Samara kolvid 2103'e 1,5 mootorisse.
Samara kolvid 2103'e 1,5 mootorisse.
mõlemal masinal on mootor 1.5 . cc arvestatakse ju kolvi käigust ja silindri laiusest ja plokki peab ju ikkagi puurimaAlgselt postitas: logman
Ma vist olin siiani loll ,kui siin tuleb välja selline asi ,et peale 82mm on Samaral ka kolbi ,mis mahub 76 baasi silindrisse.
Kas siis tõesti on ka siuksed kolvid olemas ja mina loll?
kinnitus on ju neil üks kui ma nüüd ei eksi ja on lihtsam peale panna kui välismaa auto kolbe
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Saab aga see on VÄGA kulukas.Algselt postitas: mehike
aa.... veel üks küssa ega ei saa teha originaal sigulii mootorist 2.0l mootorit
76,6 võiks olla äkki 1,3liitrise samaari remontmõõt vms?Algselt postitas: logmanNo nüüd peaks ometi arusaadav olema mu eelmine küsimus.Algselt postitas: Kriisa
Ei mõtlegi 82 mm, mõtlen panna 76,6 mm, neid peaks ju saama????
NB! Kriisal käib jutt minu arusaamise järgi ikka Samara kolvist...
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Võtad plokikaane maha ja mõõdad silindriseina paksust.
Tavalisel on 4,5mm muldvalul on 7mm.
Väliselt on muldvalu 03 plokil geneka kronsal 3 polti,al.85 aastal toodetud 03 mootoritel 2 polti.
01 mootorite väline vahettegemine raske kuna neil kõigil on genekakronsad 3 poldilised.
Tavalisel on 4,5mm muldvalul on 7mm.
Väliselt on muldvalu 03 plokil geneka kronsal 3 polti,al.85 aastal toodetud 03 mootoritel 2 polti.
01 mootorite väline vahettegemine raske kuna neil kõigil on genekakronsad 3 poldilised.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Käisin garaazis ja uurisin plokki. Geneka kronsa on kahe poldiga, aga seda ma küll ei tea mis aasta masina plokk see on, pärit on ta 03 pealt. Tavalise suploriga ei õnnestu silindriseina läbimõõtu mõõta, kuna üleval seal mingi rant veel, sellega koos läbimõõt oli 9 mm. Mulle tundub, et tegemist ei ole siiski muldvalu plokiga.
Praegu on mul lootust saada soodsalt remonditud 06 plokk koos kolbide ja väntvõlliga. Kui saab selle, siis läheb see käiku ja kuna seal kolvid sees juba, siis ei hakka Samara omasid aretama, lähevad needsamused mis seal sees.
Praegu on mul lootust saada soodsalt remonditud 06 plokk koos kolbide ja väntvõlliga. Kui saab selle, siis läheb see käiku ja kuna seal kolvid sees juba, siis ei hakka Samara omasid aretama, lähevad needsamused mis seal sees.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Mõlgub ka endal 82 kolvi 06-e. plokki puurimise mõte.Aga on mõned küsimused tekkind.
1)Milliseks jääb surveaste (tahaks jätta 9 kanti)?Kui teaks kolvi süvendi suurust, saaks ise arvutada (mõõdaks ise süvendi süstlaga ära, aga kolbi pole)
2)Kas on kindel, et 89-a. 06 plokki kannatab 82mm. puurida.Kui paksuks peaks sein jääma, et järgi ei annaks?
3)Mis hinnaga pakutakse kasutatud kolbe, või tuleks uued osta?
1)Milliseks jääb surveaste (tahaks jätta 9 kanti)?Kui teaks kolvi süvendi suurust, saaks ise arvutada (mõõdaks ise süvendi süstlaga ära, aga kolbi pole)
2)Kas on kindel, et 89-a. 06 plokki kannatab 82mm. puurida.Kui paksuks peaks sein jääma, et järgi ei annaks?
3)Mis hinnaga pakutakse kasutatud kolbe, või tuleks uued osta?