Uus Niva vs 112GLI vs välismaa putukas
Uus Niva vs 112GLI vs välismaa putukas
Uus Niva vs 112GLI vs välismaa putukas
Pärast järjekordset autoremonti hakkasin arvutama ja jõudsin järelduseni, et uus auto nibin-nabin sama kulukas liisida, kui vana parandada. Väike majanduslik trikk ka vist hetkel võimalik.
Uurisin natuke autode hindu (rahakott siiski väga väike:() ja jäid silma 2 Ladat ja siis veidi kallimad välismaa putukad.
Kas keegi oskab midagi öelda uute 112GLI ja Nivade kohta? Kuidas nad vastu peavad? Kas garantii ikka töötab korralikult? Ja kas on mõtet osta Nivat (hinnavahe on 7000, aga bensiini kulu märksa suurem), et tunda ennast mõnusalt kõrgem, ruumikamas autos, mitte karta äärekivisi ja lund, jne või see ei tasu ennast ära seni, kuni Nivat ehitama ei hakka ja mutta ei roni?
Või on vene autod ikka saast ja tuleks mõelda Citroen C2, Renault Clio ja teiste selliste peale?
Uurisin natuke autode hindu (rahakott siiski väga väike:() ja jäid silma 2 Ladat ja siis veidi kallimad välismaa putukad.
Kas keegi oskab midagi öelda uute 112GLI ja Nivade kohta? Kuidas nad vastu peavad? Kas garantii ikka töötab korralikult? Ja kas on mõtet osta Nivat (hinnavahe on 7000, aga bensiini kulu märksa suurem), et tunda ennast mõnusalt kõrgem, ruumikamas autos, mitte karta äärekivisi ja lund, jne või see ei tasu ennast ära seni, kuni Nivat ehitama ei hakka ja mutta ei roni?
Või on vene autod ikka saast ja tuleks mõelda Citroen C2, Renault Clio ja teiste selliste peale?
tõesti vabandan, et asja kommenteerin, kuigi endal 112-t ei ole:rolleyes küll on aga minu tuttaval 111. ütleme, et kui sul just otsest vajadust niva järgi pole (=mingi väga kole tee, mida ON vaja sõita, või off-road pisik) siis 112 on vähemalt läbivuse poolest pratsuse putukatest kõvasti parem. kütusekulu pole ka väga hull olevat (parem kui tuttava senine sõiduriist 011 '80), kuhugi 8-9 kanti jääb praeguse talve ja raskete teeoludega. universaal näeb imo kõvasti parem välja, kui sedaan(110) ja luukpära(112), häirida võib pakiruumi katte kolin auto tagaosas, kuid ma arvan, et ka sellest saab mõne kavala võttega jagu. prantslased pole eriti talveautoks disainitud üleüldse, näitusena olen kuulnud probleemidest pesukott 206 probleemidest gaasitrossiga, mis teatud oludes tugevalt jäätuda võib.
garantii ja lagunemise kohta pean üle küsima (juhul kui trehvan millagi omanikku) kuigi mingit virinat pole kuulda olnud küll;)
garantii ja lagunemise kohta pean üle küsima (juhul kui trehvan millagi omanikku) kuigi mingit virinat pole kuulda olnud küll;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
kui ostan, siis uue ja GARANTIIGA. mul on tõsiselt siiber igasugusest parandamisest... oleks veel garaaz, siis teine asi... aga hetke tingimustes võimatu:reganAlgselt postitas: Raxo
Kui on valida kahe saasta vahel, siis vali nendest parim
Sellise raha eest peaks saama ju korraliku kasutatud auto. Kuid kas neid järelmaksuga müüakse...
-
yyellowboost
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mär 2004 21:31
- Asukoht: Talinn,Haapsalu
- Kontakt:
-
fFlammablE
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 45
- Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Autod: Auto puudub
Soovitan siiski uurida, et milliseid juppe garantii korras vahetatakse ja milliseid mitte ning kuda antud firmal garantiiga asjad on. Ise soovitaks võtta mõne aasta või pooleteise vanuse veidi parema auto liisingusse. Nii oleks veel veidi garantiid ja praktiliselt uue auto saaks oluliselt odavamalt, kui esindusest. Kardan, et uus Lada veedaks oluliselt rohkem aega remondis, kui aasta vanune lääne auto. Igasuguseid prantslasi ei soovita. Samas kui eelarve on veidi piiratud ja mingeid eelarvamusi ei ole, siis vaataks igausguseid Kia-sid, Hyundaysid, Daewoosid jne, ehk siis odavamaid japse. Kuuldavasti pidid päris hea hinna-kvaliteedi suhtega olema.
