Ford 2.0 mootor ladale

Ford 2.0 mootor ladale

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: hilfiger1
fiati mootorites läheb ainult 2 liitrine peale
teisetega tuleb ringi ehitada
1,6 doch läheb peale väga ilusti :)
ja 1,8 doch läheb ka :)
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

sorri kui midagi solgin siin aga
millist 2,5 r6 mootorit soovitate 01??
kuskilt lugesin et 2,8 fordi oma pidi jama olema
kõige kindlam mootor oleks vist bmw sest minu teada on head mootorid.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

lihtsam osta juba BMW või teab mis mudel - seda arvele niikuinii ei saa ja mõtetu lõhkuda lada juppideks et mootorit vahele punnitada ja siis uuesti kokku keevitada:rolleyes
Roolin nii kuis jaksan
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

ei, bmw ma küll ostma ei hakka
ennist üks foorumi kasutaja ütles et valmistada bemmitapja, ja see ei ole ju halb mõte või mis.
minu arust keegi pani isegi bemmi mootori 01le aga ma ei leia seda enam üles kus ta oli
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

selleks et bemmi mootor vahele panna, tuleb kere lõikuda, mida ark ei luba.
pealegi on bemmi mootor nii raske, et siis oleks see üks kiiresti otsesõitmise masin.
Jõud taga, peab minema.
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

aga kui panna sis fordi mootor kas sis tuleb kah arkiga probleeme??
ah kurat fordil ju veab esisild kas see probleem pole vä?
tahaks mingit pritsungit mis vähemalt 2,0
kui saaks mingi 2,0 ilma probleemideta arkist läbi sis paneks turbo peale, sis vast läheb normalt edasi.
ot fiati mootor läheb ilma probleemota?
kui saaksite sis antke nende masinate mudelis mille mootorid peale sobivad

aitähh!!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pane korralik 1,7i peale ja sõida rahulikult..
kui niipalju raha pole siis viska 1,6 peale.

bemmi mootor on täiesti mõtetu rida.. lihtsam tõesti bemmu soetada siis..

lancia või alfa mootorid on teine asi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

pane korralik 1,7i peale ja sõida rahulikult..
Palju maksab 1,7i ja kust saab??
ta nagu tavaline siksa mootor aint sissepritse vä?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pritse või karpa - vahet pole..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

no pritsega tahaks ikke
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Algselt postitas: simok
aga kui panna sis fordi mootor kas sis tuleb kah arkiga probleeme??
ah kurat fordil ju veab esisild kas see probleem pole vä?
tahaks mingit pritsungit mis vähemalt 2,0
kui saaks mingi 2,0 ilma probleemideta arkist läbi sis paneks turbo peale, sis vast läheb normalt edasi.
ot fiati mootor läheb ilma probleemota?
kui saaksite sis antke nende masinate mudelis mille mootorid peale sobivad

aitähh!!
See jutt oleks paras huumorinurka tõsta
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

Algselt postitas: simok
pane korralik 1,7i peale ja sõida rahulikult..
Palju maksab 1,7i ja kust saab??
ta nagu tavaline siksa mootor aint sissepritse vä?
ot jälle räägitakse et pritse jama...:puzzled

palju sis maksab 1,7 pritse ja tavaline karpa ja kust neid soetada saab?
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

(simok) sa mainisid et fordil veab esisild, sugugi mitte ju, ford 2.8 ; 2.9 1.6 2.0 efi 2.0 doch .. neil kõigil moootritel käigukast millel on kah gardaani koht olemas.. ja ma pole veel vanad fordi näind millel esisild veaks :puzzled Endale hakkan homsest peale ehitama 2,0ohc iS "pintot" 2.0 OHC 8V
L-jetronic or Weber carb.
100, 105, 115BHP versions
bore:90mm stroke:76mm

