
Mäng -> Mis on pildil?
Mäng -> Mis on pildil?
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
jep... nii see onAlgselt postitas: GhostRider
radiotehnika RRR
Radiotehnika RRR Baltic Sound BS-701S
System 3 way 6 driver
Type of acoustic system bass reflex
Nominal input resistance, ? 8
Frequency range, Hz 40-20000
Distribution frequency, Hz 500/5000
Musical capacity, W 200
Sensitivity, Db (1 watts/1m) 89
Weight, kg 17,7
Dimensions, mm 160 x 1000 x 270
Advisable capacity range of amplifier, W 40-200
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
FTL, mootoriks P60.
Või mida sa täpsemalt teada tahad? Nendega peetakse võidusõidu võistlusi. Kütuseks metanooli ja kastoorõli segu. Ingl. keeles nimetatakse seda autot "Tether car"
http://www.speedmodelcar.com/aboutspeedcars.htm
Siin siis selle auto "kapotialune":

Sealt saidilt lugesin, et taoliste autodega on saavutatud kiirusi üle 250 km/h, mootori pöörded on seejuures 45000 p/min.

http://www.speedmodelcar.com/aboutspeedcars.htm
Siin siis selle auto "kapotialune":

Sealt saidilt lugesin, et taoliste autodega on saavutatud kiirusi üle 250 km/h, mootori pöörded on seejuures 45000 p/min.

-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
No seda jah et kiirusmudelid, saidi nimigi "speedmodelcars" ütleb seda, aga mul ei tulnud nagu pähe seda öeldagi.
Ok, minu poolt siis pilt. Mis on pildil? Mille jaoks/kus seda kasutatakse, mis on selle ülesanne...mida iganes oskate selle kohta öelda.
Ahjaa, vihjeks siis, et autodega pole siin üldse seost.

Ok, minu poolt siis pilt. Mis on pildil? Mille jaoks/kus seda kasutatakse, mis on selle ülesanne...mida iganes oskate selle kohta öelda.
Ahjaa, vihjeks siis, et autodega pole siin üldse seost.

Ei saekaatriga ka seotud ei ole. Lõpplüliti on seal küljes küll jah. Siin pildil küll kahjuks pole näha, aga tegelikult on seal küljes veel mingi hüdrosilindri-amortisaatori taoline asi, kus on lihtsalt õli sees ja mille eesmärk on, et see punane jurakas liiga kiiresti alla ei kukuks (ilmselt sama ka tõusmisega). Vihjeks veel, et tavaliselt hakkab see punane raskusega jurakas langema alles peale seadme seiskumist ja mainitud hüdrosilindri-amortisaatori tõttu langeb sujuvalt.
Samas muidugi võib olla ka nii, et seadme töötamise ajal hakkab see vaikselt allapoole vajuma kuni lõpplüliti seadme välja lülitab.

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
pakun, et äkki nt nafta või mõne muu vedeliku maa seest välja pumpamise vahend, nagu on need suured, ainult et väiksem variant
http://www.koalie.net/Walks/200310-CA-J ... 172546.jpg
http://www.koalie.net/Walks/200310-CA-J ... 172546.jpg
Ei. See agregaat ise ei pumpa midagi, küll aga asub ta üsna pumba ligidal. Pumpa ennast pildil näha praktiliselt ei ole, veidikene vasakul üleval tumedam hall osa ainult) Olgu ka mainitud, et kui pildil olev lõpplüliti rakendub (hoob alla vajub), siis pump jääb seisma.
No peaaegu nagu asi paljastatud juba.


Massiivne ikka sellepärast, et pump on ka päris massiivne.
Aga hüdrosüsteemiga tegu pole, pump ei ole hüdropump. Ainuke hüdrauliline koht on eelnevalt mainitud nö. "amortisaator" (mida kahjuks pildilt ei näe, eriti suur pole), selles on õli sees ja see muudab selle hoova liikumise sujuvaks.
Põhimõtteliselt siis keegi võiks öelda mida see pump pumpab, mille see lõpplüliti välja lülitab ja mis mõte on selle hoova sujuval liikumisel (selle nö. amortisaatori abil), siis võiks nagu vastuse kätte saanuks lugeda.
Edit: ahjaa, otseselt madal rõhk seda klappi alla langema ei pane, pigem madal rõhkude vahe, ehk siis kui pump väga väikeste pööretega töötab (seisma hakkab jääma).
Madala rõhu korral on eraldi rõhuandur, mis pumba välja lülitab.

Põhimõtteliselt siis keegi võiks öelda mida see pump pumpab, mille see lõpplüliti välja lülitab ja mis mõte on selle hoova sujuval liikumisel (selle nö. amortisaatori abil), siis võiks nagu vastuse kätte saanuks lugeda.

Edit: ahjaa, otseselt madal rõhk seda klappi alla langema ei pane, pigem madal rõhkude vahe, ehk siis kui pump väga väikeste pööretega töötab (seisma hakkab jääma).

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Krt. ,siin kipub juba terminite kasutamisega vist jamaks minema.
Kui vedelikku ei pumpa (hüdro - mistahes vedlik ,õli ,vesi jne.) ,siis on see õhupump. Aga milleks on tarvis õhku edasi transportida? Arusaamatu ja käpad püsti...
Kompressor ta ka ei ole ,sest kompressor pressib ainet surve alla (õhk tavaliselt).
Kui vedelikku ei pumpa (hüdro - mistahes vedlik ,õli ,vesi jne.) ,siis on see õhupump. Aga milleks on tarvis õhku edasi transportida? Arusaamatu ja käpad püsti...
Kompressor ta ka ei ole ,sest kompressor pressib ainet surve alla (õhk tavaliselt).