vahekasti lukk
vahekasti lukk
vahekasti lukk
milles võib olla viga, kui difri lukustust ei saa sisse lülitada. hoob liigub väheke edasi tagasi aga sisse ei õnnestu seda saada. ei seistes ega ka liikudes. samas ei ole täitsa kindel ka, et ta väljas on (lähtun vaid sellest, et armatuuris tuli ei põle).
ja ka see,et millest võib tekkida üle 90 km/h sõites tugev vibra? kah vahekast?
ja ka see,et millest võib tekkida üle 90 km/h sõites tugev vibra? kah vahekast?
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kui ei ole seda kunagi varem kasutatud, siis võib vabalt olla probleem selles, et midagi kusagil kinni roostetanud. Näteks LR'idel on seda juhtunud küll.
Tasub loomulikult ka kasti õli ära vahetada.
Tasub loomulikult ka kasti õli ära vahetada.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
No mul liikus ka kang paari sendi ulatuses,kuid esiteks jäi sellest väheks ja teiseks oli üüratult ebamugav rappida kangi kallal kogu aeg. Abiks oli siiski ainult vahekastist välja ulatuvate osade hooldus (kuigi esimese paanikaga sai ka kast lahti võetud:P).
PS: Siiani on enda kogemus näidanud, et vanemat tüüpi vahekastiga Nivadel liigub aeglusti kang raskemalt kui difri lukusti kang. Uuemal (2001a.) masinal liikusid mõlemad aga mängeldava kergusega ja esineb väga üksikuid juhtumeid kus peab kangiga "mängima" ja õiget kohta otsima. Põhja alt kiigates paistis samas vahekast ka teistsugune välja.
PS: Siiani on enda kogemus näidanud, et vanemat tüüpi vahekastiga Nivadel liigub aeglusti kang raskemalt kui difri lukusti kang. Uuemal (2001a.) masinal liikusid mõlemad aga mängeldava kergusega ja esineb väga üksikuid juhtumeid kus peab kangiga "mängima" ja õiget kohta otsima. Põhja alt kiigates paistis samas vahekast ka teistsugune välja.
viga selgunud... maha sai võetud ainult difri luku osa. sees oli olukord selline: kahvli kinnituspolt oli pooleks keeratud ja vedruseib lükkas seda nii palju kõrgemale, et sisse lükates jäi lülitit lükkav ülemine poldi osa lüliti enda serva taha. viga ääretult lihtne ja mõtetu. asi sai asendatud tavalise poldiga 
ei saa aru milleks osta 4x4 ja sellega sõita 210000 ilma, et kordagi lukku kasutada
sest asi tundus varem mitte lahti käinu
sisse/välja lülitus ilma mingi vaevata

ei saa aru milleks osta 4x4 ja sellega sõita 210000 ilma, et kordagi lukku kasutada

sisse/välja lülitus ilma mingi vaevata
