Abi vaja: lada/niva pooltuled
Abi vaja: lada/niva pooltuled
Abi vaja: lada/niva pooltuled
jama siis selline, et möödunud nädala jooksul on kaks komplekti H4 tüüpi halogeen pirne läbi põlenud. läbi põlevad just pooltuled (lähituled) ja kuumus mis tekib, on nii võimas et pirni klaas sulab ja allapoole tekib "klaasist tilk".
tundub nagu pirnid saaksid mingi tohutu voolu ülekoormuse. äkki on viga tulede relees, kui selline asi ladadel eksisteerib.
kellegil ei ole äkki midagi sarnast juhtunud?
lihtsalt ei jõua nädalas korra pirne vahetada.
tundub nagu pirnid saaksid mingi tohutu voolu ülekoormuse. äkki on viga tulede relees, kui selline asi ladadel eksisteerib.
kellegil ei ole äkki midagi sarnast juhtunud?
lihtsalt ei jõua nädalas korra pirne vahetada.
-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
Releed on tuledel olemas ikka, kuid releel pole ju tuledesse suunata suuremat pinget kuskilt kui parasjagu akust/generaatorist tulemas on. Seega mõõda laadimisvool ära kui ülepinget kahtlustad.
Endal ka Nival tuledega mingi gotermann sees....mis muud kui aga juhtmed-releed-lülitid-kaitsmepesad üle vaadata....
Endal ka Nival tuledega mingi gotermann sees....mis muud kui aga juhtmed-releed-lülitid-kaitsmepesad üle vaadata....
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
tänud ardi vaatan kontrollin seda asja
pirnid on kah 55/60W osram silverid läksid viimasena ennem olid mingid venemaalt pärit cool blued sees.
ainukene asi, mis praegu ette tuleb, et aku ampertunnid on vähe suuremad kui peaks. omme mõõdan siis vähe testriga kuigi el. süsteem on mu kõige nõrgem koht.
tänud teile.
pirnid on kah 55/60W osram silverid läksid viimasena ennem olid mingid venemaalt pärit cool blued sees.
ainukene asi, mis praegu ette tuleb, et aku ampertunnid on vähe suuremad kui peaks. omme mõõdan siis vähe testriga kuigi el. süsteem on mu kõige nõrgem koht.
tänud teile.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ampertunnid ei koti sinna mitte üks raas.
A/h näitab aku mahtuvust e. siis maakeeles seda kui võimas või kõva või "pikaltkäiatav" on aku. Voolutugevuse või pingega A/h-l pistmist pole.
Testriga saad mõõta pinget küll ,mis töötava mootoriga üle 14,8V olla ei tohiks. Üldjuhul annab ülelaadimisest märku ka aku keemine ja häppehais.
Ardil muidugi hea idee ,sest tean rullnokki kel kaugtulede lülitades samal ajal kä lähituleniidid järgi ühendatakse. Sellist võimsust loomulikult lambid pikalt ei talu.
A/h näitab aku mahtuvust e. siis maakeeles seda kui võimas või kõva või "pikaltkäiatav" on aku. Voolutugevuse või pingega A/h-l pistmist pole.
Testriga saad mõõta pinget küll ,mis töötava mootoriga üle 14,8V olla ei tohiks. Üldjuhul annab ülelaadimisest märku ka aku keemine ja häppehais.
Ardil muidugi hea idee ,sest tean rullnokki kel kaugtulede lülitades samal ajal kä lähituleniidid järgi ühendatakse. Sellist võimsust loomulikult lambid pikalt ei talu.
mõtlesin eile natukene selle asja üle ja kui mõlemad nii pool kui kaugtuled põleksid, siis jääks ju peale pooltule niitide läbipõlemist kaugtuled põlema aga ei jää. kui pooltuled läbi lähevad, siis on ees pimedus ja kui kaugtulede peale lylitada siis nood põlevad.
kas tõesti siis ei olene Ah? ise mõtlesin nagu loogileslt, et kui aku on suuremate ampertundidega kui lubatud siis genekas ei lae teda ju kunagi täis ja ta laeb ja laeb ja süsteemis on kogu aeg laadimispinge sees.
kas tõesti siis ei olene Ah? ise mõtlesin nagu loogileslt, et kui aku on suuremate ampertundidega kui lubatud siis genekas ei lae teda ju kunagi täis ja ta laeb ja laeb ja süsteemis on kogu aeg laadimispinge sees.
asi korras
sõbraga mõõtsime pingeid ja seisva mootoriga oli akus 14,..V
kui mootori käima panin tiksus pinge 19,..V'ni. sai siis siksi raamatuid uuritud ja kontrollisime pingeregulaatorit. võtsime kaane maha ja vajutasime selle mähise peal oleva kontakti teise asendisse ja pinge aku peal langes ilusti 13,6V peale. selge siis poodi ja sealt uus pingeregulaator. maksis 100eeq ja on selline väga moodsa välimusega umbes 5x5x1cm.
tänud kes viitsisid kaasa mõelda ja aidata.
sõbraga mõõtsime pingeid ja seisva mootoriga oli akus 14,..V
kui mootori käima panin tiksus pinge 19,..V'ni. sai siis siksi raamatuid uuritud ja kontrollisime pingeregulaatorit. võtsime kaane maha ja vajutasime selle mähise peal oleva kontakti teise asendisse ja pinge aku peal langes ilusti 13,6V peale. selge siis poodi ja sealt uus pingeregulaator. maksis 100eeq ja on selline väga moodsa välimusega umbes 5x5x1cm.
tänud kes viitsisid kaasa mõelda ja aidata.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Need uued ei pidvat kuigi pikaelised olema. Endal õnnestus leida veel üks uus vanatüübi kobaks.Algselt postitas: Xim&Jeep
selge siis poodi ja sealt uus pingeregulaator. maksis 100eeq ja on selline väga moodsa välimusega umbes 5x5x1cm.

Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
uutel pole viga midagi aga jubedalt kardavad ülekoormust väljundis..(mõeldes transistori ehitusele on se täiesti loomulik..)
vanad PP370 tüüpi pingeregulaatorid enam tänapäeval ennast ei õigusta, kuna kipuvad ikka üle laadima, kontaktid kipuvad mustuma ning keegi ei viitsi tavaliselt kontaktivahet seada nendel..
elektroonilised hoiavad kindlalt ikka 14,2 - 14,5 vahemikus seda pinget suurelt olenemata mootori pööretest
vanad PP370 tüüpi pingeregulaatorid enam tänapäeval ennast ei õigusta, kuna kipuvad ikka üle laadima, kontaktid kipuvad mustuma ning keegi ei viitsi tavaliselt kontaktivahet seada nendel..

elektroonilised hoiavad kindlalt ikka 14,2 - 14,5 vahemikus seda pinget suurelt olenemata mootori pööretest

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."