mingi aju

mingi aju

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

mingi aju

Postitus Postitas Laurimetall »

http://www.niva.auto.ru/tehnika/elektro/EPHH/buEPHH.htm leidsin mingi skeemi aju kohta. Kuna venekeel on halb ,siis äkki õnnestub sellest skeemist saada kontaktidega jagajale tühikäigu ökonomaiserit teha ( pöörete järgi)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Seesama jah! Sundtühikäigu ökonomaiseri elektrooniline juhtija. (millest esmakordselt lugesin Motamehe postitusest)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Keegi ehk suudab selle skeemi kohta komponendid välja otsida ( takistid ,dioodid ja ülejäänud konded)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Sain veel infi http://izh.2126.ru/articles/myephh.php mingi ökonomaiseri skeem . Kommenteerige!!1
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Muidugi võib ka ise teha.
Neid aga piisavalt peaks olema ka valmistehtuna. Vaja ainult vaadata mosse 2140 või lada05 kapoti aluseid. Väga sageli on nad lahti ühendatud, kuna voolikud repetavad ära või ei saada asjaga niisama hakkama. Need peaksid ju siis vabalt saadavad olema, mingi õlle eest.
C
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

tõepoolest, paljudel ozon-idel on selline peal, üks must karbike seda süsteemi juhib, ongi see nö. aju. 05-el on see paisupaagi lähedal, minu mäletamist mööda ei maksa see isegi poes kirvehinda. mis puutub lahtiühendamisse, siis olen isegi sellest mõelnud kuid esialgu on veel peal ja täiesti töötab:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mul olemas vist kuskil see pisike plokk - kui vaja saame kokkuleppele, minu number peaks sul olema :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Plaanin nüüd seda plokki paigaldama hakkata ,kuid 05 skeemil puuduvad numbrid ,mis juhtmed plokile külge käivad. ( Kas keegi viitsib oma autolt vaadata selle ploki pealt ,et mis värvi juhe mis numbriga kontakti peale läheb või oskab keegi peast ütelda mis juhe ,mis numbrile läheb. Peax siis olema süüde,0,jagaja ja elektromagnetklapp.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

http://izh.2126.ru/manuals/electrica/electrica_p33.htm leidsin siis lehe ,kus kogu selle ühenduse skeem olemas . Küsimus siis selline ,et kui näitex antud skeemi järgi tehtud süsteemis autol gaas lahti lasa ( järsult) siis magnetklapp ei tohiks sulguda ,sest poolilt lastakse toide kohe peale
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei ole nii.
Skeemi peal pole ju aju lahti joonistatud. Nii ka võimatu elektri kulgemist näha.
Altpoolt üles minnes (pööretega) lülitub klapp peale 1500 pööret välja (tühikäik suletakse). Ülevalt alla tulles lülitatakse 1245 pöörde juures jälle sisse (korduspilt - olen seda juba kirjutanud).
Mootoriga pidurdades (gaas maas) on (1245 pööret ja rohkem) tühikäigu süsteem suletud. Bensiini kulu mootoriga pidurdades 0. Ilma selle süsteemita rüübatakse läbi tühikäigu süsteemi (mootoriga pidurdades) ohtralt bena (vaakum ju ülisuur).
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Olgu ütleme ,et asi on nii,kuid miks siis seda lülitit üldse vaja on ? Kui elektroonika ise lülitab sisse ja välja . Saan aru siis nii ,et magnetklapp (lülitab tühikäigu siis sisse ,kui ta on pinge all).vaadates lüliti skeemi ei mõista ma mix olex vaja lasta magnetklappi +juhtmesse jagaja impulssi ( magnetklapi - on ühendatud kerega). Jõrelikult peab olema must juhe ,mis läheb lülitisse süüde ,ehk koguaeg vooluall ,kui süüde sees on . Lüliti on suletud ,kui gaas on lahti lastud . Järelikult tuleb pinge magnetklapile ja tühikäik rakendub sisse. Mulle tundub ,et kui näitex 100 km/h gaas lahti lasta ,siis rakendubki klapp sisse ja tühikäik hakkab tööle. Põhimõtteliselt ,kui elektroonika plokk toimiks nagu Motamees rääkis ,siis peax ju piisama ainult elektroonika plokist . Muuseas ,kas keegi osab tõlikada mis plokk see nr3 on ja ( on vist mingi stabilisaator) kuid ikkagi millex vajalik?
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Lülitit on vaja ,et masin pööretel alla 1245 välja ei sureks. Pööretel üle 1500 reguleerib täielikult elektroonika, lüliti asend ei mõjuta midagi.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Minumeelest peax kah asi nii olema. Kas keegi äkki oskab veel selgitada ,mis plokk see nr 3 seal skeemis on.
Vasta