-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
No kui on valida igasuguste tolmuimeja-tüüpi disainiga pesukottide ja niva vahel siis mina võtaks iga kell ja igas asendis Niva. Ei ole nendel uuematel nivadel see benakulu nüüd nii suur ka enam.Samuti ei saa mugavuse kohta väga kurta.Kõik primaarne mugavusvarustus on olemas.Samuti on uuemad nivad suht vaiksed seega....Loomulikult kui hakata nokkima kõiksuguste istmesoojenduste ja elelktrooniliste suhuvõtjate kallal siis pole midagi...võta aga mingi saksa või usa auto ligi ja köhi rutsi . . . (Suht isiklik arvamus)
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
garantii küll, aga ega uus auto ei anna garantiid et auto katki ei läheks(ennemgi juhtunud), neid nn odavamaid korea japse küll ei ostaks, neid võid osta ainult juhul kui võtad 3 aasta pärast uue ja vaata ,mis sellise auto turu väärtus on 3 aasta pärast:yllatunud, focus oleks oluliselt parem valik mu meelestAlgselt postitas: laizkkui ostan, siis uue ja GARANTIIGA. mul on tõsiselt siiber igasugusest parandamisest... oleks veel garaaz, siis teine asi... aga hetke tingimustes võimatu:reganAlgselt postitas: Raxo
Kui on valida kahe saasta vahel, siis vali nendest parim
Sellise raha eest peaks saama ju korraliku kasutatud auto. Kuid kas neid järelmaksuga müüakse...
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui seenekorjamise,jahtimise või kalastamise pisik küljes pole,siis pole Nivat küll vaid maantesõiduks mõtet soetada(suurem kütusekulu ja suuremad remondiarved peale garantiiaega).
Aga mina isiklikult ikkagi ostaksin/liisiksin auto millel garantiiaeg läbi.
Oled iseenda peremees,autot võid lasta hooldada kus tahes ja millal tahes,mitte hirmsuurte tunnihindadega.
Aga mina isiklikult ikkagi ostaksin/liisiksin auto millel garantiiaeg läbi.
Oled iseenda peremees,autot võid lasta hooldada kus tahes ja millal tahes,mitte hirmsuurte tunnihindadega.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
miks siis peale garantiid on soodsam kusagil maaall teda lasta remontida. ostes ei tule hinnavahe märkimisväärne ja garantiiajal saab garantii korras teatud asju vahetada.Algselt postitas: Ardi Soovik
Aga mina isiklikult ikkagi ostaksin/liisiksin auto millel garantiiaeg läbi.
Oled iseenda peremees,autot võid lasta hooldada kus tahes ja millal tahes,mitte hirmsuurte tunnihindadega.
citroenidest niipalju et isegi uuuena veedavad nad suure osa ajast hoolduses/remondis (nagu mersudki). ei soovita "konnasööjate" autosid.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Ka linnas on remonditunni mitmekordne hinnavahe,samuti on tavaliselt ka jupid poes odavamad kui esinduses.Ja paar aastat vana auto maksab vähemalt 30% ostuhinnas vähem.
Auto turuväärtuse langus on eriti suur just esimesel paaril aastal.
Kui 100000 kroonise auto hind langeb 2 aastaga 30000kr.Siis igakuiselt on keskmiseks turuväärtuse languseks 1500krooni.
Seega on optimaalsem osta auto mille turuväärtuse langus on juba vähenenud ja kulud varuosadele ja remondile pole veel tõusnud.
Ja praktikas on see aeg 2-5a vanustel autodel.
Ja liisitud autodel on lisaks liisinguintressile ka kulu kaskokindlustusele,mida isikul kes avariid ei põhjusta pole ju mõtet muidu soetada.Risk sattuda loomade ja loodusõnnetuse ohvriks kaduvväike.
Auto turuväärtuse langus on eriti suur just esimesel paaril aastal.
Kui 100000 kroonise auto hind langeb 2 aastaga 30000kr.Siis igakuiselt on keskmiseks turuväärtuse languseks 1500krooni.
Seega on optimaalsem osta auto mille turuväärtuse langus on juba vähenenud ja kulud varuosadele ja remondile pole veel tõusnud.
Ja praktikas on see aeg 2-5a vanustel autodel.
