tooreklapp
tooreklapp
tooreklapp
Tere. Mure selline mootor ei tööta lahtise tooreklapiga, sureb lihtsalt välja, kinnisega töötab. Võtsin karpa lahti tegin puhtaks aga ei midagi. Äkki keegi oskaks aidata?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Nii, sama mure.
Auto läheb käima ning kui gaasipedaali ei talla, sureb välja. Just nimelt peab tallama, sest kui hoida ühe koha peal, ka siis sureb välja.
Karburaator lahti võetud, läbi puhutud mitu korda. Süüdet sättinud nii ja naa, ikka ei taha käia.
Karburaator 01 oma. Pidurivõimu pole, vaakumiga jagajat pole. Õhku ei tohiks kuskilt lisaks saada, alles normaalseks komplekteeritud (loe: terved ja sirged osad) karbuss.
EDIT: Korras nüüd...
Auto läheb käima ning kui gaasipedaali ei talla, sureb välja. Just nimelt peab tallama, sest kui hoida ühe koha peal, ka siis sureb välja.
Karburaator lahti võetud, läbi puhutud mitu korda. Süüdet sättinud nii ja naa, ikka ei taha käia.

Karburaator 01 oma. Pidurivõimu pole, vaakumiga jagajat pole. Õhku ei tohiks kuskilt lisaks saada, alles normaalseks komplekteeritud (loe: terved ja sirged osad) karbuss.
EDIT: Korras nüüd...
pmst on selline teema läbi käinud...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5794
midagi uut seal küll kirjas pole:rolleyes
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5794
midagi uut seal küll kirjas pole:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
mul oli sama jama. karpast tuli leeki, gaasi põhja vajutades suri välja. minu arvates sureb selle pärast gaasi põhja valjutades välja, et saab liiga palju õhku peale külma mootoriga. kui mootor soojaks ajada siis enam seda muret pole. selleks ju tooreklapp ongi et auto käivitamisel võimalikult rikkalikku küttesegu saaks. karpaga oli nii et lõi ka leegi välja( umbes 40 - 50cm), kusjuures sumpsist tuli ka samal ajal kui karpast leek välja. nüüd tegullisin karpa ära ja enam pole mingit leeki ega välja suremist.