mitu korda pidurit vajutades
mitu korda pidurit vajutades
mitu korda pidurit vajutades
tyhikäigul töötab normaalselt ja kui mitu korda järjest pidurit vajutad, siis pöörded tõusevad. Milles viga võiks olla???
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi).
Viga (membraan katki) on siis, kui ühe korra vajutades (ja all hoides) pöörded tõusevad ja jäävad üles, kuni hoiad.
Membraani hea kontrollida järgmiselt: Just seisma jäetud mootoriga saab pidurit vajutada 4-5 (nii suur on vaakumi varu) korda ja siis läheb pedaal "imelikuks".
Viga (membraan katki) on siis, kui ühe korra vajutades (ja all hoides) pöörded tõusevad ja jäävad üles, kuni hoiad.
Membraani hea kontrollida järgmiselt: Just seisma jäetud mootoriga saab pidurit vajutada 4-5 (nii suur on vaakumi varu) korda ja siis läheb pedaal "imelikuks".
C
sai huvi pärast see test ära tehtud, aga oh imet: kui tühikäigul pidurit järjest vajutada, siis kipub mootor välja surema, mitte pöörded üles minema:puzzledAlgselt postitas: motamees
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi).
Viga (membraan katki) on siis, kui ühe korra vajutades (ja all hoides) pöörded tõusevad ja jäävad üles, kuni hoiad.
Membraani hea kontrollida järgmiselt: Just seisma jäetud mootoriga saab pidurit vajutada 4-5 (nii suur on vaakumi varu) korda ja siis läheb pedaal "imelikuks".
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Võim töötab vaakumi najal küll ja selle hõrenduse sealt sisselaske kollektorist just leiabk ,mitte ei anna sinna ise rõhku juurde. E ta turbo ole!Algselt postitas: motamees
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi)
Pöörded võivad tõusta küll. Kui nüüd võimul membraan katki ja tallamisel mootor läbi pidurivõimu katkise membraani lisaõhku hakkab imema, siis mõnel juhul võib ta saada normaalseks töötamiseks vajaminevat õiget segu.
See juhus saabubki tühikäigul ja vaid siis kui karpa timmitud tühikäigul töötamiseks liiga rikka seguga. Mootor saab nüüd õige konsistentsi kätte ja ei lämbu enam toorest põletades - tuurid tõusevad.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Jutt ei olegi lisarõhust, vaid lisaõhust.Algselt postitas: logmanVõim töötab vaakumi najal küll ja selle hõrenduse sealt sisselaske kollektorist just leiabk ,mitte ei anna sinna ise rõhku juurde. E ta turbo ole!Algselt postitas: motamees
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi)
Teksti tuleb hoolikamalt lugeda.
Osadel kipub pidurdades välja surema osadel pöördeid tõstma. Oleneb küttesegu koostisest.
Liiga rikka algsegu korral tõstab pöördeid (segu läheb normaalseks). Liiga vaese puhul kipub välja surema (läheb veel vaesemaks).
C