Ja liisitud autodel on lisaks liisinguintressile ka kulu kaskokindlustusele,mida isikul kes avariid ei põhjusta pole ju mõtet muidu soetada.Risk sattuda loomade ja loodusõnnetuse ohvriks kaduvväike.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Mitte keegi ei saa enda kohta kindlalt öelda, et ta liiklusõnnetust ei põhjusta, seda võib igaühega juhtuda. Teades kõiki liikluseeskirju hästi ja olles ka muidu kibekäski võib tulla ette igasuguseid lolle olukordi ja jääda ise süüdlaseks, tean juhuseid kus avarii korral on öeldud, et mõlemad pooled on süüdi tunnistatud.
Näide siis selline. Peateel oli kiirusepiirang 50, tuttav sõitis seal tunduvalt kiiremini, hiljem selle ka ekspertiis tõestas, et ta kiirus suurem oli kui lubatud. Kõrvalteelt sõitis ette teine auto ja koos nad olidki. Avariis süüdlasteks tunnistati mõlemad pooled. Õnneks tuttaval oli kaskokindlustus ja auto tehti korda.
Aga seda ei tea keegi kas see teine auto sõitis peateele ette hooletuse tõttu või siis lähenes peateelt teine auto nõnda kiiresti, et teda ei saanud näha, näiteks hüppas kurvi tagant välja nõnda kiiresti.
Näide siis selline. Peateel oli kiirusepiirang 50, tuttav sõitis seal tunduvalt kiiremini, hiljem selle ka ekspertiis tõestas, et ta kiirus suurem oli kui lubatud. Kõrvalteelt sõitis ette teine auto ja koos nad olidki. Avariis süüdlasteks tunnistati mõlemad pooled. Õnneks tuttaval oli kaskokindlustus ja auto tehti korda.
Aga seda ei tea keegi kas see teine auto sõitis peateele ette hooletuse tõttu või siis lähenes peateelt teine auto nõnda kiiresti, et teda ei saanud näha, näiteks hüppas kurvi tagant välja nõnda kiiresti.
sai nüüd uuritud arvamusi jne. nagu aru saan, Lada ostmine on loterii: ühed kiidavad, teised laidavad, ühtedel püsib sama mudel 100 000 ilma probleemideta, teine vahetab iga 2000 järel laagreid ja sharniire....
ning sõita mingisuguse pisikese putukaga, millel on 1.0 mootor peal ja ma peaksin istuma tagaistmel, et ära mahtuda... see pole ka nagu auto...
eks pean minema garantii tingimusi lugema ja veel arvutusi tegema
ning sõita mingisuguse pisikese putukaga, millel on 1.0 mootor peal ja ma peaksin istuma tagaistmel, et ära mahtuda... see pole ka nagu auto...
eks pean minema garantii tingimusi lugema ja veel arvutusi tegema
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tegelesin ka hiljuti auto ostmisega, seega mõningad kogemused. Ka minul oli piiriks nii 100 000 EEK, mis minu arvates on uue auto eest igati mõsitlik summa igapäeva-liikuri eest. Kallimat hinda maksaksin ainult tõelise hobiauto eest. Enam-vähem uue auto ostu soov tulenes ka kogemustest enda 011-ga, mille ostsin pensionäri käest ja läbisõit oli 37 000. Väga hea tunne, kui istud autosse sisse ja sõidad ning mingi asi ei kolise, logise ega värise jne. Tuttavate autode põhjal võib öelda, et hiljemalt 100 tuhandese läbisõidu peal tuleb ikkagi varuosadele teha suurem kulutus, olenemata, kas tegu on jaapanlase või eurooplasega. Kindlasti tuleb auto ostul vaadata ka hoolduvälpasid ehk kui tihti pead raha teenindusse n.ö. kohustuslikuskorras tassima.
Minu arvates on Lada (ka uus) ikkagi kõige odavam võimalus liikumiseks punktist A punkti B. Seega vaadates Lada hindasid ja seda kui kiiresti 110-seeria hind langeb, siis tasuks mõelda kasutatud Lada ostmisele. 40-50K EEK-i eest saab juba paari aastat vanuse auto. Oleneb muidugi üldisest seisukorras, aga isegi kui sinna tuleks lähimal ajal kuni 10K eest varuosi sisse panna, siis minu arvates tasuks see kindlasti ära. Samas on uus 110 ikkagi disianilt (seest ja väljast) aegunud.
