ja 1,8 doch läheb kaAlgselt postitas: olaaf1,6 doch läheb peale väga ilustiAlgselt postitas: hilfiger1
fiati mootorites läheb ainult 2 liitrine peale
teisetega tuleb ringi ehitada![]()
Ford 2.0 mootor ladale
Ford 2.0 mootor ladale
aga kui panna sis fordi mootor kas sis tuleb kah arkiga probleeme??
ah kurat fordil ju veab esisild kas see probleem pole vä?
tahaks mingit pritsungit mis vähemalt 2,0
kui saaks mingi 2,0 ilma probleemideta arkist läbi sis paneks turbo peale, sis vast läheb normalt edasi.
ot fiati mootor läheb ilma probleemota?
kui saaksite sis antke nende masinate mudelis mille mootorid peale sobivad
aitähh!!
ah kurat fordil ju veab esisild kas see probleem pole vä?
tahaks mingit pritsungit mis vähemalt 2,0
kui saaks mingi 2,0 ilma probleemideta arkist läbi sis paneks turbo peale, sis vast läheb normalt edasi.
ot fiati mootor läheb ilma probleemota?
kui saaksite sis antke nende masinate mudelis mille mootorid peale sobivad
aitähh!!
See jutt oleks paras huumorinurka tõstaAlgselt postitas: simok
aga kui panna sis fordi mootor kas sis tuleb kah arkiga probleeme??
ah kurat fordil ju veab esisild kas see probleem pole vä?
tahaks mingit pritsungit mis vähemalt 2,0
kui saaks mingi 2,0 ilma probleemideta arkist läbi sis paneks turbo peale, sis vast läheb normalt edasi.
ot fiati mootor läheb ilma probleemota?
kui saaksite sis antke nende masinate mudelis mille mootorid peale sobivad
aitähh!!
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
(simok) sa mainisid et fordil veab esisild, sugugi mitte ju, ford 2.8 ; 2.9 1.6 2.0 efi 2.0 doch .. neil kõigil moootritel käigukast millel on kah gardaani koht olemas.. ja ma pole veel vanad fordi näind millel esisild veaks
Endale hakkan homsest peale ehitama 2,0ohc iS "pintot" 2.0 OHC 8V
L-jetronic or Weber carb.
100, 105, 115BHP versions
bore:90mm stroke:76mm
Kuulus Pinto on väga tuunitav mootor, sellele on saada tonnides performance osasid Inglismaal (proovi Burtonpower). Põhiline tuunimine on väljalaske, õhufiltri (K&N) ja nukkvõlli (Kent või Piper) vahetus. 205 ploki mahtu saab suurendada kuni 2,1L, 2,8L kolbe mis annavad suurema läbimõõdu. Kuna see ei ole moodne mootor, pead sa edasiseks edukaks tuunimiseks muutma selle EFI'st twin Weber DCOE'ks. 16V saab teha Cossie või Warriori kaantega.Mina ei näe siin midagi rasket.. käigukasti tunnelit lõikuda .. ilmselt keevitan sirje käigkast tunneli nign sidur trossiga .. mootori kinnitused toetuvad kere talade peale mis mootori ruumist näha on mille külge sild kinn on.. sellele talale keevitad tugevndused külge , puurid augud läbi mõlemalt poolt, paned padjad külge .. istutad mootori peale.. ja asi peaks käima. muu muusika on gardaan .. kuna fordi tagasild käib aint nelja poldiga kinni siis lihte oleks kah fordi tagasild panna kuna gardaan jääb täpselt õige pikkusena alla kui fordi tagasild panan ja poel mingit keevitamis jura,, nagu räägitakse siis nii nagu ma rääkisin kuida mootor sinna peale panna siis pidavat õlivann ette jääma ning radikas tulevat ette iluvõre juurde viia , aga sirje mootorit jahutab väga hästi ka väga väga peenike ja lai ning kõrguselt madal radikas mille sokutab siksi iluvõre taha sinna vahele .. lõigates õiged radika kinnitused ära , niiet moootir saab vabalt ette poole veel tuua et õlivann segama ei jääks ning mingit õlivõtu ümber süsteem ehitama ei utle hakata, kuan hetkel endal on se mootor weberi peale tehtud siis esialgu ajuga väga palju nu**i ei ole aga hiljem muusika kui raha rohkem kouneb tuleb pritsung peale panna ja siis hakkab muid huvitavaid mänguasju sellele mootorile mõtlema;)Nii et edu kui keegi midagi sukest veel ehitada soovib!
