käigukast?
käigukast?
käigukast?
Probleem siis selline, et vaikselt kohapealt ära minnes kui natuke gaasi väheks jääb tahaks käigukang justkui "sülle hüpata" ja tühikäigul kostub ka justkui mingisugust kolinat/raginat. milles võiks olla probleem?
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
mul on sarnased sümptomid...
täna siis natuke kiiret sõidustiili harrastades sain ilmselt jagu kasti patjadest..
juba ostmisest saati käis käiguvahetusel hele kõlks.. Toona ei pööranud väga tähelepanu, oli vaja keskenduda muudele asjadele, sest peale seda, kui summuti sai ka uuesti käigukasti külge kinnitatud, läks asi paremaks, kuid täna siis selline lugu, et foori alt ära minnes, hakkab kõik hüppama.
Mootoripadjad on väga korralikud, seega oletan, et kasti padjad ja kui raske neid vahetada on?Küsimus just selline, et ei ole kohe niimoodi kanalit võtta..
Ning mis maksavad üldse? mõtlen, et kas Ülo ärist üldse on mõtet küsima minna, kui nad juba peegli eest tahavad 500.- saada 
täna siis natuke kiiret sõidustiili harrastades sain ilmselt jagu kasti patjadest..
juba ostmisest saati käis käiguvahetusel hele kõlks.. Toona ei pööranud väga tähelepanu, oli vaja keskenduda muudele asjadele, sest peale seda, kui summuti sai ka uuesti käigukasti külge kinnitatud, läks asi paremaks, kuid täna siis selline lugu, et foori alt ära minnes, hakkab kõik hüppama.

Mootoripadjad on väga korralikud, seega oletan, et kasti padjad ja kui raske neid vahetada on?Küsimus just selline, et ei ole kohe niimoodi kanalit võtta..


Lujaa laatua Lada 

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kastil on ainult üks tagumine padi - saab edukalt vahetada ka ilma kanalita kui tead mida teed - üldiselt on kasti küljest kahe padja poldi lahtisaamine paras nikerdamine, eriti kui seal kõik mudane või õline või mõlemat...
töökärjekord siis:
auto kõrgemale tõsta kas eest või tagant,
kastile õlitung alla
kaks kastitala polti lahti lased kasti rippu,
kaks kastipadja polti lahti ja padi koos talaga ongi käes
padja vahetuseks:
poldid lahti, vana padi välja koputada talast, uus padi sisse, poldid puhtaks ja vase tõrva vms hea asjaga kokku ja tagasi läbi torukeste.
padja kättesaamine talast võib osutuda uskumatult keeruliseks ülessandeks juhul kui:
a. padi ja tala on üheks kasvanud,
b. poldid on mädanenud torukeste sisse kinni
uut patja soetades vaata kindlasti, ega seal pragusid pole, kasvõi imetillukesi - kui neid esineb võid padja julgesti mujalt osta - kaua selline juba eos pragunev padi ei kesta...
töökärjekord siis:
auto kõrgemale tõsta kas eest või tagant,
kastile õlitung alla
kaks kastitala polti lahti lased kasti rippu,
kaks kastipadja polti lahti ja padi koos talaga ongi käes
padja vahetuseks:
poldid lahti, vana padi välja koputada talast, uus padi sisse, poldid puhtaks ja vase tõrva vms hea asjaga kokku ja tagasi läbi torukeste.
padja kättesaamine talast võib osutuda uskumatult keeruliseks ülessandeks juhul kui:
a. padi ja tala on üheks kasvanud,
b. poldid on mädanenud torukeste sisse kinni
uut patja soetades vaata kindlasti, ega seal pragusid pole, kasvõi imetillukesi - kui neid esineb võid padja julgesti mujalt osta - kaua selline juba eos pragunev padi ei kesta...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."