Võib olla tasuks isegi aasta lõpuni oodata kui müüki pidi tulema Lada Kalina, mis teist tegu kui 110. Ka Lada Eestis lubati, et Kalina on tulemas.
Niva ikkagi mõeldud halbadesse teeoludesse, maastikule. Kui enamik sõite möödub asfaldil või kruusal, siis Niva sõiduomadused ikka ebamugavad.
Odavatest autodest on tulemas varsti müügile ka Dacia Logan, millest juba kuulda olnud, et mitmete probleemidega tehas autosid juba hulgi tagasi kutsunud. Samas hind pidi tulema kuskile 100K kanti. Ei tea, kuidas rumeenlased nüüd kvaliteediga hakkama saavad. Senimaani on Dacia olnud küll üks suur naljanumber:D
See, et väikestes autodes pole ruumi ei vasta päris tõele. Kuna eelkõige vaatasin autot linnas sõiduks ja igapäevaseks tööle käimiseks, siis vaatasin just väiksemaid autosid. Esiistmetel jagub ruumi tavaliselt alati. Kindel erand on Peugeot 206, kus minul oli igatpidi kitsas. Samas Citroen Saxos oli ruumi enam-vähem piisavalt. Peaaegu kindel ostu variant oli juba Fiat Panda, milles oli üllatavalt palju ruumi ja ka välimuse poolest meeldis. Kuid korraga sattus müügil olema uue Lada hinna eest Renalut Kangoo, mis oli aasta vana ja läbisõit 10 000 km. Tegemist siis inimeste variandiga, kus sees 5 kohta airbagid, igast elektiri möllu jne. Samas 4-meetrise pikkuse juures max pagassi mahtuvus 2600 liitrit:o. Mootriks on 1,2 16V 75 hj, mis saab autoga igati hästi hakkama ning seal juures veel öko ka. Seega viimased 4 kuud olen selle autoga liigelnud ja seni olen väga rahul. Võrdlesin ka varuosade hindasid - Lada on ülekaalukalt odavaim, sisuliselt teistega võrreldamatu. Näiteks samal Kangool on varuosad sellise hinnaga, et parem ei taha mõeldagi mõne jupi vahetamisele:flaming
Minu arvates on Lada (ka uus) ikkagi kõige odavam võimalus liikumiseks punktist A punkti B. Seega vaadates Lada hindasid ja seda kui kiiresti 110-seeria hind langeb, siis tasuks mõelda kasutatud Lada ostmisele. 40-50K EEK-i eest saab juba paari aastat vanuse auto. Oleneb muidugi üldisest seisukorras, aga isegi kui sinna tuleks lähimal ajal kuni 10K eest varuosi sisse panna, siis minu arvates tasuks see kindlasti ära. Samas on uus 110 ikkagi disianilt (seest ja väljast) aegunud.
Võib olla tasuks isegi aasta lõpuni oodata kui müüki pidi tulema Lada Kalina, mis teist tegu kui 110. Ka Lada Eestis lubati, et Kalina on tulemas.
Niva ikkagi mõeldud halbadesse teeoludesse, maastikule. Kui enamik sõite möödub asfaldil või kruusal, siis Niva sõiduomadused ikka ebamugavad.
Odavatest autodest on tulemas varsti müügile ka Dacia Logan, millest juba kuulda olnud, et mitmete probleemidega tehas autosid juba hulgi tagasi kutsunud. Samas hind pidi tulema kuskile 100K kanti. Ei tea, kuidas rumeenlased nüüd kvaliteediga hakkama saavad. Senimaani on Dacia olnud küll üks suur naljanumber:D
See, et väikestes autodes pole ruumi ei vasta päris tõele. Kuna eelkõige vaatasin autot linnas sõiduks ja igapäevaseks tööle käimiseks, siis vaatasin just väiksemaid autosid. Esiistmetel jagub ruumi tavaliselt alati. Kindel erand on Peugeot 206, kus minul oli igatpidi kitsas. Samas Citroen Saxos oli ruumi enam-vähem piisavalt. Peaaegu kindel ostu variant oli juba Fiat Panda, milles oli üllatavalt palju ruumi ja ka välimuse poolest meeldis. Kuid korraga sattus müügil olema uue Lada hinna eest Renalut Kangoo, mis oli aasta vana ja läbisõit 10 000 km. Tegemist siis inimeste variandiga, kus sees 5 kohta airbagid, igast elektiri möllu jne. Samas 4-meetrise pikkuse juures max pagassi mahtuvus 2600 liitrit:o. Mootriks on 1,2 16V 75 hj, mis saab autoga igati hästi hakkama ning seal juures veel öko ka. Seega viimased 4 kuud olen selle autoga liigelnud ja seni olen väga rahul. Võrdlesin ka varuosade hindasid - Lada on ülekaalukalt odavaim, sisuliselt teistega võrreldamatu. Näiteks samal Kangool on varuosad sellise hinnaga, et parem ei taha mõeldagi mõne jupi vahetamisele:flaming
Ise 5. aastat lada 110ga sõitnud ja selle aja jooksul lagunenud ei ole. Enamus juppe mis vahetusse läinud on enda süül. Hiljuti vahetasin alles sharniirid (kusjuures ei olnud veel kõige hullemad a 95 EEK tk) Kui ise ostaks siis ostaks ka ca 2-3 aastat vana lada 110, millel hind juba sinna 50K peale kukkunud. Kui korralikult hooldatud, siis peab see auto väga hästi vastu. Kütusekulu linnas ca 7, maanteel 5 ja keskmine sinna 6.4 kanti. Kiirendus ja lõppkiirus korralikud. Aga kui küsimusi on siis võta ps kaudu ühendust. Vastan hea meelega su küsimustele.
