Laagrid ja metallpuksid kummipukside asemele
Laagrid ja metallpuksid kummipukside asemele
Laagrid ja metallpuksid kummipukside asemele
Olen kuulnud, et rallikatel, vähemalt ringrajakatel installitakse laagrid ja metall puksid kummpukside asemele. Pidi hea liikuvuse detailidele andma. Kes on uurinud õõtshargi pukse, teab, et need küll eriti targasti ei tööta.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kulla inimesed, tulge nüüd mõistusele. Selle jaoks on autoinsenerid, et sihukestel teemadel mõelda ja uskuge mind- nad pole üldsegi lollid, ehkki vahel nii võib tunduda. Loomulikult võib ju kasutada metallpukse, laagreid võimisiganes, kuid mis mõte sellel on? Pole ju mingit probleemi võtta see kummipuks ja ära vahetada, eriti veel shigulil mille jaoks need asjad praktiliselt midagi ei maksa ja millel kõik tööd on ilma erivahendeid ja võtmeid omamata teostatavad. Miks siis juba mitte pardatshoki- või kapotiluuk nõellaagrite peale ehitada või suunatulelülitis pronks või polüuretaanpukse kasutada. Vastus on ju lihtne: sellel pole lihtsalt mingit mõtet.
Kui on soov ehitada, on see ju tore, aga mõistlik oleks siis juba midagi kasulikku ja tulemuslikku teha.

Kui on soov ehitada, on see ju tore, aga mõistlik oleks siis juba midagi kasulikku ja tulemuslikku teha.
-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
Laada jutus on muidugi point sees, kuid on ennegi olnud juhuseid kus keegi suvalöine Ants või Aadu või misiganes oma taluõue peal midagi geniaalset kogemata välja nikerdab. Ja kui see peaks juhtuma siis
Ühesõnaga mis seal ikka...las noored aretavad
Ma oleks küll suht rõngas omadega kui keegi mingi reaalse lahenduse välja raalib ...


- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Huvitav oleks teada (isiklikult ei usu, et sa selle valmis teed), mismoodi sa laagri üle stabika varda kõveruse ajad. Kui mingite kiiludega suurem laager peale panna, läheb ehitus ikka mega suureks.Algselt postitas: eero124
Kasutada võiks kinniseid laagreid + mingi simmekas. Kavatsen proovi teha! Võiks alustada näiteks esimese stabika keskmistest puksidest. Kui asi töötab, teen kindlasti joonised!
Kumm (muidugi kvaliteetne) on sellise koha peal ikka väga tänuväärne materjal. Puksid/laagrid hakkavad tõesti väga kergesti kolisema.
Mingil Peugeotil oli tagasild nõellaagritel. 80 000km peaks profülaktika korras neid vahetama, mida tavaliselt ei tehta. Siis ongi sillatalal sooned sees ja tala kuulub vahetamisele. Maksis see aga 8000eek. Tuligi aretada määritavad puksid. Ei tea kaua need kestsid, aga muud võimalust edasi sõitmiseks polnud. Küll see omanik kirus, miks sellised laagrid sinna pandi. Omale Lada külge küll ühtegi sellise lahendusega juppi EI TAHA.
C
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Õige. Aga 10.- maksva kummipuksi asemele ei ole lihtsalt võimalik midagi geniaalsemat välja mõelda.Algselt postitas: chp
Laada jutus on muidugi point sees, kuid on ennegi olnud juhuseid kus keegi suvalöine Ants või Aadu või misiganes oma taluõue peal midagi geniaalset kogemata välja nikerdab. Ja kui see peaks juhtuma siisÜhesõnaga mis seal ikka...las noored aretavad
Ma oleks küll suht rõngas omadega kui keegi mingi reaalse lahenduse välja raalib ...

Kõike võib ju teha, kuid kui peale suurt leiutamistööd on masina sõiduomadused samasugused ja võibolla suureneb mingil määral sõlme (mille vastupidavus on niigi piisav) vastupidavus siis on see ju mahavisatud aeg. Otsige parem kusagilt kvaliteetsemad puksid (kindlasti leiab ka lääne analooge) ja tehke ülejäänud ajaga midagi kasulikku.
usn küll et kuskil on ka kvaliteetsemaid detaile müügil ehk on nad paarkümmend krooni kallimad aga see eest kestavad ka kauem, tuleb eelistada firmapoode ehk on isegi kuskil fiati esindus olemas , olen kuulnud mingist vene ja itaalia ühisfirmast. paar aastat tagasi sai üks fiati rooliots pandud ja seisab siiani , isegi kattekumm on veel terve.
OT küll aga...
Klassikalisele Zhigulile saab silladetaile ka suurtelt varosamüüjatelt(Aave, Autopartner, Salome ...), kataloogist tuleb lihtsalt Lada või VAZ`i alt otsida. Ilmselt neid asju kohapeal kellelgi ei ole, kuid see ootamine ja rahakulu tasub ennast ära. Suured "Lääne" varuosatootjad valmistavad oma tooteid kvaliteetsemast materjalist, seega jääb ära iga 1000 km tagant õõtsapuksi vahetus, kuna too pragunenud on. Mina isiklikult hindan kvaliteeti, närvidele käib, et idas valmistatud varuosa tuleb enne installeerimist remontima hakata ja poolfabrikaadist ise toota. Osta üks kord ja korralik, tänapäeval on aeg raha ja mina ei taha oma aega raisata ebakvaliteetsete osade väljavahetamisele.
Miks antud teemaarendus selle postituse alla kuulub? Arvan et seltsimehed Zhigulihuvilised ei hakkaks polüuretaanpukside ja nõellaagritel õõtsade peale mõtlema kui oleks saada vastupidavaid varuosi.
Teemasse tagasi tulles, on keegi sõitnud "valgekrae sportauto" Subaru Impreza`ga? Ilmselt on tegu ühe ligilähedaseima sportautoga mis tänavakasutuses on. Vaadake neid "vaesekesi" rappumas seal kõvas sportistmes sõites mööda Tallinna/Eesti teid. Kui nüüd kõik Zhiguli sillapuksid kõvade uretaanpukside ja laagrite vastu vahetada siis olete samamoodi nagu kilud konservikarbis ja loete igat teekonarust.
ok sai pikk ja loll jutt aga point ongi selles, et ei ole pointi aretada igapäevasõidukile mingeid "sportpukse"
Klassikalisele Zhigulile saab silladetaile ka suurtelt varosamüüjatelt(Aave, Autopartner, Salome ...), kataloogist tuleb lihtsalt Lada või VAZ`i alt otsida. Ilmselt neid asju kohapeal kellelgi ei ole, kuid see ootamine ja rahakulu tasub ennast ära. Suured "Lääne" varuosatootjad valmistavad oma tooteid kvaliteetsemast materjalist, seega jääb ära iga 1000 km tagant õõtsapuksi vahetus, kuna too pragunenud on. Mina isiklikult hindan kvaliteeti, närvidele käib, et idas valmistatud varuosa tuleb enne installeerimist remontima hakata ja poolfabrikaadist ise toota. Osta üks kord ja korralik, tänapäeval on aeg raha ja mina ei taha oma aega raisata ebakvaliteetsete osade väljavahetamisele.
Miks antud teemaarendus selle postituse alla kuulub? Arvan et seltsimehed Zhigulihuvilised ei hakkaks polüuretaanpukside ja nõellaagritel õõtsade peale mõtlema kui oleks saada vastupidavaid varuosi.
Teemasse tagasi tulles, on keegi sõitnud "valgekrae sportauto" Subaru Impreza`ga? Ilmselt on tegu ühe ligilähedaseima sportautoga mis tänavakasutuses on. Vaadake neid "vaesekesi" rappumas seal kõvas sportistmes sõites mööda Tallinna/Eesti teid. Kui nüüd kõik Zhiguli sillapuksid kõvade uretaanpukside ja laagrite vastu vahetada siis olete samamoodi nagu kilud konservikarbis ja loete igat teekonarust.
ok sai pikk ja loll jutt aga point ongi selles, et ei ole pointi aretada igapäevasõidukile mingeid "sportpukse"
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Täpselt nii ja seda seisukohta ei karda väljendada ka kõik A varuosi pakkuvad kauplused eesotsas Lada Eestiga.Algselt postitas: Ardi Soovik
Jõuame siis seisukohani,et Lada puhul on A varuosad odavamad ja viletsama kvaliteediga kui B ja C varuosad.
PS. Kuna hiljuti endal just oli kontide/pukside/liigendite remont käsil, tagasilla oma veel tegelikult ees, kuigi jupid olemas, siis kõikvõimalikud rooliotsad ?arniirid jms. suutsin Lääne analoogid leida, kuid vat pukse mitte. Seepärast oleks igati teretulnud, kui keegi, kes teab kust saab, või milline Lääne tootja üldse teeb kõikvõimalikke pukse Ladale sellest lahkesti teada annaks.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kellel inglise keel suus võiks ju Ungari Ladaklubiliste käest küsida/uurida
millise tootja asju nemad kasutavad.Võibolla on neil see jalgratas juba
leiutatud.Samas võib ka nii olla et nende poolt eelistatud detailitootja asju
meile maale ei toodagi. http://www.lada-owners-club.co.uk/ Siin jälle inglise Lada-
sõbrad.Nemadki jagaksid oma kogemusi kvaliteetsete Lada
"spares" osas.
millise tootja asju nemad kasutavad.Võibolla on neil see jalgratas juba
leiutatud.Samas võib ka nii olla et nende poolt eelistatud detailitootja asju
meile maale ei toodagi. http://www.lada-owners-club.co.uk/ Siin jälle inglise Lada-
sõbrad.Nemadki jagaksid oma kogemusi kvaliteetsete Lada
"spares" osas.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili