210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
16 Juun 2008 22:49
Pildid eilsed. Tänaseks autol kõik roostesed kohad liivapritsiga eemaldatud, kogu raam ka alt poolt keevitatud.
4,2 V8 hooratas, tänud veelkord Palli tn Indrekule!
tiivanurk kah paigas
põhi tuleb täiesti sirge
Lanseka tugevdus
Põhja jaoks riffelplekki veidi
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht:
elva
Autod:
2x lada2101
Postitus
Postitas hautz »
16 Juun 2008 23:25
imelik:puzzled:spin
Rauad oleks võind ikka serviti panna:puzzled,oleks ehk tugevam saand:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
17 Juun 2008 09:36
tubli töö
aga mina isiklikult paneks sellisesse projekti kohe ka turvapuuri sisse.
kui politseiga ütlemist tuleb on see turvapuur viimane millega nokkima hakatakse
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
17 Juun 2008 09:42
turvapuur tuleb loomulikult. laibaks end sõita ei soovi. Kordan siis ka enda küsimust, kes teeks soodsalt turvapuuri?
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht:
Tallinn, Nõmme
Autod:
2106 '79
Kontakt:
Postitus
Postitas PuZuP »
17 Juun 2008 11:17
Puuri hind oleneb puuri kandepunktide arvust...kohti on mitmeid...
P.S. Berg, nüüd kui on ees sile põhi, saad panna ette diivan-tüüpi istme ja siis registreerid 6-kohaliseks masinaks
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
17 Juun 2008 11:41
eks sinna keskele tuleb miniatuurne tunnel kah, kust hakkavad jooksma käigukangi hoovastiku trossid ning kang ise vaja ka ju panna kuhugi.
puuri vist ennem ei maksa teha, kui mootor peal ja tugevdused valmis kõik.
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht:
Keila
Autod:
4 x Lada
Postitus
Postitas reiner »
17 Juun 2008 12:11
Kui juba nii karm projekt käsil, siis tee juba "kupee". Tagumiste uste kinni keevitamisega saad kere ka mingil määral tugevamaks..
Ja noh mina oleks üldse uksepostid umbes 10cm taha poole viinud ja esimesed uksed pikemaks teinud. Aga see kõigest minu arvamus!
Edu ja jõudu!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
17 Juun 2008 15:20
kuidas ma siis "kapoti" alla saan? mootor ju taga, ning vahesein vahel. mõelge kaasa ka ikka natuke!
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28
Postitus
Postitas corrado »
17 Juun 2008 15:38
Vaheseina teed nii et käiks ära:P
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht:
Tallinn, Nõmme
Autod:
2106 '79
Kontakt:
Postitus
Postitas PuZuP »
17 Juun 2008 17:24
Algselt postitas: berg
puuri vist ennem ei maksa teha, kui mootor peal ja tugevdused valmis kõik.
Antud projekti puhul peaks mootor peale jääma koos kõigi kollektorite ja muu mudruga, mida ei anna hiljem kuskilt vahelt läbi vedada.
Fakt on, et nii või teisiti muutub ligipääs mootorile raskendatuks, sest puuri tagumised diagonaalid jäävad ette, muidugi juhul kui teha taolise konstruktsiooniga puur...
Loomulikult ka kõik istmepaigutused ja juhiasendid ei jää puuri ehitamisel mängust välja
Edu...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht:
MUUMIORG
Autod:
1.seeria LADA
Postitus
Postitas masuurik »
17 Juun 2008 19:09
Mis summutist saab?Toob esistange alt välja nagu vanasti kütteveo autodel:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
18 Juun 2008 00:49
ikka tagapõlle alt
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
21 Juun 2008 02:45
mootor peal
Eints hakkab vaikselt juhtmeid tegema!
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
21 Juun 2008 11:57
kuskilt tuleb ju see aeg varastada. eks ikka une arvelt!
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
n
noottaur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Juun 2008 00:32
Asukoht:
Saaremaa
Autod:
Et saada õpetusi ning näidata enda projekte ka teistele.
Postitus
Postitas noottaur »
22 Juun 2008 15:11
Mis torud sealt juhipoolse küljekarbi ja kaasreisija küljekarbi nurkadest välja tulevad?
[Muudetud: 18-06-2008 noottaur]
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht:
Saku/Haapsalu
Autod:
BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:
Postitus
Postitas CozmonauT »
22 Juun 2008 15:31
Algselt postitas: noottaur
Mis torud sealt juhipoolse küljekarbi ja kaasreisija küljekarbi nurkadest välja tulevad?
[Muudetud: 18-06-2008 noottaur]
eelmisel leheküljel on pildid koos selgitusega olemas
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
27 Juun 2008 22:57
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
n
noottaur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Juun 2008 00:32
Asukoht:
Saaremaa
Autod:
Et saada õpetusi ning näidata enda projekte ka teistele.
Postitus
Postitas noottaur »
28 Juun 2008 01:04
Kas seda kartust pole, et kui auto mootor nii taga võib auto liiga alajuhitavaks muutuda? Ette peaks ikka rohkem raskust tooma..
[Muudetud: 18-06-2008 noottaur]
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht:
Saku/Haapsalu
Autod:
BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:
Postitus
Postitas CozmonauT »
28 Juun 2008 01:10
eespool on seda teemat lahatud. selle auto kaalujaotus peaks tulema igati parem kui ladal tehasest. muidu ju mootor raskusena ees, sellel aga peaaegu, et keskel. mootor pole ju niivõrd taga.
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht:
Tamsalu
Autod:
Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Postitus
Postitas kristjan92 »
07 Dets 2008 01:01
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.