Sport nukkvõllid

Sport nukkvõllid

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

proovimisega tasub eriti 1200/1300 mootoritel ettevaatlik olla kuna sportnuki tõus on suurem :) ja klapotskad võivad ai ai saada
Ka 1500 mootor ei käi ÕIGE nukiga ringi keerab klapi vastu kolbi....
l
Leegikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 13 Nov 2006 22:13
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada

Postitus Postitas Leegikas »

Panin nüüd üleeile nuka peale, kõik toimis klapid vastu kolbi ei hakanud käima. Aga tühikäik kadus esijalgu ära, pärasti timmisin selle ka paika, nüüd on uus probleem - saab vähe kätte:puzzled, madalate pööretega "cruiisida" ei saa, peab koguaeg gaasi pumpama, et kiirendus pumb töötaks:mad:. Ei tea mis selle vastu aitaks, et rohkem kätte saaks?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

suuremad düüsid ehk...
madalatel kruiisimise võid sportvõlliga ära unustada!
alla 3000 on tavaliselt mootori dünaamilised omadused nigelad...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

sport nukk ei tee mootorist sportmootori!
sport kaan ei tee mootorist sportmootori!
sport kolvid,kepsud ei tee --------"----------- jne

sportmootori teevad kõik asjad kokku + HÄÄLESTUS!!!!!!!
Mis teinekord uue kone puhul maksab rohkem kui kone ehitus kokku - aga tulemuseks on 20-50hj mida saadi ainult timmides ja "ilma rahata"

kasutades otsingut ralliteemas, siis saab paljudele nähtustele seletuse.

NB!kui tahate "nats" tõmmet-jõudu juurde - pange 1500cc asemel vahele 1700 niva või 2000cc fiati koned ja säästke end tuunijate ropust raha võtmis kombest ja kaduvatest ajurakkudest
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

skahar kirjutab puhast TÕDE.
Oma kogemustest võin seda öelda. Asi hakkab pihta ploki puurimisest ja vända lihvist (need ei tohiks väga tihedad teha).Siis kepsud, kolvid tasakaalu, vähe tõstetud surveaste, min. kergendatud vunkratas jne. 1600-ne mootor kiirendab 100-ni. 10 sek. piires.
Siin on ka juba enne kirjutatud, et ainult ühest "vigurist" jääb väheks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

veel üks ilus pilt mis näitab erinevate sportvõllide mõju STANDARDMOOTORILE!!! midagi peale võlli pole vahetatud...

Punane graafik on standard võll!! mootor stock 8v samara 1500cc
Pilt

peaks hästi näha olema kus võidab ja kus kaotab ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mida teised värvid näitavad?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

erinevaid võlle näitavad.. sinine siis kõige rajum :)
nagu momendigraafikult näha oleks sellise võlliga ummikutes madalatel pööretel nökerdamine lihtsalt ülitore jutumärkides...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Leegikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 13 Nov 2006 22:13
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada

Postitus Postitas Leegikas »

Kas see jutt siis vastab tõele, et Ford - Taunuse karbuss läheb 1:1 peale? Seoses sportnuka paigaldamisega oleks nüüd pisut suurema sisselaskega karbussi ka vaja :bouncing.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

ja näitabki seda, et ü k s sportlik element ei tee veel sportmootorit kokku...
Klassikul sellist skaalat ka ei tule, kuna klapid/nookurid ei jõua järele, samaar käibki rohkem pöördes

selle sinise nukaga saab sõita ainult 5000-7000 pööret, järelikult linnas aind esimese käiguga ja 30l/100'le:rolleyes
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

skahari jutu kinituseks noortele tuunijatele veel pilt ka :)

Pilt

vot nii on lood tegelikult.
mootor stock 1600, tabeli kõrval olevaid 21083 kirju paluks mitte tähele panna - kone pidavat siiski nukamüüja sõnutsi klassika oma olema, must skaala siis originaal nukk

[Muudetud: 4-1-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

Aga mis nukad need teiste värvidega on, et pöördemoment kõigil pööretel originaalist suurem?

Küsimus tuhajuhele.
Vana teema, aga kas nukkasid on veel võimalik saada?
Oleks huvitatud suure kraadiga, kuid originaal klapikattuvusega nukast.
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Algselt postitas: miil
Aga mis nukad need teiste värvidega on, et pöördemoment kõigil pööretel originaalist suurem?

Küsimus tuhajuhele.
Vana teema, aga kas nukkasid on veel võimalik saada?
Oleks huvitatud suure kraadiga, kuid originaal klapikattuvusega nukast.
Mõtled äkki suurema tõusuga, kuid originaal klapifaasidega? 1,7 niva nukk on suurema tõusuga ja sobib klassika mootorisse. Mul 1 selline niva nukk olemas, kui huvi on..
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

Ei, mõtlesin klapi lahtioleku aega (duration). Võiks olla üle 260 kraadi. Samas klapitõus võiks ka originaalist suurem olla.
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

Algselt postitas: Leegikas
Kas see jutt siis vastab tõele, et Ford - Taunuse karbuss läheb 1:1 peale?

Läheb peale küll. vahetada tuleb tikkpoldid ja gaasi hoob,
"Sport nukaga" läheb minek oluliselt paremaks võrreldes originaal lada karpaga. fordi omal on suurem lõõr 4 mm jämedam.
Ka krossi sõidab mõni lada fordi karpaga ja liigub küll.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2,3L v6 mootori karpa on see õige siis! soovitavalt ilma elektrilisadeta
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta