt huvipärast küsisin. Peale pikemat seismist teen kapoti lahti ja pumpan käsitsi üles. Selles mõttes muidugi oleks ka elektriline pump hea, et membraani purunemise korral ei sattu bensiin õli hulka.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Elektrilisi pumpi on kahte sorti (vajaduse järgi). Madalsurvepumbad (karburaatoriga mootoritele) ja suurema survega (pritsungiga mootorile). Mehhaanilise pritsega masinatel on üldse üle 4 ati andvad pumbad.
2,3 rõhuga pump ei sobi Ladale. Lada pumba surve on kuskil 0,4.
Pumpa valides (ladale) peab ikka neid asjaolusid arvestama.
2,3 rõhuga pump ei sobi Ladale. Lada pumba surve on kuskil 0,4.
Pumpa valides (ladale) peab ikka neid asjaolusid arvestama.
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Olen kunagi kasutanud sellist varianti et vooliku vahele enne orig pumpa oli pandud sapaka soenduse elektipump. Oli ka üks selline auto (mitte LADA) mida iga päev ei kasutanud ja millel ei olnud käsitsi pumpamise hooba. Siis autosse istudes vajutasin mõneks ajaks nuppu, elektripump lõi karbussi täis ja edasi töötas juba originaalpump ja elektripumba klappidest voolas bens niisama läbi.