K: Hooratta kergendamine, kaane freesimine..
K: Hooratta kergendamine, kaane freesimine..
K: Hooratta kergendamine, kaane freesimine..
kuule mis sa selle sisselaske kanali freesimisest rääkisid neid freesitakse suuremaks küll aga kas sa ka seest ära lihvid või tuleb mul see ise teha ,palju maksab see reg. nukkvõlli hammasrattas kettiga mootorile ja mida see siis juurde annab mul on juba alumine osa ümmber tehtud(03 plokk,kolvid 79,4,1,5võimsam õli pump) palju siis parandaks sport nukki panek olen kuulnud et neid on 3 tüüpi (1-tänava kibe,2-rally,3-super rally ) milline on kõige parem . ja kas see kergem hoorattas mitte mootorile halvasti ei mõju .
Kas reg. nukaratas annab midagi või mitte?
Vastaks: Kui võtad plokki või kaant maha siis keti pikkus muutub pool hamba pikkust ning Sa ei saa enam gaasijaotust paika selleks on vaja seda "ratast" ja saad ka täpsemalt asja paika. Mis sa mourad selle nukki kohalt. Mine hästi varustatud Lada juppide poodi ja osta uue Niva nukk (sisselaske tõus 37,1mm) ja käib nagu loom. Kerge hoorattaga läheb meeletult kiiresti pöördesse aga sama kiiresti kukuvad ka pöörded. See tähendab seda, et käigu vahetusega pead olema jube nobe ning see hakkab ei kuskile mõjale kui ainult käigukast saab tohutu laksu.
Vastaks: Kui võtad plokki või kaant maha siis keti pikkus muutub pool hamba pikkust ning Sa ei saa enam gaasijaotust paika selleks on vaja seda "ratast" ja saad ka täpsemalt asja paika. Mis sa mourad selle nukki kohalt. Mine hästi varustatud Lada juppide poodi ja osta uue Niva nukk (sisselaske tõus 37,1mm) ja käib nagu loom. Kerge hoorattaga läheb meeletult kiiresti pöördesse aga sama kiiresti kukuvad ka pöörded. See tähendab seda, et käigu vahetusega pead olema jube nobe ning see hakkab ei kuskile mõjale kui ainult käigukast saab tohutu laksu.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Olen viimase väitega päri,kergendatud hoorattaga suureneb vaid mootori värin madalatel pööretel(tuleks tühikäiku tõsta).
Samas kiirendus paraneb ja kiirendamisel kütusekulu väheneb(väiksem inerts).See on ka hea kui mootoripöörded kiiremini kukuvad(kütusesääst).Käiguvahetuse jaoks on käigukastil sünkronisaatorid ja tänu nendele ei oma tähtsust,kui kiirelt mootoripöörded muutuvad.Ja hooratast ei anna meeletult maha freesida vast sadakond grammi.
Samas kiirendus paraneb ja kiirendamisel kütusekulu väheneb(väiksem inerts).See on ka hea kui mootoripöörded kiiremini kukuvad(kütusesääst).Käiguvahetuse jaoks on käigukastil sünkronisaatorid ja tänu nendele ei oma tähtsust,kui kiirelt mootoripöörded muutuvad.Ja hooratast ei anna meeletult maha freesida vast sadakond grammi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Jah mehed sõltub sellest mis otstarbel kasutatakse??? See, et hoorattalt saab mõned sajad grammid on jura. Korralikult ja teadlikult tehes annab maha võtta meeletult.Tavalisega on vahe peaaegu pool. Kui sõita asfaldil või oma lõbuks ka kruusa siis ei vaidle vastu. Mõni külasepp laseb korra pingist läbi ja on proo. Kui võistelda raskel rajal (pori, pehme kruus) siis ei ole mõtet vaielda, et ei hakka käigukastile.
See selleks. Niva nukk maksab kuskil orienteeruvalt 500 krooni ringis ja reg.ratas on sama hind.
See selleks. Niva nukk maksab kuskil orienteeruvalt 500 krooni ringis ja reg.ratas on sama hind.
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see on kõige lollim jutt mida ma eales lugenud olen..Algselt postitas: Beast
see suur et, mina soovitan alla 100 hobuselisele mootorile mitte kergendatud hooratast panna.(minu soovitus, ärge hakake mölisema mu kallal. seda rääkism mulle ka onu)
kui kiirelt käike vahetada siis just lõhubki sünkrosid.
paluks seda kohe ka härrasel valemite või reaalelu näidetega põhjendada.. isiklikult on olemas põhjalik kogemus 1300, 1600 ja 1700 mootoritega nii kerge kui tavalise hoorattaga.. ja ei näe mingit mõtet taguda rusikaga vastu rinda ja rääkida mida onu rääkis.. kergema hoorattaga käib mootor paremini pöördesse, pole vaja mõtetut massi ringiratast vehkida jne..
sünkrode kohta küsiks et mis siis kui polegi sünkrosid kastis..
ja paluks täpsustada kuidas ta ikka neid sünkrosid nii lõhub - mõeldes sellele, kuidas ja kus sünkrod paiknevad..
kiiretel käiguvahetajatel tasuks uurida sellist asja nagu "varvas-kand" käiguvahetustehnika

pigem kuluvad hammaka ja lülitusmuhvi otsad

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
regullitav ketiratas ei ole selleks et kui kaant maha freesida
see on erinevate settingute jaoks
keerad gaasijaotuse varasemaks on alguses äkiline lõpus nõrk
keerad hilisemaks on algus nõrgem lõpp on jõuline
olen ise proovind
ja pealegi siis peaks igal ladal mis on 100 000 km sõitnud regullitav nukaratas sest kett ju kulub ja läheb pikemaks
see on erinevate settingute jaoks
keerad gaasijaotuse varasemaks on alguses äkiline lõpus nõrk
keerad hilisemaks on algus nõrgem lõpp on jõuline
olen ise proovind
ja pealegi siis peaks igal ladal mis on 100 000 km sõitnud regullitav nukaratas sest kett ju kulub ja läheb pikemaks
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Nüüd minu poolt teooria.Kui kett on veninud mõni mm või on kaanelt maha võetud,siis saaks gaasijaotust muuta varasemaks nukkvõlli korpuse tõstmisega seibede kaasabil,kusjuures eriti oluline on just õlikanali hermeetilisus säiliks ja samas ka seibede ühtlane paksus.Seega peaks umbes 1mm nukkvõlli tõstmist võrduma vähemalt 3mm keti suhtes (kuna muutub ka nookurite nurk varasema poole).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.