Samara kolvid 2103'e 1,5 mootorisse.
Samara kolvid 2103'e 1,5 mootorisse.
Samara kolvid 2103'e 1,5 mootorisse.
Täna rääkisin mehega, kes ütles, et pani oma 2101'le 1,3 l mootori ja sinna sisse siis Samara kolvid, pidid olema kergemad ja lühema sõrmega. Mootor sõitis tal tõesti hästi ja jõudu on ka palju, ta veab oma Ladaga käru tihti.
Kuna endal on 1,5 l mootor ehitamisjärgus, siis mõtlesin, et võiks ka sinna Samara kolvid panna. Algul oli mõte silindri läbimõõt 76 mm pealt 79 mm peale puurida, aga tuleb siiski arvatavasti 76,6, et hülsi sein jääks piisavalt paks tagamaks mootori vastupidavust.
Mida arvate mõttest panna 2103'e mootorisse Samara kolbe?
Kuna endal on 1,5 l mootor ehitamisjärgus, siis mõtlesin, et võiks ka sinna Samara kolvid panna. Algul oli mõte silindri läbimõõt 76 mm pealt 79 mm peale puurida, aga tuleb siiski arvatavasti 76,6, et hülsi sein jääks piisavalt paks tagamaks mootori vastupidavust.
Mida arvate mõttest panna 2103'e mootorisse Samara kolbe?
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Samara kolb peaks olema pisut kergem ja see 1,3 mootor millel on Samara kolvid jookseb küll natuke paremini (on erksam) kui tavaline 1,3.
Ei loodagi midagi erilist saavutada, see on kõigestr pisiasi, aga palju pisiasju koos annavad midagi rohkemat.
Kergemad kolvid, kaant umbes 1,5 mm maha lihvida ja hooratas ka kergemaks teha ning olenevalt rahakotist võibolla ka reguleeritav nukiratas.
Kõik need koos annavad kindlasti mootorile mingil määral erksust juurde.
Ei loodagi midagi erilist saavutada, see on kõigestr pisiasi, aga palju pisiasju koos annavad midagi rohkemat.
Kergemad kolvid, kaant umbes 1,5 mm maha lihvida ja hooratas ka kergemaks teha ning olenevalt rahakotist võibolla ka reguleeritav nukiratas.
Kõik need koos annavad kindlasti mootorile mingil määral erksust juurde.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kui kaant juba maha võtad, siis peab reguleeritava nukiratta panema. Nii, et erilist valikut enam pole.Algselt postitas: Kriisa
Kergemad kolvid, kaant umbes 1,5 mm maha lihvida ja hooratas ka kergemaks teha ning olenevalt rahakotist võibolla ka reguleeritav nukiratas.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Seda tean, eks need süvendid neid ka kergemaks teevad mingil määral ja ka surveastet alla viivad, aga surveastme võidaks tagasi kaane maha lihvimise arvelt.
Ootan veel arvamusi selle kohta, et kas ikka on 100% vajalik panna pärast kaane maha lihvimist reg. nukiratast. Tuuningu koha pealt ei oska selle kohta kohta midagi öelda, aga tean mootoreid millel kaant kõveruse pärast maha lihvitud ja neile pole küll reg. nukiratast pannud ja töötavad täesti normaalselt.
Ootan veel arvamusi selle kohta, et kas ikka on 100% vajalik panna pärast kaane maha lihvimist reg. nukiratast. Tuuningu koha pealt ei oska selle kohta kohta midagi öelda, aga tean mootoreid millel kaant kõveruse pärast maha lihvitud ja neile pole küll reg. nukiratast pannud ja töötavad täesti normaalselt.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Vana kett on vahel veninud rohkem 10mm,isegi olnud juhust kus üks lülipaar on õra võetud.Seega see 2-3mm ei tee eriti midagi.Paned uue keti ja ketirattad = sama mis lihvimata kaanega 50000km läbisõitnud kett(mõeldud nuki asendi võrdlust).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ma ei leia asjal kohati mõtet . Panna mingi hull papp magama ( eeldades ,et nii kui nii tuleb palju tööd vaja teha ) Mõtekam vast ikkagi osta see läbi sõidetud 06 plokk ja tee endale 1.7 mootor. Hind peax ju sama tulema , põhimõtteliselt aind ploki hind juurde. Mille saad enamuses tagasi ,kui vanast polkist lahti saad.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Ei soovi seda osta, vahet pole millist plokki kasutan, raha läheb ikkagi umbes samapalju, uued kolvid nii või teisiti on vaja, kas Samara või tavalised, hind peaks olema ju sama. Tartus Mekre äris kolvide komplekt maksab 355 krooni.
Saaksin ka selle 1,5 ploki puurida 1,6 mootori mõõtu ( 79 mm), on nõnda vana plokk, et annab selle mõõdu välja, aga piisava tugevusvaru säilitamiseks lasen puurida vaid 76,6 peale, et säilitada mootorile piisav tugevusvaru.
Saaksin ka selle 1,5 ploki puurida 1,6 mootori mõõtu ( 79 mm), on nõnda vana plokk, et annab selle mõõdu välja, aga piisava tugevusvaru säilitamiseks lasen puurida vaid 76,6 peale, et säilitada mootorile piisav tugevusvaru.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061