K:milline õli tagasilda sobib kõige paremini?
K:milline õli tagasilda sobib kõige paremini?
-
ttrioxide16
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
K:milline õli tagasilda sobib kõige paremini?
nii differ sai vahetatud, nüüd vaja õliprobleem lahendada
milline õli kõige paremini oma ülesannet täidab seal??
milline õli kõige paremini oma ülesannet täidab seal??
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ise kasutan tagasillas TAD 17i ja olen rahul, arvan, et see on piisavalt hea, seal see paksus pole eriti segavaks teguriks ja pealegi on ka tehase poolt ette nähtud sinna TAD 17i ja raamatu järgi kulub seda sinna 1,3 liitrit.
Tuttaval on 01 sõitnud üle 400 000 km originaal sillaga ja kasutatud vaid TADi ja pole häda midagi.
Tuttaval on 01 sõitnud üle 400 000 km originaal sillaga ja kasutatud vaid TADi ja pole häda midagi.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Aga mida teha kui tagasild lekib..... ja kuidas seda õli juurde valada??
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
õli valatakse juurde õlivalamis august - jääb vahel paralleelvarda taha.. (17 võtmega saad lahti punni eest)
mota foorumis kirjutas kuidas diffrit vahetada, sina teed kõik operatsioonid seal läbi va diffri enda vahetus..
enne proovi vahetada siffri otsasimmerling - kui sellest pole kasu siis on reduktori karteri tihend õhtal.. vot siis tedki mota õpetuste järgi..
-edu-
mota foorumis kirjutas kuidas diffrit vahetada, sina teed kõik operatsioonid seal läbi va diffri enda vahetus..
enne proovi vahetada siffri otsasimmerling - kui sellest pole kasu siis on reduktori karteri tihend õhtal.. vot siis tedki mota õpetuste järgi..
-edu-
Roolin nii kuis jaksan
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
No mis siin aru saada. Kvaliteetõlid on mõeldud kaasaegse konstruktsiooniga ülekannete jaoks. Ziguli suht robustne ja lollikindel ehitus ei võimalda õlilisandite omadustel esile tulla. Seega on saadav kasu väiksem kui õli eest makstav raha. Piisab kui TAD asemele panna näiteks mõni addinoli käiguõli.
Tõsi küll, eelpoolmainitu kehtib eelkõige mootoriõli kohta, mida suht tihti tuleb vahetada, käiguõli peab 50 000 vastu ja teda läheb vähe, seal pole rahaliselt erilist vahet kui paned kvaliteetõli või mingit odavat sodi.
Tõsi küll, eelpoolmainitu kehtib eelkõige mootoriõli kohta, mida suht tihti tuleb vahetada, käiguõli peab 50 000 vastu ja teda läheb vähe, seal pole rahaliselt erilist vahet kui paned kvaliteetõli või mingit odavat sodi.
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Pigem optimaalne valik. Sentide lugemine on see, kui hakkad näiteks pidurivoolikut teibiga parandama või ostad teadlikult odavaimat õli.
Algselt postitas: MossSee on üks vaatenurk aga arvuta parem, kuipalju kallimaks muutub iga sõidetud kilomeeter kui ostad kalli õli. Mingi sentide lugemine...Algselt postitas: Sage
Vahe on nii umbes 10*![]()
Kas sa sõidad siis mingi mineraalõliga või? Suht kahtlane et see igas tingimuses määrib. Mina arvan küll et kui mul mootorile kappremont tehakse ja läänekolvid ja rõngad sisse lähevad siis ma mingit alla täissünt õli sinna ei pane ja soovitan teistelegi. Määrimisomadused on siis koguaeg õiged.Algselt postitas: kenu
No mis siin aru saada. Kvaliteetõlid on mõeldud kaasaegse konstruktsiooniga ülekannete jaoks. Ziguli suht robustne ja lollikindel ehitus ei võimalda õlilisandite omadustel esile tulla. Seega on saadav kasu väiksem kui õli eest makstav raha. Piisab kui TAD asemele panna näiteks mõni addinoli käiguõli.
Tõsi küll, eelpoolmainitu kehtib eelkõige mootoriõli kohta, mida suht tihti tuleb vahetada, käiguõli peab 50 000 vastu ja teda läheb vähe, seal pole rahaliselt erilist vahet kui paned kvaliteetõli või mingit odavat sodi.