kuidas 01 talvel paremini käima saada

kuidas 01 talvel paremini käima saada

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Tavaline plokisoojendus,mille juhtmega seina pistad,saab minu käest 150kr.eest.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Krt mul -30'ga läks muidu hästi käima ainult, et kui hommikul käiku välja võtma hakkasin, siis pidi ikka parajat rambot panema, käis mulks. Nihuke või oli kastis :lol

Siis andsid starterit tegi sihukest hiina piina häält - õli ju paks. Aga käima läks laksust. Siis andsid pöördeid ja hakkasid sidurit üles laskma ja tunned, kuidas auto hakkab tasakesi edasi liikuma. Kusjuures käik oli väljas :)

Siit moraal - ära pane tehase poolt ette nähtud vene õli TAD - 17 käigukasti :P
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

kunagi olid ju olemas ka õli soojendid lada mootoritele lükkad otsa sisse juhtme näpitsaga +klemmile ootad paar mintsa ja tõmbab nagu vana mees ja soovitav oleks aku hoida soojas kohas
ostsid siis sõida
j
jaks
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Külmkäivitus

Postitus Postitas jaks »

küssa selles, et -10 kraadiga ja peale paari päevast seismist läheb mootor tööle vaid siis kui teen topkat. see aga tülikas, kaan maha vaja võtta jne. mis keegi nendest külmkäivituse pihustitest arvab/teab, kas tasub raha raisata?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui liiga suure surtsu lased võib saaledele / raamlaagritele ja muule haiget teha. Mootor käivitub küll kergemini.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
stann
Suletud kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas stann »

plokisoendus abiks;)
s
stann
Suletud kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas stann »

kas see starter ja eeter pole nagu sama asi? minu teada lastakse eetrit karpasse..
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Kui ta sul 6-7 kuud seisnud on, siis on lihtsalt kütus allavajunud, tuleb lihtsalt käsitsi üles pumbata. Kinni ei ole vast midagi külmunud.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pole kuulnud, et keegi oleks julgenud eetrit bensiini hulka segada.. ma arvan, et mootorile oleks see liig suur koormus, pealegi väheneks selle lisamisel kütuse detonatsioonikindlus(sõltub muidugi kui palju lisada) :lol

Tavaliselt pihustatakse eetrit ikka õhufiltri korpusse, maksimaalselt 1-2 sek.
endal käivitasin ka eelmine talv eetriga - vända esimene simmerling hakkas peale seda kohe läbi laskma.. ju ma siis panin liiga palju.. :D

Gaasi saab igast autopoest , Prismast, bensujaamades jm. Müüakse teda startgaasi, stardiabi jms nime all, soovitatav hind 69-99, sõltuvalt muidugi balloonist.

Bensust niipalju, et võta see voolik bensu pumba küljest lahti, ja ime. Bensiin peab ilma eriliste pingutusteta nn "üles tulema".
Kui tuleb siis viga pumbas, kui mitte siis avatavasti sõelfilter bensupaagi põhjas umbes.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

enne kui pihustad lükka tooreklapp poolenisti sisse - siis "vudi" :lol kapoti alla pihustama ja seejärel tagasi rooli... enne käivitamist tõmba tooreklapp täidsa kinni..

ja loodetavasti kuuled siis mõne sek pärast vrumm vrumm.

cross your fingers.

PS! käivitumisele aitab kaasa veel see, kui käivitades karjud täiest kõrist KÄI-VI(T)-TU
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Tulles tagasi selle plokisoojenduse juurde, kasutab see ikka 220v? Mul tahtis see pistik põlema minna.:kuri
r
riuno2003
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas riuno2003 »

tuleb osta uuem ja võimsam aku nt TM oli akude testimine ja kui õige valida sealt eks ta siis käima ka läheb
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja marks
kasutab see ikka 220v? Mul tahtis see pistik põlema minna.:kuri
Kasutab 220 v. Kui pistik põlema tahtis minna siis selle ühenduse jaoks koormus liiga suur. Originaalosadega pole seda küll juhtunud eriti. Kas on siis pistik oksüdeerunud või on omatehtud ühendus vilets.
C
m
mongoloid
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mongoloid »

Minu masin läheb nö iga ilmaga käima. -25-ga on aint õli paks ja ühest akust jääb väheks, ei jaksa vedada. ja külmaga on üldse see asi, et akus toimuvad keemilised protsessid jäävad madala temperatuuri tõttu aeglasemaks ja siis võibki tunduda, et aku oleks justkui tühjeks jooksnud.:)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja mongoloid
Minu masin läheb nö iga ilmaga käima. -25-ga on aint õli paks ja ühest akust jääb väheks, ei jaksa vedada.
Kuidas sa saad siis õelda et iga ilmaga läheb käima. Kõik autod lähevad iga ilmaga lõpuks käima, kui kasutada abivahendeid. Nt käimavedamist või soojendamist või niisama.
Kui õeldakse auto on nupupill (läheb iga ilmaga käima) siis tähendab see ikkagi seda et istud sisse ja lähed sõitma. Mitte ei pea seal lisaseadmetega jamama.
Ja teemaväliselt: Kui õeldakse et mootorile on tehtud kapitaalremont siis tähendab see et kõik osad on üle kontrollitud ja vajalikud vahetatud. Kapitaalremondiks ei saa lugeda saalede vahetamist või klappide soveldamist. Need lihtsalt suuremad remondid.
C
m
mongoloid
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mongoloid »

Vabandan väikese möödalaskmise pärast:cool:
Vasta