L-jetronic or Weber carb.
100, 105, 115BHP versions
bore:90mm stroke:76mm
Kuulus Pinto on väga tuunitav mootor, sellele on saada tonnides performance osasid Inglismaal (proovi Burtonpower). Põhiline tuunimine on väljalaske, õhufiltri (K&N) ja nukkvõlli (Kent või Piper) vahetus. 205 ploki mahtu saab suurendada kuni 2,1L, 2,8L kolbe mis annavad suurema läbimõõdu. Kuna see ei ole moodne mootor, pead sa edasiseks edukaks tuunimiseks muutma selle EFI'st twin Weber DCOE'ks. 16V saab teha Cossie või Warriori kaantega.Mina ei näe siin midagi rasket.. käigukasti tunnelit lõikuda .. ilmselt keevitan sirje käigkast tunneli nign sidur trossiga .. mootori kinnitused toetuvad kere talade peale mis mootori ruumist näha on mille külge sild kinn on.. sellele talale keevitad tugevndused külge , puurid augud läbi mõlemalt poolt, paned padjad külge .. istutad mootori peale.. ja asi peaks käima. muu muusika on gardaan .. kuna fordi tagasild käib aint nelja poldiga kinni siis lihte oleks kah fordi tagasild panna kuna gardaan jääb täpselt õige pikkusena alla kui fordi tagasild panan ja poel mingit keevitamis jura,, nagu räägitakse siis nii nagu ma rääkisin kuida mootor sinna peale panna siis pidavat õlivann ette jääma ning radikas tulevat ette iluvõre juurde viia , aga sirje mootorit jahutab väga hästi ka väga väga peenike ja lai ning kõrguselt madal radikas mille sokutab siksi iluvõre taha sinna vahele .. lõigates õiged radika kinnitused ära , niiet moootir saab vabalt ette poole veel tuua et õlivann segama ei jääks ning mingit õlivõtu ümber süsteem ehitama ei utle hakata, kuan hetkel endal on se mootor weberi peale tehtud siis esialgu ajuga väga palju nu**i ei ole aga hiljem muusika kui raha rohkem kouneb tuleb pritsung peale panna ja siis hakkab muid huvitavaid mänguasju sellele mootorile mõtlema;)Nii et edu kui keegi midagi sukest veel ehitada soovib!
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Arki kohta ei oska midagi öelda. kui töö väga korralikult teed ja palju mastiksit pärast põhja all keevitus kohtade juures kasutad siis ei saa keegi arugi et käigukast tunnel on ümber tehtud, sets keevitusjälgi ega midagi pole, teine võimalus ülevaatust ostma hakata, ega midagi muud üle ei jää. või siis sebida ümber ehitus luba.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui sa lansekatele mootori toetad pead enne lansekad lahti lõikama ja miskid toed sisse keevitama - muidu annab lanseka õhuke plekk suht ruttu järgi.
Kui sa mootorit ettepoole tood, siis kaalujaotus ilmselt jumala puu taga lõpuks.
Sport võlliga tahab see pinto mootor ikka sigapalju jahutust saada, pisike radikas unusta kohe ära.
Üldiselt mina võtaks fordist nii tuleseina kui kardaanitunneli ning süvistaks mootori veidi tuleseina sisse - ametlikuks seda sellise mootoriga niikuinii ei saa.
Kui sa mootorit ettepoole tood, siis kaalujaotus ilmselt jumala puu taga lõpuks.
Sport võlliga tahab see pinto mootor ikka sigapalju jahutust saada, pisike radikas unusta kohe ära.
Üldiselt mina võtaks fordist nii tuleseina kui kardaanitunneli ning süvistaks mootori veidi tuleseina sisse - ametlikuks seda sellise mootoriga niikuinii ei saa.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4456
palun otsast lõpuni läbi lugeda kõik mis sellel lingil sisaldub ja ka süvenenult lugeda seal viidatud linke.
Kui kõik läbi loetud siis peaks olema selge nii moto vahetamise kohta seadused kui ka omavalmistatud auto kohta!
palun otsast lõpuni läbi lugeda kõik mis sellel lingil sisaldub ja ka süvenenult lugeda seal viidatud linke.
Kui kõik läbi loetud siis peaks olema selge nii moto vahetamise kohta seadused kui ka omavalmistatud auto kohta!