mootori tuuning

mootori tuuning

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

01,05,011-l hakkab 1,5 klapp kolvile pähe käima.Aga mul on abinõu millega teen kolvile pesad sisse.Ei ole nii sügavaid vaja nagu 05 kolbidel on.Ja kuskil ma juba kirjutasin et maha freesitud ploki ja kaane korral nihkuvad klapi kohad teise kohapeale.Ning 05 kolvid tuleb ka üle teha.
56506878
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

01,011,05,03 ja06 ei juhtu veel hullu midagi 1,5 mm freesimise juures.Aga see kaan mis minul, onvõetud 3mm maha ja plokist ka ma arvan et vähemalt 3mm.See plokk on tehtud vask rõngaste peale,mida mul ei ole.Ja kui plokk ja see kaan kokku panna sii tekkib selline häda et on kindlasti vaja kanget bentsu ja sellise surveastme puhul ei kesta saaled ka kaua.Nii et ega lihtsalt kärutada sellisega on kallis lõbu.
56506878
g
germo
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas germo »

Mul on ka põlemiskamber ringi tehtud. Täpsemalt on servasi natuke ringi kujundatud, et paremini segu sisse läheks.
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Starter: kui tahad korralikku mootorit, millel on ca 160 HP, siis tuleb välja käia ca 30 kilo. 08 mootorist saab ca 35 kilo eest umbes 165 HP.
Ennem aga kui hakkad tegema nukke või hoorattaid, osta korralik karba ja süüde, tee korralik väljalase (kindlasti pea silmas õigeid parameetreid!) ja kasuta korralikku bensiini. Lennujaamas on Elf 102 ca 20 EEK/l, mida tasub panna ca 4 liitrit 20 - se kanku peale, annab juba tulemust. Kui mootorit üldse teha tahad, siis tasub juba teha kõik asjad: nukk, klapid, vänt, hooratas, sisselase - väljalase, kolvid (sepistatud) jne., ei ole mõtet "poolikult" hobuseid püüdma minna :spin
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas RS Racing
Starter: kui tahad korralikku mootorit, millel on ca 160 HP, siis tuleb välja käia ca 30 kilo. 08 mootorist saab ca 35 kilo eest umbes 165 HP.
Ennem aga kui hakkad tegema nukke või hoorattaid, osta korralik karba ja süüde, tee korralik väljalase (kindlasti pea silmas õigeid parameetreid!) ja kasuta korralikku bensiini. Lennujaamas on Elf 102 ca 20 EEK/l, mida tasub panna ca 4 liitrit 20 - se kanku peale, annab juba tulemust. Kui mootorit üldse teha tahad, siis tasub juba teha kõik asjad: nukk, klapid, vänt, hooratas, sisselase - väljalase, kolvid (sepistatud) jne., ei ole mõtet "poolikult" hobuseid püüdma minna :spin
Einoh peris tark jutt, kuid äkki räägid, kes teeb ja mis hinnaga need sepistatud kolvid tulevad.....vasta veergu "Kes teab, kust saab" :)
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Kahjuks täpselt ei oska öelda, kes teeb ja kust saab aga olen kuulnud, et tehaks vist Türil, siis saab ka kusagilt Lätist tellida ja kindlasti on veel seppasid kes neid siin eestis teevad, võimalus on loomulikult ka mõned korralikud firma omad tellida. Aga soovitan kas Laipaigu või Ahu käest küsida, nemad vast kindlasti teavad.
Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Sepistatud kolvid

Postitus Postitas Kert »

Sealt saab küsida sepistatud kolvide kohta infot. Kui õieti mäletan maksid 4 kolbi 4-5K. Eek-i loomulikult http://hot.ee/vrt/staff.htm
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Mina ei saa teist mehed kottigi aru!Kõik te rõhute torukollektori ja kahe karpa peale.Kui võtta eelnevad jutud näiteks, siis kes teist käiks 30 kilo raha välja, et kuskil ristmikul Ladaga meest mängida? Selle 30 kilo eest saab juba hulga parema auto, millel võib-olla on 160 HP, sõidab palju väiksema küttekuluga ja tunduvalt odavama bensiiniga. Muidugi ega teie mõtted ei ole valed, aga lihtsalt rusikaga vastu rinda taguda ja oma tarkust ainuõigeks pidada ei anna ka mitte midagi. Ja kui on see 30 kilo välja käia lada autole, et tänaval kärutada, siis tehke ja näidake.
56506878
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

To Tuhajuhe:
Loomulikult on Sul õigus, saab ju selle raha eest mõne lääne masina, millel juba loomult sama palju võimu. Siin aga käis jutt selle üle, kuidas siks sama võimsaks saada. Kindlasti üks asi, mis kõik osad taolisele mootorile kalliks teeb on ka nende koormustaluvus ja selleks, et mootorile hea karakteristika saada on vajalik neid osasid ka kasutada.
Minu isiklik arvamus on aga selline, et tänavasõiduks saab siksi mootori edukalt ka originaalosadega sõitma nii, et isegi rehvi suitsema võtab ja piisavalt hea tõmme on. Samas aga tuleb kergelt lõivu maksta bensiinikulu arvelt. Näiteks ainuüksi karba tegemisega saab ca 10 HP juurde.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Vot see on ka huvitav et te kõik teate kui palju annab mingi tegemine hp-d.Või on teil stendid kodus kus auto võimsust mõõta?Minu arust ise tunnetad kas läks paremaks või halvemaks,aga hp ikka välja ei mõõda ju kuidagi.
56506878
v
vaz up
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vaz up »

Terw vaz owners. Ise ehitan praegu 1994 aasta 06'te(1500.- eest sain, 1kuu peale tehast sõitnud) ülesse ja paar ??? märki on tekkinud. Kas keegi teab kust saaks norm hinna ja kvaliteediga sumpa toru ja fiiber plaati. Siis veel kõige huvitavam küsimus millele isegi AS Lada Eesti tüübid ei oska vastata, kas lada 110 16v plokikaas sobib vanematele mudelitele, sest 110 käigukasti kinnitused on igatahes samad mis vanadel vaz tüüpi autodel. Ahh mis kostate, ise olete sellele mõelnud?:cool:
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

forssimine

Postitus Postitas asjamees »

teatavasti ei ole ladal sisselaskekollektori augud pea aukudega kohakuti ja kui need ilusti paika ajada võin garanteerida et 5HP tuleb mootorile juurde järele proovitud
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Uue lada plokikaan ei sobi vanadele lada mootoritele.. mõõdud on veidi teised.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Saab ka tänavasõidu võlliga päris kõvasti käima panna.Ja düüside suuremaks puurimine tuleb teha vastavalt kuidas mootor bentsu küsima hakkab.
56506878
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Autolehes on uus rubriik "Tuunimine". Eilses lehes ilmus kolmas osa - mootori tuunimine. Tuuningu juttu pidi jätkuma igasse numbrisse kevadel ja suvel. Minu meelest on päris hästi ja lühidalt seletatud ära põhiline.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kuidas mootorit forssida (yhe lausega): Tuleb suurendada surveastet ja täitetegurit ning vähendada mehaanilisi kadusid! Nii lihtne see ongi :) Tegelt saab isegi lühemini.
c
connec
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas connec »

Esialgne postitaja eero124
et pukse edukalt kätte saada tuleb süübida natuke termo-dünaamikasse.
vot nii. Vist oli side kriipsuga. Minu arust nimetati seda asja nii, et kui metallist keha mõtmed natsa suurenesi peale soojendamist. Näiteks 100 kraadiga peaks plokist puksid sups ja sups välja tulema. Igal juhul sellega on hullu
pistmist.
Kui sa soojenda ploki kaant mida sa arvad mida puksid teeevad
Pakuksin välja et neid jahutada
kas v?i süsihappe kaasiga
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ja soovitaks pukside otsad koonusesse treida kui juba läks remondiks

Minu teada tulevad puksid julmalt kanalitesse välja. Siit ka idee: mis siis kui lõikaks/freesiks asjad nii, et kanali seinaga tasa on?
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

Algselt postitas: RS Racing
Starter: kui tahad korralikku mootorit, millel on ca 160 HP, siis tuleb välja käia ca 30 kilo. 08 mootorist saab ca 35 kilo eest umbes 165 HP.
Ennem aga kui hakkad tegema nukke või hoorattaid, osta korralik karba ja süüde, tee korralik väljalase (kindlasti pea silmas õigeid parameetreid!) ja kasuta korralikku bensiini. Lennujaamas on Elf 102 ca 20 EEK/l, mida tasub panna ca 4 liitrit 20 - se kanku peale, annab juba tulemust. Kui mootorit üldse teha tahad, siis tasub juba teha kõik asjad: nukk, klapid, vänt, hooratas, sisselase - väljalase, kolvid (sepistatud) jne., ei ole mõtet "poolikult" hobuseid püüdma minna :spin

njah.... kui nüüd sellelt mootorilt see 165hp välla pigistada sis ei ole see mootor vist eriti vastupidav, või mis?
Starter tahtis ju kerget tuuningut ja saada läbi väikse rahaga;)
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Moss
Ja soovitaks pukside otsad koonusesse treida kui juba läks remondiks

Minu teada tulevad puksid julmalt kanalitesse välja. Siit ka idee: mis siis kui lõikaks/freesiks asjad nii, et kanali seinaga tasa on?


OK, lisan siiski et nüüd enam nii teha ei soovita. :rolleyes Juppide tööiga langeb järsult. Otsad koonusesse treida on õige.
Vasta