Laagrid ja metallpuksid kummipukside asemele

Laagrid ja metallpuksid kummipukside asemele

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
p
pingvin
Suletud kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pingvin »

Algselt postitas: mess
Algselt postitas: Ardi Soovik
Jõuame siis seisukohani,et Lada puhul on A varuosad odavamad ja viletsama kvaliteediga kui B ja C varuosad.
Täpselt nii ja seda seisukohta ei karda väljendada ka kõik A varuosi pakkuvad kauplused eesotsas Lada Eestiga.

PS. Kuna hiljuti endal just oli kontide/pukside/liigendite remont käsil, tagasilla oma veel tegelikult ees, kuigi jupid olemas, siis kõikvõimalikud rooliotsad ?arniirid jms. suutsin Lääne analoogid leida, kuid vat pukse mitte. Seepärast oleks igati teretulnud, kui keegi, kes teab kust saab, või milline Lääne tootja üldse teeb kõikvõimalikke pukse Ladale sellest lahkesti teada annaks.
Võid vaadata Tartus Kaunase puiestee 73 alumine kauplus Foreign oli vist selle poe nimi. See on seal kaunase puiesteel üleval pool kui Kalda teelt vaadata.See poe omanik on päris tark mees ja teab mida müüb. Tema toob kaupa mitmelt maalt , nii Soomest ,Itaaliast , Saksamaalt kui ka Venemaalt.
b
beast
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas beast »

eee, oot oot. lisama peab et puksi idee ongi selles et ta käib raskelt ja aitab nii kaasa amordi tööle. pealegi on puksi vahetus suhteliselt lihtne, tegin ise ära koos isaga. Taga vedrustuse juures ei tule laager kõneallagi kuna seal peab varras liikuma nii üles alla kui ka tiba külgsuunas.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Beast
Taga vedrustuse juures ei tule laager kõneallagi kuna seal peab varras liikuma nii üles alla kui ka tiba külgsuunas.
Siis kasutatakse uniball-laagreid.
Pilt
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kas need lihtsalt korpuse sees liikuvad ''munakad'' või ka mingi kuulimajandus vahel?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Liuglaagrid ,kui logisema hakkab ,paned uue.
Rallimeeste värk ja kallis lõbu ,aga see-eest spordis asendamatud. Täpsus maksab. Kardid ,ATV-d ,kelgud ,ringrajamasinad jne.....
Rooliotsade asemele ideaalsed ,taluvad teravaid lööke (teekonarused ,rajapiirded). Tavalised ühest otsast kinnitatavad roolimunakad on ju palju õrnemad ,löögile läheb kauss lõhki.
Võib ju teha määritavaks ,aga määre ja tolm muutub abrasiiviks - kulub veel kiiremini. Iseasi on mingid kaitsekotid peale tõmmata....aga kogemused puuduvad ja ei ole ka plaanis neid "uniballe" tänavale küll tirida. Lähed TÜV-l kanalile ja siis kuuled ,kuidas alla roninud onkel vilistab :D
http://www.kartek.com/products/all/heims/heims.htm
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kust säherdusi leida võib.. kui paras suurus leida sobivad tagumiste reaktiivvarraste asemele nagu rusikas silmaauku.. korralik toru vahele.. saab pikkust reguleerida ka :)

moss ehk annab suunad kätte..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kui endale neid peaks kunagi otsima hakkama, siis esimese kohana küsiks siit: http://www.baltilaager.ee/
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Olaafile:

Westward Tallinnas:
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... 9DZZ6&nl=1
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... 8xIz4&nl=1
Westward Tartus:
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... u3Uc1&nl=1

Otsi Askubali tooteid: http://www.askubal.com/english.htm?pref ... visit=none (mõõdud ja orienteeruvad hinnad ka olemas). Vaata sealt e-Shopi alt....Rod Ends Bearings...
Isegi Racing on olemas ,kui leiad.
Neid toob sisse esimestel linkidel olev firma.
Kvaliteeti ei kindlusta ,ehk leiad veel teistelt tootjatelt kui hästi otsid. Ringrajameeste tutvusi-kogemusi oleks vaja...
Homme plaanis minna LX Motorsist läbi ,ehk sealt kuuleb kah midagi ,pead ei anna.
------------------------------------
Väike parandus: "Liximees" täna Tln.-s ,jääb edaspidiseks see külastus....
09.01.06. Logman
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

mis arvate, millist efekt annaks, kui tagumine paralleelvarras asendada vastava uniball otstega vardaga. Sild püsiks siis hulga jäigemalt vastu külgsuunast tulevatele jõududele ning seetõttu oleks ka parem juhitavus. Askubali 12mm hooldusvaba standart laager sobiks sinna ideaalselt.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sinna võid selliseljuhul vabalt ka pronkspuksid treida..:)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

njah aga pronkstoorikud ja treimine maksavad ka midagi, see uniball lahendus on lihtsam teostada. Kuid kas vene päritolu selliseid varda otsi pole, need maksaks ju kordades vähem. Kuid sellega aega on sest praegu keset kõige kibedamat jää/lumeradade hooaega ei taha autot lahti lammutama hakata, et sinna alguses veel küsitava vastupidavusega detaile kruvida:)
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

siin juttu olnud kummipukside vahetus kõvemate asjanduste vastu tänavasõiduautole eriti ei soovita, kummipukside üks ülesanne on ka pehmendada teekonaruselt saadud lööke, suurema matsu võtab vastu rehv, edasist pehmendab kummipuks. kui kummipukse pole, tulevad löögid metall vastu metalli ja tagajärjeks võib olla nõrgima metallosa purunemine, näiteks kinnituskoht kere külge.
-
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pigem on kummipuksi ülesanne müra summutamine.
Riputage oma sumbuti kummitrippida asemel traadiga üles ja te tunnete kohe, kui tähtsad on kummipuksid.
Mis te ise arvate, mis ülesanne on tagavedru ja kere vahel oleval kummitaldrikul?
C
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

Algselt postitas: motamees
Riputage oma sumbuti kummitrippida asemel traadiga üles ja te tunnete kohe, kui tähtsad on kummipuksid.
ajutiselt panin sumpa kinni traadiga,jäi ainult see kõige viimane tripp mis ülevalpool oli. ühelt poolt siis käru konksu külge ja teiselt poolt originaal kronsa külge. konksupoolne oli ära murdunud. kuna panin traadi 3 kordselt siis oli tulemus selline: traat konksu küljes oli terve ja alles,teiseltpoolt kus traat kinnitus allesoleva kronsa külge,tõmmas selle lahti koos rusikasuuruse tükiga. nüüd siis ripub seal all.
seega panete veel traadiga???
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Mina arvan, et ringraja sõidus läheb jäikasi pukse kindlasti vaja, kuna täpsus ja jäikus on väga tähtsad. Seal peavad need tugevdatud kered ka vastu nendele löökidele. Igapäevasõiduks ehitada autole jäik puksiring oleks iseensest kift aga kas tasub seda löökaugu efekti meie teedel suurendada...mida näitab kere peale aastaaega.Eks peab keegi proovima siis näeb:)
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: posta84
Mina arvan, et ringraja sõidus läheb jäikasi pukse kindlasti vaja, kuna täpsus ja jäikus on väga tähtsad..... Igapäevasõiduks ehitada autole jäik puksiring oleks iseensest kift aga kas tasub seda löökaugu efekti meie teedel suurendada.....
Vaat just sellepärast polegi plaanis neid tänavale tirida ja ei soovita teistelegi.
Vanal kopkal sai tagavedrudesse rullikeeratud transportöörilint topitud. Algul oli masin ikka ülijäik ja tagus kõik teekonarused mulle istme kaudu selga ja tagumikku. Mõne tuhandese läbisõidu järel asi vaibus ,sest lindile tulid voldid sisse ,aga selle ajaga jõudis auto keret niipalju pehmendada ,et külma ilmaga hakkas tagaklaasi juurest naginat kostuma. Vene ajal topiti ka tennisepalle vedrudesse ,fantaasial polnud piire.... Nii mõnigi mees kirus pärast ja oigas pragunenud vedrukappe nähes.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Nii ,lubatud külaskäik "liximehe" juurde tehtud.
Sain üht-teist teada ka...
Nimelt soovitati selliseid uniballe ,millel on tolmukaitsed plastrõngaste näol ,sest ilma kaitseteta ei kesta need liigendid üle ühe sõidu ,eriti kui liiva ja pori saavad. Need kindlasti ka törts kallimad.
Aga kui kellelgi huvi ,siis mu tutvusringkonna keskmise klassi mehed toovad oma kauba OÜ Modulator'ist.
Jutt ei ole jubinatest ,millega sõidavad Sepp ,Ohtla jt. kõrgema klassi mehed! See on hoopis teine teema ,asi algab ....teadagi millest....;)
Ralli ja krossi jaoks on uniballid natuke valed asjad. Levinumad on ikka kapronpuksid ,mis muudavad samuti juhitavuse vägagi konkreetseks. Masin aga muutub tõelislt teekonarusi järgivaks puuhobuseks. Rääkisin mehega kes monteerinud tahtjatele nii seda kui teist ja need tahtjad ei ole mitte s...ta pealt riisutud roolikeerajad.
i
ivar
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ivar »

Algselt postitas: logman

Ralli ja krossi jaoks on uniballid natuke valed asjad. Levinumad on ikka kapronpuksid ,mis muudavad samuti juhitavuse vägagi konkreetseks. Masin aga muutub tõelislt teekonarusi järgivaks puuhobuseks. Rääkisin mehega kes monteerinud tahtjatele nii seda kui teist ja need tahtjad ei ole mitte s...ta pealt riisutud roolikeerajad.
Samas A-grupi fordi vedrustuses on uniball kasutusel ja ka näiteks enamikus Reinsalu krossiautodes.Pilt
Vasta