Pendelhoob???
Pendelhoob???
Pendelhoob???
asi selline et ostsin auto eelmiselt omanikult ja siis sõitsin koju ja auto kisub kord ühele poole kord teisele poole...okey siis avastasin et ratastel polegi kokkujooksu...nad jooksevad lahku......okey siis vaatasin mis tal nende varrastega on...ja leidsin vea üles...pendelhoob oli kõver...aga kas saax nii äkki teha et ei peax hakkama kohe pendelhooba vahetama,vaid reguleerix roolivarrastega asja uuesti paika...et nagu reguleerix ühelt poolt roolivarrast ja teiselt poolt ka,kuni kokkujoox jälle normis...kas sellest on mingit kasu...või siis rattad ei keera enam ühele poole nii palju kui vaja olex??ma üldse mõtlen et kuhu otsa küll sõidetud on et niimoodi juhtus...tavaliselt ikka läheb ju roolivarras kõverax...aga see paistab normis olevat...
Isegi kui pean selle pendelhoova ära vahetama siis kas olex mingi parem lahendus rooliotsa poltide lahti saamisex,kui ainult haamriga tagumine...need on alati koonusesse nii kõvasti kinni jäänud ja seal pendelhoova juures pole eriti ruumi ka haamriga liikumisex...nägin lada raamatust et on selline originaal tööriist olemas aga mul seda pole ja ei teagi mis edasi saab...aga nii nagu praegu on nii küll sõita ei saa kui keeran natuke vasakule siis hakkab kohe sinna poole kiskuma ja kui keeran paremale siis hakkab kohe sinna poole kiskuma...
Isegi kui pean selle pendelhoova ära vahetama siis kas olex mingi parem lahendus rooliotsa poltide lahti saamisex,kui ainult haamriga tagumine...need on alati koonusesse nii kõvasti kinni jäänud ja seal pendelhoova juures pole eriti ruumi ka haamriga liikumisex...nägin lada raamatust et on selline originaal tööriist olemas aga mul seda pole ja ei teagi mis edasi saab...aga nii nagu praegu on nii küll sõita ei saa kui keeran natuke vasakule siis hakkab kohe sinna poole kiskuma ja kui keeran paremale siis hakkab kohe sinna poole kiskuma...
eii...mitte et loks sees on vaid esirattad on laiali nagu V täht...noh sõites üritad rattaid otse hoida aga hakkab lihtsalt ühele poole kiskuma natuke siis üritad vastu keerata ja siis hakkab kohe sinna kiskuma...katsusin juba ennem et loksu pole kuskil...liccalt pendelhoob on kõver ja küsisin et kas seda saab ajutiselt parandada kui ma roolivarrastest selle maa tagasi reguleerin mis pendelhoovast on kõverax läind...

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Lihtsam on ju pendelhoob ära vahetada. Ega sellel Ladal roolivarraste reguleerimine just lumme lasta pole. See hoovake on ju nagunii vigane ja sa ei saa sõiduajal kontrollida ,millal ja kus ta eksistentsi lõpetab.
Seejärel oleks mõistlik terve esisilt läbi uurida ,sest.... põhjust loe ülalt.$?£
Rooliotsad saad kõige paremini lahti kahekesi: pane sõbar heebli või kangiga pinget hoidma ,ise lajata haamriga koonusele. Kui ruumi pole võid ka panna mingi balvanka vastu koonust ja läbi selle äsada.
Küll nad kõik lahti kargavad.
Seejärel oleks mõistlik terve esisilt läbi uurida ,sest.... põhjust loe ülalt.$?£
Rooliotsad saad kõige paremini lahti kahekesi: pane sõbar heebli või kangiga pinget hoidma ,ise lajata haamriga koonusele. Kui ruumi pole võid ka panna mingi balvanka vastu koonust ja läbi selle äsada.
Küll nad kõik lahti kargavad.

-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Minu arust käib jutt hoopis paralleelvardast,mitte pendelhoovast.Pendelhoova on võimatu kõveraks sõita.
Paralleelvarda võid ju sirgeks saada,aga kokkujooks vajab ikkagi abivahendite abil reguleerimist.
Paralleelvarda võid ju sirgeks saada,aga kokkujooks vajab ikkagi abivahendite abil reguleerimist.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.