Igatahes mina sõidan siiani hooldusest hoolduseni. Ahjah autol läbisõit 100 000Km. Neid sõimajaid mina ei usu, need pigem linnalegendid, mis ei vasta tõenäoliselt tõele. Igatahe, mina olen anda lada'ga väga rahul.
Igatahes mina sõidan siiani hooldusest hoolduseni. Ahjah autol läbisõit 100 000Km. Neid sõimajaid mina ei usu, need pigem linnalegendid, mis ei vasta tõenäoliselt tõele. Igatahe, mina olen anda lada'ga väga rahul.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Igati nõus. Endal samara aastast 2001 ls 60 000 km vahetatud nukkvõlli asendiandur (190 eeki) hooldusi läbisin aint esimesed 2 (5000 ja 15 000) hiljem olen ise teinud kuna sel ajal oli garantii vaid 1 aasta. Kahe hoolduse vahel midagi teha pole vajadust olnud. Lisaks veel selline võimalus http://www.stabb.ru/ (kui venest kätte saad)Algselt postitas: jinx
Ise 5. aastat lada 110ga sõitnud ja selle aja jooksul lagunenud ei ole. Enamus juppe mis vahetusse läinud on enda süül. Hiljuti vahetasin alles sharniirid (kusjuures ei olnud veel kõige hullemad a 95 EEK tk) Kui ise ostaks siis ostaks ka ca 2-3 aastat vana lada 110, millel hind juba sinna 50K peale kukkunud. Kui korralikult hooldatud, siis peab see auto väga hästi vastu. Kütusekulu linnas ca 7, maanteel 5 ja keskmine sinna 6.4 kanti. Kiirendus ja lõppkiirus korralikud. Aga kui küsimusi on siis võta ps kaudu ühendust. Vastan hea meelega su küsimustele.
Igatahes mina sõidan siiani hooldusest hoolduseni. Ahjah autol läbisõit 100 000Km. Neid sõimajaid mina ei usu, need pigem linnalegendid, mis ei vasta tõenäoliselt tõele. Igatahe, mina olen anda lada'ga väga rahul.

- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
üldiselt kiidab igaüks seda, mis tal endal on:P nii et: rääkisite, et prantsused renood ja pesukotid on pasad! mina nii ei ülteks... endal peres kasutatud peast soetatud 1998a(avariiline - ülekatuse, ls. 1800km, 8 kuud vana) renault megane classic 1,6! peale kere korrastamist hakkas auto igapäevaselt sõitma... vahetatud on siiani tagumine pütt ja aku! nüüd on amordid vaja varsti vahetada! nii et esimene tõsine remont on vaja teha 7 aastat peale auto salongist väljasõitu! auto on vaikne, mugav, ökonoomne (450 km linna ja maanteed 18L) maanteel ca4,5 l sajale... linnas 6 - 7 kanti! jalgu ei jää!
nüüd olen oma arvamuse ka öelnud prantsuse auto kohta
uut ladad minu arust osta ei ole mõtet! kui üldse lada, siis vanakooli mudelid!
nüüd olen oma arvamuse ka öelnud prantsuse auto kohta

uut ladad minu arust osta ei ole mõtet! kui üldse lada, siis vanakooli mudelid!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793