P: raksakas sõitma hakates esirattas
P: raksakas sõitma hakates esirattas
P: raksakas sõitma hakates esirattas
selline probleem, et kui auto seisnud paar tundi või rohkem, siis sõitma hakates käib esimese vasaku ratta juures raksakas. algas see jama paar päeva tagasi ja järjest suurem raksakas käib ja järjest rohkem on gaasi vaja anda, et auto alguses kohalt minema saaks. Täna omiqul auto suisa rappus.
Ise arvan, et piduris on mingi viga. Kas tõesti jäätumine võib mõjuda nii raskelt? Ja kas see teeb ka midagi või tuleb asi sinna paika jätta ja oodata soojemaid ilmu, et see viga ära kaoks?
Ise arvan, et piduris on mingi viga. Kas tõesti jäätumine võib mõjuda nii raskelt? Ja kas see teeb ka midagi või tuleb asi sinna paika jätta ja oodata soojemaid ilmu, et see viga ära kaoks?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ilmselt on pidur natuke peale jäänud (kolb kinni) ja nüüd soeneb ketas. Soe ketas sulatab lume veeks ja siis see jäätub kinni. Esimese kohalt võtuga aga murrab lahti. siis jälle hea sõita, kuni külmumiseni.
Veel:
Soovitan käsipidurit talvel mitte kasutada (põhjus sama). seal ka trossi külmumise võimalus. On juhuseid olnud, kus käsipidur (klots) külmub 5 min (-20 kraadi) kinni. Lahti tuli ainult fööniga soendades (see oli uuel Mazdal).
Veel:
Soovitan käsipidurit talvel mitte kasutada (põhjus sama). seal ka trossi külmumise võimalus. On juhuseid olnud, kus käsipidur (klots) külmub 5 min (-20 kraadi) kinni. Lahti tuli ainult fööniga soendades (see oli uuel Mazdal).
C
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Vaatasin su profiili ja sain aru et sul autoks 2109!!! Kuna seda tüüpi auto juba esisilla vedamisega on, võib seda raksakat teha näiteks poolassi ots ehk püsikiirusliigend. Vaata ja kontrolli seda :lol:lol:lolAlgselt postitas: laizk
selline probleem, et kui auto seisnud paar tundi või rohkem, siis sõitma hakates käib esimese vasaku ratta juures raksakas. algas see jama paar päeva tagasi ja järjest suurem raksakas käib ja järjest rohkem on gaasi vaja anda, et auto alguses kohalt minema saaks. Täna omiqul auto suisa rappus.
Ise arvan, et piduris on mingi viga. Kas tõesti jäätumine võib mõjuda nii raskelt? Ja kas see teeb ka midagi või tuleb asi sinna paika jätta ja oodata soojemaid ilmu, et see viga ära kaoks?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vahetasin just eile oma Ducatol diffrit.
Sai Pärnus tormiajal hullatud ja tagajärg käes. Eks vesi läks sisse.
Nüüd külmadega hakkasid samad sümptomid ,mõtlesin kah esmalt vasema pooltelje otsale ,aga siis lõpuks kiilus difri blokki ja sõitmine muutus võimatuks. Võid ju igaks juhuks proovida ,mis häält teeb kui ühe ratta ülesse tõstad ja käsitsi ringi ajad.
Parim variant oleks muidugi hommikul enne sõitu vaadata mis seal toimub. Siis kohe sott selge.
Pead vist natsa külmetama ,aga see kuulub asja juurde.
Sai Pärnus tormiajal hullatud ja tagajärg käes. Eks vesi läks sisse.
Nüüd külmadega hakkasid samad sümptomid ,mõtlesin kah esmalt vasema pooltelje otsale ,aga siis lõpuks kiilus difri blokki ja sõitmine muutus võimatuks. Võid ju igaks juhuks proovida ,mis häält teeb kui ühe ratta ülesse tõstad ja käsitsi ringi ajad.
Parim variant oleks muidugi hommikul enne sõitu vaadata mis seal toimub. Siis kohe sott selge.
Pead vist natsa külmetama ,aga see kuulub asja juurde.

-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061