05 mootor ei tööta ikka korralikult
05 mootor ei tööta ikka korralikult
05 mootor ei tööta ikka korralikult
Sai vahetatud karburaator tutika vastu, vahetasin ära ka jagaja ning ka uued küünlad peale pandud. Ning probleem on selles, et natukene ikka jätab mootor vahele. Mis võiks olla viga?:sein
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Algselt postitas: FFBI
Karpat me tõesti ei ole reguleerinud ja eks peab tõesti selle nüüd ära tegema ja siis selgub kas läks paremaks.
Timmi enamvähem töötama ja siis mine ülevaatuspunkt! Väikse raha eest keeravad onud seal masinaga sul karpa paika ja hiljem hea ülevaatusele minna korralikult töötava mootoriga:lol. Aga see kõik eeldab seda et sul süüde täpselt paigas enne minekut!!!!!! Ise tegin samamoodi oma siksiga ja nüüd töötab nagu peab ja keegi ei sure ka minu taga kui kusagil seisma peab:lol:lol:lol:lol
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
räusata pole mõtet siin hr FFBI!
Vahelejättu mootori töös võivad põhjustada:
nukkvõll, samuti vale küünla elektroodi vahe, nominaalile enam mittevastav kontaktivahe, puudulikult töötav kondekas, kehva kontakt süütesüsteemis (ntx süüteluku kandis, süütepoolilt jagajasse minev juhe) teada saad mõõtes pingelangu juhtmetel..
veel võib jama põhjustada pidurivaakumvõimendi, voolik vaakumvõimendi ja kollektori vahel, külmunud karpa (külmast õhust), mittepidav sisselaske kollektori tihend, väär kütuse tase ujukiruumis, valuveaga 1k segukaev, katkine käivitusautomaadi membraan katkine 2k avamisautomaadi membraan, ülelöökidega (mitte alati nähtavad) jagajakaas, katkestuses küünlajuhtmed, lühiskeerdudega süütepool, liigselt kulunud jagaja alumine laager, vigane süütevaakumkompensaatori membraan, kõver sisselaskekollektor, kõver karpa jalg, rootori raadiomürafilter, jagajakaane söekontakt,
no eks midagi jäi kindlasti nimetamata..
täpsemalt saab öelda kui sa kirjeldad ehk täpsemalt mis laadi vahelejätmisega on tegu ja millistel mootori tööreziimidel..
PS! karpal on oma number, stiilis 2105-1107010, 2105-1107010-10, 2105-1107010-20, 2105-1107010-30
uus karpa ei anna veel mittemingisuguseid garantiisid et asi ka töötab!!
Vahelejättu mootori töös võivad põhjustada:
nukkvõll, samuti vale küünla elektroodi vahe, nominaalile enam mittevastav kontaktivahe, puudulikult töötav kondekas, kehva kontakt süütesüsteemis (ntx süüteluku kandis, süütepoolilt jagajasse minev juhe) teada saad mõõtes pingelangu juhtmetel..
veel võib jama põhjustada pidurivaakumvõimendi, voolik vaakumvõimendi ja kollektori vahel, külmunud karpa (külmast õhust), mittepidav sisselaske kollektori tihend, väär kütuse tase ujukiruumis, valuveaga 1k segukaev, katkine käivitusautomaadi membraan katkine 2k avamisautomaadi membraan, ülelöökidega (mitte alati nähtavad) jagajakaas, katkestuses küünlajuhtmed, lühiskeerdudega süütepool, liigselt kulunud jagaja alumine laager, vigane süütevaakumkompensaatori membraan, kõver sisselaskekollektor, kõver karpa jalg, rootori raadiomürafilter, jagajakaane söekontakt,
no eks midagi jäi kindlasti nimetamata..
täpsemalt saab öelda kui sa kirjeldad ehk täpsemalt mis laadi vahelejätmisega on tegu ja millistel mootori tööreziimidel..
PS! karpal on oma number, stiilis 2105-1107010, 2105-1107010-10, 2105-1107010-20, 2105-1107010-30
uus karpa ei anna veel mittemingisuguseid garantiisid et asi ka töötab!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Nendes ei saa viga olla mida tee siin üleval pool olete maininud. Ennem kui mull oli vana karpa vana jagaja siis ka ei töödanud mootor ästi siis oli tõesti viga karpas, siis saigi karpa välja vahetatud kuna selle parandamine oleks liiga suur peavalu. Ja siis töötas mootor enamvähem. Seejärel sai vahetatud jagaja kuna seegi hakkas üles ütlema. Ning jagajaga koos vahetasin ära veel küünlad ja mootor töötaski aga mitte niihästi kui tahaksin ikka jätab vahele ja rohkem sooja mootoriga aga vist arvan milles viga on aga kindel ei ole. Eks näis.......

kapremontimata mootori puhul ei saa milleski kindel olla. mina soovitaks sul luua mingi süsteem, mingi kindel aparaat (ntx. alustuseks soovitaks jagajat) raamatu järgi välja häälestada, siis karpa raamatu seadete järgi välja häälestada. siis hakata asja uurima, kui nt. seda kruvi keeran veerand pööret kuhugi poole, mis siis juhtub. kui ei juhtu, siis taastada algne seisukord, st. keerata see veerand pööret tagasi ja proovida mujalt. muidu on need aparaadid ükskord nii "regullitud" et teadjam mehhaanik paneb ka pool päeva järjest neid sedadesse:P aga jah, millist laadi see vahelejätmine on? minu auto jätab ka natuke vahele, aga kuna sellest minekule ja kütusekulule väga suuri muutusi ei tule, elan selle üle. on mulgi korrastatud karpa, remonditud jagaja, praktiliselt uus nukkvõll jms. uusi vidinaid aga jätab vahele. ne me?ai ma?inu rabotat, nagu venelased ütlevad;)Algselt postitas: FFBI
Nendes ei saa viga olla mida tee siin üleval pool olete maininud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
Et siis asi oli klappides...mhmh Mul endal 01 ja samuti jätab tyhikäigul vahele. Ja kiirendades hakkab hüppama. Küünlad on uued samuti jagaja ja küünlajuhtmed. Alguses arvasin et viga karpas kuid see sai ka välja vahetatud. Ikka sama jama. Kui ma töötaval mootoril küünlajuhtmed ükshaaval maha võtsin siis tundus et 4jas silinder mõjutab kõige vähem mootori tööd.
Kui küttesegu karpas rikkamaks keerata siis vahelejätud vähenevad aga ei kao kuskile.
Võimalik et asi klappides siis?
Ahjaa... palju see küünla elektroodi vahe peab olema? ja kontaktide oma samuti?
Kui küttesegu karpas rikkamaks keerata siis vahelejätud vähenevad aga ei kao kuskile.
Võimalik et asi klappides siis?
Ahjaa... palju see küünla elektroodi vahe peab olema? ja kontaktide oma samuti?