sõidan lugedes kilomeetreid (probleem)

sõidan lugedes kilomeetreid (probleem)

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

sõidan lugedes kilomeetreid (probleem)

Postitus Postitas leintz »

masin 2107
maantee sõidul ca peal 10 km....(mootori temp normis, pinged ok)...hakkab 10-20 sekundi jooksul masina jõud langema...(annad gaasi juurde ikka tempo langeb)....kuni sureb välja......käivitad 30 sekundi pärast saad jälle ca 5-10 km sõita (mida kauem masin seisab, seda pikemalt saad sõita)...ja kõik kordub....viimasel ajal eriti niiskete ilmadega...

mis jama võib olla.....igaks juhuks puhastasin jagaja kaane ja kõrgepinge juhtmed....vaatasin küünlad üle reguleerisin sädeme vahemikud õigeks...samuti ka katkesti kontaktivahed...puhastasin bensiinipumbas ja karbussis olevad bensufiltrid....igaks juhuks ka karteri tuulutuse (Õhufilter on uus)

ehk on tarkadeklubil miskit veel välja pakkuda....

ah jaa...maanteel kui masinal jõud ja kiirus hakkasid langema....ma tasa surusin aga pedaali kõvemini ja järsku oleks nagu kork eest ära lennanud....masin kiirendas nii mis kole....
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Postitus Postitas Pets »

vaakum paagis, arvan. proovi ilma korgita sõita või kui kõik kordub kuula korki maha keerates kas susiseb.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas õhufilter on talveasendis
kas sõites/tühikäigul bensiinifilter on ikka täis?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas leintz »

varem ei ole seda vaakumiprobleemi ei olnud...(2 aastat olen sõitnud)....korki maha keerates ei susise...pigem ütleks, et garaa?haiseb bensu järgi

õhufilter on talve asendis (eelmisel talvel ka ei olnud probleeme)

"kas sõites/tühikäigul bensiinifilter on ikka täis?"
raske öelda...kuidas kontrollida ?....tõmmata käsitsi pumbast peale ?...
mu massinal pole seda läbipaistva seinaga bensufiltit...kõik sisse ehitatud
a
Agur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 25 Mär 2002 09:49
Asukoht: Klooga
Autod: pole ladat, pole probleemi

Postitus Postitas Agur »

puhasta karpa korralikult ära.
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas leintz »

teen karpa seibideks või on mingeid konkreetseid soovitusi ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võta karpa lahti, puhasta emulsioonikaevud ja vahekanalid korralikult ära (parem leota veel karpat ilma membraanideta nitrolahustis või atsetoonis ööpäev)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas leintz »

on see jube töö?...(põle eales karbussi maha võtnud)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

jube pole ,kuid jama. Kõik kummi detailid ja membraanid tuleb ära võtta . Muidu oled neist ilma.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Mis karbussiga sõidad? See sümptom, et suure gaasi surumise peale käib nõks ja järsult kiirendab, tundub nagu teine kamber ei taha hästi avaneda.

Ega sul juhuslikult Solex karbuss pole? Sellel on külma mootoriga suure koormuse vältimiseks teise kambri avamise blokeering, akki seal mingi kotermann.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
f
fuzzbu
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fuzzbu »

mul TÄPSELT sama probleem. sa oled selle siin nii hästi lahti seletanud. endal mul ka 06 mootoriga 07
s
stn8832
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas stn8832 »

sama mure mulgi a mul tuleb see ja läheb kuidas tahab... kõige rohkem ühtlase, kiire ja pika sõidu ajal esineb lihtsalt ei lähe enam mingi hetk aint täis gaasiga (pena kulu 18 sajale) viimane kord oli --- akkas nagu mootoril hinge kinni tõmbama , lasin pöörded mõned korrad nö. tühjaks siis jälle sain nati aega sõita ja siis mingi hetk tuli jälle ja siis jälle kadus ja lõpuks oli üks sinlinder tagant ära- küünal muˇˇis see vahetatud jälle kõik korras ---- a nüüd jälle ujus kala välja ja kadus kohe----- vahetatud on pump, paak pestud torud,voolikud suruõhuga puhtaks lastud, filter on silmini gerasiini täis jagaja ja juhtmed kõik korras-- no ei saa mina aru :kuri see nigu ei trundu kah loogiline et kui õhupuhasti vales asendis -- siis ju oleks kogu aeg jama
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: stn8832
see nigu ei trundu kah loogiline et kui õhupuhasti vales asendis -- siis ju oleks kogu aeg jama
Ei ole kogu aeg jama. See jäätumine sõltub õhuniiskusest ja temperatuurist. Talvel kõva külmaga võib probleemi mitte esineda, kuna puudub niiskus õhus. Kõige valusam null kraadi ümbrus - ka plusspool.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Arvate ,et asi on siis külmas , õhus ja niiskuses!!! Normaalselt see nii olla ei tohiks arvatavasti ikka karpas see viga on . Peaaegu iga mootor ,mida näinud olen ,kus omanik ise midagi ei tea . Karpa on niisuguse sodi kihiall. ujuki kamber on vett ja õhukest sodi täis . Lõõrid on väga mustad poldid ja mutrid on lahti poolenisti . Ühel oli isegi ülemineku düüs ära kukkunud küljest . Teise kambri vaakum 50% kas avaneb või mitte ,sest peal on ikka karpa kaaneni ulatuv bena kiht ,mida minumeelest olla ei tohiks .Põhimõtteliselt lastaxe ringi ühe lõõriga ja toore peal.
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas leintz »

selege...järeldus, et karpa seibideks (muuseas ei ole solex)...eks siis vaata mis edasi saab....siia veel illustratsiooniks massina süütenüünal mis 30000 km läbinud...käis ikka veel...ja käib edasi
http://www.hot.ee/leintz/30000km.JPG
mis see pruun kivikõva pläga seal elektroodi küljes on...kes teab ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pakuks klapisääred või kulunud kolvigrupp :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

sain nati aega sõita ja siis mingi hetk tuli jälle ja siis jälle kadus ja lõpuks oli üks sinlinder tagant ära- küünal muˇˇis see vahetatud jälle kõik korras
Kui pidevalt läheb ühe silindri küünal vahetamisest hoolimata mustaks, siis see silinder nähtavasti kulunud. Vaja surveid mõõta mootoris.
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas leintz »

kõik küünlad nägid sellised käkid välja (PS. õli võtab ka nagu loom)
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

kapremont on raudselt kindel ja kõige mõttekam lahendus.
Vasta