Mäng -> Mis on pildil?

Mäng -> Mis on pildil?

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

mis marki kõlaritega on teguPilt
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

radiotehnika RRR
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: GhostRider
radiotehnika RRR
jep... nii see on

Radiotehnika RRR Baltic Sound BS-701S

System 3 way 6 driver
Type of acoustic system bass reflex
Nominal input resistance, ? 8
Frequency range, Hz 40-20000
Distribution frequency, Hz 500/5000
Musical capacity, W 200
Sensitivity, Db (1 watts/1m) 89
Weight, kg 17,7
Dimensions, mm 160 x 1000 x 270
Advisable capacity range of amplifier, W 40-200
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

Kellega või millega on tegu?Pilt
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Mudelauto, 10 cm3 mootoriga. Seda müüdi (ei tea kas ära müüdi) 1950.00 Austraalia dollari (17 000 kr) eest.:P
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

tegu on mudeliga. Aga täpsemalt?
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

FTL, mootoriks P60.:P Või mida sa täpsemalt teada tahad? Nendega peetakse võidusõidu võistlusi. Kütuseks metanooli ja kastoorõli segu. Ingl. keeles nimetatakse seda autot "Tether car"
http://www.speedmodelcar.com/aboutspeedcars.htm

Siin siis selle auto "kapotialune":


Pilt

Sealt saidilt lugesin, et taoliste autodega on saavutatud kiirusi üle 250 km/h, mootori pöörded on seejuures 45000 p/min.:o
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

pidasin silmas kiirus mudelit. aga Veiko pane uus.
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

No seda jah et kiirusmudelid, saidi nimigi "speedmodelcars" ütleb seda, aga mul ei tulnud nagu pähe seda öeldagi.:D

Ok, minu poolt siis pilt. Mis on pildil? Mille jaoks/kus seda kasutatakse, mis on selle ülesanne...mida iganes oskate selle kohta öelda.
Ahjaa, vihjeks siis, et autodega pole siin üldse seost.Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mingi lõpplüliti on seal kokku kompunnitud. Lükkab-tõmbab-tõukab... :)
Saekaatrivärk?
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Ei saekaatriga ka seotud ei ole. Lõpplüliti on seal küljes küll jah. Siin pildil küll kahjuks pole näha, aga tegelikult on seal küljes veel mingi hüdrosilindri-amortisaatori taoline asi, kus on lihtsalt õli sees ja mille eesmärk on, et see punane jurakas liiga kiiresti alla ei kukuks (ilmselt sama ka tõusmisega). Vihjeks veel, et tavaliselt hakkab see punane raskusega jurakas langema alles peale seadme seiskumist ja mainitud hüdrosilindri-amortisaatori tõttu langeb sujuvalt.;) Samas muidugi võib olla ka nii, et seadme töötamise ajal hakkab see vaikselt allapoole vajuma kuni lõpplüliti seadme välja lülitab.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

äkki mingi suuremat sorti pump
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Juba päris ligidal jah, see punane asjandus muidugi ise veel pump ei ole, aga seal ligidal (praktiliselt küljes) ta asub küll. Aga mis on selle punase "agregaadi" ülesanne (päris õiget nime ma ei tea isegi)?
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

äkki on mingi tali või kraana?
MännikuLaiali.
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Ei. Selle punase asjanduse, kus see (lõpp)lüliti küljes on, suurus on muuseas umbes 0,5-1 m vahel (selles mõttes, et üldiselt vist pigem 0,5 m, kuid pikimast kohast mõõtes võib mõõt 1 m kanti ulatuda.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

pakun, et äkki nt nafta või mõne muu vedeliku maa seest välja pumpamise vahend, nagu on need suured, ainult et väiksem variant
http://www.koalie.net/Walks/200310-CA-J ... 172546.jpg
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Ei. See agregaat ise ei pumpa midagi, küll aga asub ta üsna pumba ligidal. Pumpa ennast pildil näha praktiliselt ei ole, veidikene vasakul üleval tumedam hall osa ainult) Olgu ka mainitud, et kui pildil olev lõpplüliti rakendub (hoob alla vajub), siis pump jääb seisma.;) No peaaegu nagu asi paljastatud juba.:P
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No mingisuguse hüdrosüsteemi avariiklapp on see siis. Kui pump otsad annab või mõnel muul põhjusel magistraalis rõhk langeb (leke) ,rakendub lõpplüliti tööle. Ainult sellest ma ei saa aru ,miks peab too värgendus nii massiivne olema...:rolleyes
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Massiivne ikka sellepärast, et pump on ka päris massiivne.:spin Aga hüdrosüsteemiga tegu pole, pump ei ole hüdropump. Ainuke hüdrauliline koht on eelnevalt mainitud nö. "amortisaator" (mida kahjuks pildilt ei näe, eriti suur pole), selles on õli sees ja see muudab selle hoova liikumise sujuvaks.
Põhimõtteliselt siis keegi võiks öelda mida see pump pumpab, mille see lõpplüliti välja lülitab ja mis mõte on selle hoova sujuval liikumisel (selle nö. amortisaatori abil), siis võiks nagu vastuse kätte saanuks lugeda.;)
Edit: ahjaa, otseselt madal rõhk seda klappi alla langema ei pane, pigem madal rõhkude vahe, ehk siis kui pump väga väikeste pööretega töötab (seisma hakkab jääma).;) Madala rõhu korral on eraldi rõhuandur, mis pumba välja lülitab.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Krt. ,siin kipub juba terminite kasutamisega vist jamaks minema.
Kui vedelikku ei pumpa (hüdro - mistahes vedlik ,õli ,vesi jne.) ,siis on see õhupump. Aga milleks on tarvis õhku edasi transportida? Arusaamatu ja käpad püsti...
Kompressor ta ka ei ole ,sest kompressor pressib ainet surve alla (õhk tavaliselt).
Vasta