Tuttav mure, just sama asi oli päevakorral!
Kõigepealt, kui tahhokas on, siis vaata kuidas see töötab, kui pillub kogu aeg suhteliselt suures pööretevahemikus ja näitab vähem, kui kuulmise järgi olema peaks, siis on probleem madalpinge ahelas ilmselt.
Mul oli selline teema, et pidevalt töötas justkui kolme silindri peal ja vahel pildus neljandat taha, kusjuures kõrgepinget kontrollides kõik pütid töötasid. Eriti lahe oli kiirendades, kui muidu veab nagu läbi peanaha, siis kuskil 2,5 - 3 tuhande pealt viskas kohe 3,5 - 4 tuhande peale nagu oleks turbo taha võtnud

Probleem oli selles, et katkesti reguleerplaat logises ja kontaktivahe ka suur. Kusjuures ühekorra tühikäigu peal proovisin, surusin jõuga jagaja kaane peale, hakkas korralikult tööle.
Probleem võib muidugi olla ka kõrgepinges, nii jagaja kõrgepinge jaoturis, kaanes, kui ka näiteks küünlajuhtmetes. Küünlajuhtmed on sellised lahedad asjad, et vahel tekivad neisse sellised mikropraod, mida ise ei näe ja siis kui niiskust või miskit saab, siis hakkab üks anomaalia pihta. Kui sul küünlad juba pikemat aega sellistes tingimustes on olnud, siis soovitan uued küünlad ka peale osta, ka need võivad pulli teha. Kõrgepinge juhtmete vahetamine ei tee ilmselt ka paha.
Niiskuse vastu müüakse mingeid aerosoole ka mida võib juhtmete ja jagaja sisse pritsida, kuivõrd väärt kraam see on, ei oska kahjuks öelda.
Sa Ülenurme poiss ma vaatasin, kui ise jagu ei saa, siis päris hea ja mõistlik koht on TAK auto, see on Tartus Aardla risti juures seal Shelli külje all hoovis. Praegu oli vana aga haige.