Ka 1500 mootor ei käi ÕIGE nukiga ringi keerab klapi vastu kolbi....proovimisega tasub eriti 1200/1300 mootoritel ettevaatlik olla kuna sportnuki tõus on suuremja klapotskad võivad ai ai saada
Sport nukkvõllid
Sport nukkvõllid
Panin nüüd üleeile nuka peale, kõik toimis klapid vastu kolbi ei hakanud käima. Aga tühikäik kadus esijalgu ära, pärasti timmisin selle ka paika, nüüd on uus probleem - saab vähe kätte:puzzled, madalate pööretega "cruiisida" ei saa, peab koguaeg gaasi pumpama, et kiirendus pumb töötaks:mad:. Ei tea mis selle vastu aitaks, et rohkem kätte saaks?
sport nukk ei tee mootorist sportmootori!
sport kaan ei tee mootorist sportmootori!
sport kolvid,kepsud ei tee --------"----------- jne
sportmootori teevad kõik asjad kokku + HÄÄLESTUS!!!!!!!
Mis teinekord uue kone puhul maksab rohkem kui kone ehitus kokku - aga tulemuseks on 20-50hj mida saadi ainult timmides ja "ilma rahata"
kasutades otsingut ralliteemas, siis saab paljudele nähtustele seletuse.
NB!kui tahate "nats" tõmmet-jõudu juurde - pange 1500cc asemel vahele 1700 niva või 2000cc fiati koned ja säästke end tuunijate ropust raha võtmis kombest ja kaduvatest ajurakkudest
sport kaan ei tee mootorist sportmootori!
sport kolvid,kepsud ei tee --------"----------- jne
sportmootori teevad kõik asjad kokku + HÄÄLESTUS!!!!!!!
Mis teinekord uue kone puhul maksab rohkem kui kone ehitus kokku - aga tulemuseks on 20-50hj mida saadi ainult timmides ja "ilma rahata"
kasutades otsingut ralliteemas, siis saab paljudele nähtustele seletuse.
NB!kui tahate "nats" tõmmet-jõudu juurde - pange 1500cc asemel vahele 1700 niva või 2000cc fiati koned ja säästke end tuunijate ropust raha võtmis kombest ja kaduvatest ajurakkudest
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
skahar kirjutab puhast TÕDE.
Oma kogemustest võin seda öelda. Asi hakkab pihta ploki puurimisest ja vända lihvist (need ei tohiks väga tihedad teha).Siis kepsud, kolvid tasakaalu, vähe tõstetud surveaste, min. kergendatud vunkratas jne. 1600-ne mootor kiirendab 100-ni. 10 sek. piires.
Siin on ka juba enne kirjutatud, et ainult ühest "vigurist" jääb väheks.
Oma kogemustest võin seda öelda. Asi hakkab pihta ploki puurimisest ja vända lihvist (need ei tohiks väga tihedad teha).Siis kepsud, kolvid tasakaalu, vähe tõstetud surveaste, min. kergendatud vunkratas jne. 1600-ne mootor kiirendab 100-ni. 10 sek. piires.
Siin on ka juba enne kirjutatud, et ainult ühest "vigurist" jääb väheks.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
veel üks ilus pilt mis näitab erinevate sportvõllide mõju STANDARDMOOTORILE!!! midagi peale võlli pole vahetatud...
Punane graafik on standard võll!! mootor stock 8v samara 1500cc

peaks hästi näha olema kus võidab ja kus kaotab
Punane graafik on standard võll!! mootor stock 8v samara 1500cc

peaks hästi näha olema kus võidab ja kus kaotab

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
ja näitabki seda, et ü k s sportlik element ei tee veel sportmootorit kokku...
Klassikul sellist skaalat ka ei tule, kuna klapid/nookurid ei jõua järele, samaar käibki rohkem pöördes
selle sinise nukaga saab sõita ainult 5000-7000 pööret, järelikult linnas aind esimese käiguga ja 30l/100'le:rolleyes
Klassikul sellist skaalat ka ei tule, kuna klapid/nookurid ei jõua järele, samaar käibki rohkem pöördes
selle sinise nukaga saab sõita ainult 5000-7000 pööret, järelikult linnas aind esimese käiguga ja 30l/100'le:rolleyes
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
skahari jutu kinituseks noortele tuunijatele veel pilt ka 

vot nii on lood tegelikult.
mootor stock 1600, tabeli kõrval olevaid 21083 kirju paluks mitte tähele panna - kone pidavat siiski nukamüüja sõnutsi klassika oma olema, must skaala siis originaal nukk
[Muudetud: 4-1-2007 olaaf]


vot nii on lood tegelikult.
mootor stock 1600, tabeli kõrval olevaid 21083 kirju paluks mitte tähele panna - kone pidavat siiski nukamüüja sõnutsi klassika oma olema, must skaala siis originaal nukk
[Muudetud: 4-1-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mõtled äkki suurema tõusuga, kuid originaal klapifaasidega? 1,7 niva nukk on suurema tõusuga ja sobib klassika mootorisse. Mul 1 selline niva nukk olemas, kui huvi on..Algselt postitas: miil
Aga mis nukad need teiste värvidega on, et pöördemoment kõigil pööretel originaalist suurem?
Küsimus tuhajuhele.
Vana teema, aga kas nukkasid on veel võimalik saada?
Oleks huvitatud suure kraadiga, kuid originaal klapikattuvusega nukast.
-
vVFTS3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vw golf + samara
Algselt postitas: Leegikas
Kas see jutt siis vastab tõele, et Ford - Taunuse karbuss läheb 1:1 peale?
Läheb peale küll. vahetada tuleb tikkpoldid ja gaasi hoob,
"Sport nukaga" läheb minek oluliselt paremaks võrreldes originaal lada karpaga. fordi omal on suurem lõõr 4 mm jämedam.
Ka krossi sõidab mõni lada fordi karpaga ja liigub küll.