Kuulus Pinto on väga tuunitav mootor, sellele on saada tonnides performance osasid Inglismaal (proovi Burtonpower). Põhiline tuunimine on väljalaske, õhufiltri (K&N) ja nukkvõlli (Kent või Piper) vahetus. 205 ploki mahtu saab suurendada kuni 2,1L, 2,8L kolbe mis annavad suurema läbimõõdu. Kuna see ei ole moodne mootor, pead sa edasiseks edukaks tuunimiseks muutma selle EFI'st twin Weber DCOE'ks. 16V saab teha Cossie või Warriori kaantega.Mina ei näe siin midagi rasket.. käigukasti tunnelit lõikuda .. ilmselt keevitan sirje käigkast tunneli nign sidur trossiga .. mootori kinnitused toetuvad kere talade peale mis mootori ruumist näha on mille külge sild kinn on.. sellele talale keevitad tugevndused külge , puurid augud läbi mõlemalt poolt, paned padjad külge .. istutad mootori peale.. ja asi peaks käima. muu muusika on gardaan .. kuna fordi tagasild käib aint nelja poldiga kinni siis lihte oleks kah fordi tagasild panna kuna gardaan jääb täpselt õige pikkusena alla kui fordi tagasild panan ja poel mingit keevitamis jura,, nagu räägitakse siis nii nagu ma rääkisin kuida mootor sinna peale panna siis pidavat õlivann ette jääma ning radikas tulevat ette iluvõre juurde viia , aga sirje mootorit jahutab väga hästi ka väga väga peenike ja lai ning kõrguselt madal radikas mille sokutab siksi iluvõre taha sinna vahele .. lõigates õiged radika kinnitused ära , niiet moootir saab vabalt ette poole veel tuua et õlivann segama ei jääks ning mingit õlivõtu ümber süsteem ehitama ei utle hakata, kuan hetkel endal on se mootor weberi peale tehtud siis esialgu ajuga väga palju nu**i ei ole aga hiljem muusika kui raha rohkem kouneb tuleb pritsung peale panna ja siis hakkab muid huvitavaid mänguasju sellele mootorile mõtlema;)Nii et edu kui keegi midagi sukest veel ehitada soovib!
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Arki kohta ei oska midagi öelda. kui töö väga korralikult teed ja palju mastiksit pärast põhja all keevitus kohtade juures kasutad siis ei saa keegi arugi et käigukast tunnel on ümber tehtud, sets keevitusjälgi ega midagi pole, teine võimalus ülevaatust ostma hakata, ega midagi muud üle ei jää. või siis sebida ümber ehitus luba.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui sa lansekatele mootori toetad pead enne lansekad lahti lõikama ja miskid toed sisse keevitama - muidu annab lanseka õhuke plekk suht ruttu järgi.

Kui sa mootorit ettepoole tood, siis kaalujaotus ilmselt jumala puu taga lõpuks.
Sport võlliga tahab see pinto mootor ikka sigapalju jahutust saada, pisike radikas unusta kohe ära.

Üldiselt mina võtaks fordist nii tuleseina kui kardaanitunneli ning süvistaks mootori veidi tuleseina sisse - ametlikuks seda sellise mootoriga niikuinii ei saa.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: fheisis
... siis ei saa keegi arugi et käigukast tunnel on ümber tehtud, ...
Jee, jee. Mina olen üksi tark ja teised kõik lollid. :ylbe
C
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Mm. tänavalegaalseks auto muuta peaks saama tegelt ju, muuts auto omavalmistuse alla. aga seo n kallis lõbu niipalju kui kuulnud ole, kergem mingi vaan 7-mene bmw peeneks lasta aga noh, kui lada meeldib ja nuppu on siis aitab ehitada igast asju, aga raha ja õlu peab alati selle töö juures olema!:D
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4456
palun otsast lõpuni läbi lugeda kõik mis sellel lingil sisaldub ja ka süvenenult lugeda seal viidatud linke.
Kui kõik läbi loetud siis peaks olema selge nii moto vahetamise kohta seadused kui ka omavalmistatud auto kohta!
Vasta