K: originaalilukilpide võimalikud lisakinnitused

K: originaalilukilpide võimalikud lisakinnitused

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
M.I.R.
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 10 Mai 2003 20:41
Asukoht: TALLINN
Autod: VW GOLF GL '94

K: originaalilukilpide võimalikud lisakinnitused

Postitus Postitas M.I.R. »

Probleem siis järgmine: ostsin enda autole neli uut kroomitud ilukilpi (need kapslid, mis velgedele surutakse), ja juba koju sõites lendas üks kurvi võttes alt ning seda enam ülesse ei leidnudki.

Milliseid nippe olete kasutanud, et originaalkilpe paremini kinnitada?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

sul velgedel niikuinii miljon kihti värvi, see teeb need "kõrvad" millele kilp kinnitub väga ümaraks ja seetõttu kilp ära lendabki. hõõru vanad värvikihid metallini maha, küll näed et jäävad paremini püsima.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kasutati ka keskelt kinnitust.
Velejepoltide või nende sõrmede alla kinnitati vastav kronstein, mis ulatus kilbi vastu seespoolt. Kilbi tsentris väike auk ja siis väljapoolt keerati ilu/sala poldiga kinni.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei pea olema vasakpoolse keermega. Kilp ikkagi põhiliselt nende originaalnukkide küljes kinni. Polt on ainult varguse ja juhusliku kadumise vastu.
Kilbid kaovad (ka vähese värvikihi all olevatelt velgedelt) kurves suure kiirusega august läbi sõitmisega. Siis ilmselt velje annab nii palju paenduda, et kangutab nuki tagant välja.
C
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

velje tsentreerimisavade külge kinnitatavate kronsteinidega pandi vene ajal muuhulgas ka 05 velgedele ilukilbid külge. (05 velgedel polnud neid kõrvu, mille külge kilp käis). Siis oli kilbil märksa tähtsam funktsioon -- vargakaitse, sest autoratas oli defitsiit
m
M.I.R.
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 10 Mai 2003 20:41
Asukoht: TALLINN
Autod: VW GOLF GL '94

Postitus Postitas M.I.R. »

Aga kas kellegil äkki oleks neid tsentreerimisavade külge käivaid kronsteine mulle müüa!?

Muidugi on võimalus ka ise teha, aga kuidas täpselt???:puzzled
m
M.I.R.
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 10 Mai 2003 20:41
Asukoht: TALLINN
Autod: VW GOLF GL '94

Postitus Postitas M.I.R. »

OK! Tänan kõiki vastajaid, täna tegin siis endale ka sellised kronsteinid, mis veljekapslit keskelt kinni hoiavad.
d
drrock
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas drrock »

Minul on see nii et velje küljes on seesamune kronstein, selle peale läheb siis ilukilp, ilukilbi peale siis salamutriga kinniti, mille peale läheb omakorda kate mis kinnitub samuti salavõtmega :) Eelmine omanik oli sinna sellised aretanud. Muidu panin ka niisama kilbid alla ja kohe kadus üks kilp koos võruga ära :(
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

mul ka vene oldschool ilukilbid on. kinnituvad kronsteinidega nendesse aukudesse, kus muidu piduriketast fikseerivad poldid on (ees). kusjuures kronsteini all on mul (originaalina) kummimuhvid
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta