Reaktiivvarraste pukside vahetus
Reaktiivvarraste pukside vahetus
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Reaktiivvarraste pukside vahetus
Saab selle töö koduste vahenditega ära teha? Kõigepealt huvitaks, kuidas peaks saama lahti varraste poldid-mutrid, mis on kinni roostetanud? Mis hinnaga terve tagumine ring pukse saadaval on?
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Chatis uurisin seda hiljuti.. mõni soovitas vahetada koos varrastega, komplekt pidi olema ca 400.- kuna ise vahetatud puksid ei pidanud kaua kestma.. mõne aja kindlasti peavad aga ei oska ise seda kommenteerida kaua. Soovitati ka uued poldid/mutrid varuda. Kuna puks ise väga odav, siis vb oleks mõtekam alguses ainult need vahetada ja ise tunda kaua kestavad...
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
olen vahetanud palju nii pukse kui vardaid, nii omale kui teistele. kui ise panna siis tuleb hoolikalt vaadata poest korralikud puksid - need vahel isegi erinevate mõõtudega
koos puksidega tuleks osta ka need metalltoru jupid mis puksi pesas fikseerivad.. tööks on vajalikud kruustangid veelparem kui press on. NB! lühematel varrastel on metall torud sees lühemad - neid mitte segi ajada..
poltide lahti saamine on selle asja juures kõige lihtsam - uue puksi varda silma saamine on kõige keerulisem.
kui vahetada siis soovitav on ükshaaval ära keerata alt
muidu võib sild ennast all pöörata rohkem kui vaja on
peale seda on varda tagasi saamine paras jama.
Parem on vahetada kanalis või estakaadil kus rattad korralikult maapeal
10 puksi vahetuseks kulub tavalisel huvilisel umbes 2-3 tundi - eeldusel et midagi lõikama ei pea.
polte tasub paar päeva enne hakata vastavate vahenditega lahti leotama

poltide lahti saamine on selle asja juures kõige lihtsam - uue puksi varda silma saamine on kõige keerulisem.
kui vahetada siis soovitav on ükshaaval ära keerata alt
muidu võib sild ennast all pöörata rohkem kui vaja on

Parem on vahetada kanalis või estakaadil kus rattad korralikult maapeal

10 puksi vahetuseks kulub tavalisel huvilisel umbes 2-3 tundi - eeldusel et midagi lõikama ei pea.
polte tasub paar päeva enne hakata vastavate vahenditega lahti leotama

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
visuaalsel võrdlusel poes selgus et suuremaid pukse on kahesuguseid - eeslistada tuleks selliseid mille keskmine kitsam osa oleks vähemkitsam, kuna teised kahjuks kaua vastu ei pidanud
samas oli neid raskem silmasisse saada
mine siis võta kinni kellel on õigus
samas oli neid raskem silmasisse saada

mine siis võta kinni kellel on õigus

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kui veel saada oleks, siis ma eelistaksin 70-ndate alguse pukse üldse. Need olid kahepoolsed (kahes osas) koonuse kujuliste kummidega, vahe seibidega. Keskel metallist puks nagu praegustelgi. Välja sai need vahetada enda 01-l alles peale 450 000 km läbimist.
Võrdluseks - uued ülemiste varraste puksid kulusid ära juba 35 000 km-iga:flaming
Võrdluseks - uued ülemiste varraste puksid kulusid ära juba 35 000 km-iga:flaming
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
No nii vahetasin kummi puksid uuesti ära.Lähemal uurimisel selgus, et vist ise tegin sisemiste pukside (torude) sisse pressimisel haiget.Nüüd kasutasin abinõud.Sai raud puksi (toru) otsa tehtud 1mm. suurem koonus ja siis suruda kruustangidega läbi kummi puksi, läks väga hästi.Enne seda lasin ainult otsad koonusesse, mis nii hea variant polnud.
Motamees, äkki valgustad selle pingutamise osas mind vähe... Ise vahetasin stabikaid ja pingutasin need ilma koormata ja just vahetatud vedrudega + kyb gaasikad, mis asja veel omakorda üles lükkab. Kas sellel võib tõesti nii suur mõju olla, et nüüd autol tagaosa suht kõrge, ja käsipiduri tross käib koormamata auto puhul vastu kardaani? Masinaga sõidetud juba kuu, ja midagi pole muutunud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Koorma all pingutamine (ilmselt seda mõtled) on ette nähtud pukside eluea pikendamiseks. Tõstuki peal ju sild ripakil. Maha lastes läheb kummi kohe veidike pingesse (keerdu). Nii seistes surebki kumm ära (maha vaja matta;) ). Kui pingutada ettenähtud koormuse all, siis kummipuks enamuse ajast oma normaalasendis ja vedru põhja minnes on veidike pinges. Nii ta saab vähem vatti, püsib kauem.
See on minu tõlgendus asjale. Kirjapildis olen vaid lugenud, et vaja poldid kinni tõmmata vastavalt koormatud autoga. Sama esisilla reguleerimisel ja õõtshoobade kummipukside kinni tõmbamisel.
See on minu tõlgendus asjale. Kirjapildis olen vaid lugenud, et vaja poldid kinni tõmmata vastavalt koormatud autoga. Sama esisilla reguleerimisel ja õõtshoobade kummipukside kinni tõmbamisel.
C
Selge, seda tahtsingi teada. Ega ma seda isegi uskunud (veidikenegi materjaliteadust tundes) aga lootsin ikka, et äkki miski ime läbi sellele kerge lahendus olemas. Eks pean siis midagi selle käsipiduritrossi kinnitusega välja mõtlema, praegu asi ikka nadi, kui ilma tsemendikotita pagasnikus sõita ei saa. Ei tea mis veel nende 02 vedrudega oleks.

Äkki sa Urmo oskad öelda kuidas sa endal selle probleemi lahendasid kui siin juba jutuks tuli. Paistab, et ega vist ilma seda kinnitust, mis trossi kõri tagasi hoiab, ümber tegemata kuidagi asi ei lahene. Plaanis siis parema mõtte puudumisel mingi kronsteini abil kinnituskohta allapoole tuua. Kellel sama mure olnud andke teada. Kui teemast väga kõrvale kaldub siis parem ehk u2u.