Mäng -> Mis on pildil?
Mäng -> Mis on pildil?
-
lladacruiser
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tegu on jah 2108 karba (soleks) bensiini düüsidega. Sellise düüsiga võib 20L/100km kohta minna küll (kui masin üldse liigub) aga 150hobusest polnud haisugi. Lihtsalt mootor ei töötanud üldse. Ajas musta suitsu tagant välja. Asja uurima hakates leidsin sellised düüsid. Esialgu panin selle jämeda düüsi teise kambri peale. Sellisena ta ka minu juurest ära sõitis (korralikult). Muidugi, kui gaasi põhjani vajutada hakkas jälle suitsema ja puterdama. Kunde sõidab esialgu vaid esimese lõõriga (hoiab lihtsalt mõõdukat stiili), hiljem otsib uue düüsi.
C
-
lladacruiser
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
lladacruiser
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Lõdviku klambrid ja üleüldse meenutab kangesti vene tehnikat. Madala ehituse ja kokkupakituse poolest kangesti sõjatehnikat. Sõjatehnika jaoks tegi mootoreid Jaroslavi mootoritehas (JMZ). Tegu peaks olema isendiga V12 (markeering nii umbes JMZ 2312). Nii suurt mootorit kasutati mingitel raketiveokitel, traktoritel või tankidel. Valiks neist TANKi.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Põhimõtteliselt kõik õige.
Veab see mootor pildil soomustamata ujuvtransportööri ,millele mahutatakse näiteks veoauto suurtükiga haakes....
...Või 60 meest ilma masinateta - seega terve rood.
Kasutatakse isikkoosseisu ja tehnika üleveoks jõgedel-järvedel ,taga all asuvad vindid ja tüürid. Mootorialune ruum on tühi ,seal asub vaid tohutu pump mis rakendub tööle kui põhjale kogunenud veetase ujuki kriitilisse asendisse tõstab.
Lisaks paigaldatakse peale veel tent ,mille all saavad soldatid ilmastiku eest kaitstult soojas olla - geroküte.
Masinal on kuuene käigukast ,lõppkiirus maal ~60 km/h.
Pildil oleva masinaga pole omanik üle neljanda käigu sisse saanud ,lihtsalt junni teeb jahedaks sellise müraka ohjamine suurel kiirusel ja pole siiani leidnud kohta kus seda täiega testida saaks. Ujumas on juba käinud ja keskkonna-ametnikult noomituski kirjas
Need kandilised "torud" mis külgedele suunatud (parempoolsel valge kiri),on väljalaskeaugud. Muud moodi neid nimetada ei saakski - otseminek ja põrgulärm !
Küttekulu? 100 liitriga said poisid pool tundi pläristada ,siis jäi seisma....
Veab see mootor pildil soomustamata ujuvtransportööri ,millele mahutatakse näiteks veoauto suurtükiga haakes....
...Või 60 meest ilma masinateta - seega terve rood.
Kasutatakse isikkoosseisu ja tehnika üleveoks jõgedel-järvedel ,taga all asuvad vindid ja tüürid. Mootorialune ruum on tühi ,seal asub vaid tohutu pump mis rakendub tööle kui põhjale kogunenud veetase ujuki kriitilisse asendisse tõstab.
Lisaks paigaldatakse peale veel tent ,mille all saavad soldatid ilmastiku eest kaitstult soojas olla - geroküte.
Masinal on kuuene käigukast ,lõppkiirus maal ~60 km/h.
Pildil oleva masinaga pole omanik üle neljanda käigu sisse saanud ,lihtsalt junni teeb jahedaks sellise müraka ohjamine suurel kiirusel ja pole siiani leidnud kohta kus seda täiega testida saaks. Ujumas on juba käinud ja keskkonna-ametnikult noomituski kirjas

Need kandilised "torud" mis külgedele suunatud (parempoolsel valge kiri),on väljalaskeaugud. Muud moodi neid nimetada ei saakski - otseminek ja põrgulärm !
Küttekulu? 100 liitriga said poisid pool tundi pläristada ,siis jäi seisma....
