Otsustasin siis reduktori välja vahetada, sain sõbralt 50 krooni

Lõtke tõepoolest ei olnud, aga avastasin, et hammasrataste peal on märgata pindmist roostet pisut, ju siis seistes oli õli alla vajunudja hammasrataste see osa mis kuivad oli hakkas korrodeeruma.
Küsimus siis selline, et kas seda reduktorit on mõtet autole külge panna, kui seal hamamsrataste peal roostet näha või jääb ainult allapanemise rõõm ja reduktor hakkab peagi otsasaamise märke andma.
Ise mõtlesin, et paneks külge ja sõidaks umbes 500 km ja siis vahetaks õli tagasillas jälle ära, et siis kui tulevadki mingid mikroskoopilised rooste tükikesed õli sisse saab neid vähemaks ja äkki siis kestab differ.
Ja vastake ainult need mehed, kes teavad kuidas tegelikult on. Pole vaja, et keegi kohvipaksu pealt ennustaks, et kas differ jääb kestma
