Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)
Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Kuidas ei ole bensiinil määrimisomadusi, ikka on, igal vedelikul on määrimisomadused, samamoodi bensiinil, õli lihtsalt parandab seda.
Kahetaktiline mootor võib ju tükk aega ilma õlita töötada, enne kui hingusele läheb. Samas, kui ta nö kuivalt töötaks (anal 4T), siis oleks mõne minutiga mootor koos.
Samas pakub hado motogeel vähemalt kolm korda suuremat mootori ressurssi, seega peaks hõõre ka ca 3X vähenema.
Kui juba hadoga neljataktiline kestab kuivalt 300 km vs 3 km hadota, siis 2T peaks bensiinimäärimisel palju kauem kestma, iseasi on jah see, kas näiteks kepsu alumisele laagrile hado toimib ja kui kaua kestab hado mõju (räägitakse midagi 100 000 km?)
Kahetaktiline mootor võib ju tükk aega ilma õlita töötada, enne kui hingusele läheb. Samas, kui ta nö kuivalt töötaks (anal 4T), siis oleks mõne minutiga mootor koos.
Samas pakub hado motogeel vähemalt kolm korda suuremat mootori ressurssi, seega peaks hõõre ka ca 3X vähenema.
Kui juba hadoga neljataktiline kestab kuivalt 300 km vs 3 km hadota, siis 2T peaks bensiinimäärimisel palju kauem kestma, iseasi on jah see, kas näiteks kepsu alumisele laagrile hado toimib ja kui kaua kestab hado mõju (räägitakse midagi 100 000 km?)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Lisainfot/arvamusi Automoto foorumist.
jurkman
Liitunud: 04 2002
Olek: Ära
Postitus:
1. 86a GM 3L V6, 250 000 km. Kannatab veel sõita, aga selged väsimuse tundemärgid -- õli võtab kõvasti, pöörete muutmisel viskab suitsu, kompressioon 9 atm ümber, õlirõhk kuni 4 atm pööretega, hüdrotõukur tiksub, mootori käik veidi rahutu.
Tegin 3-tuubilise kuuri läbi, 2000 km nüüdseks läbi sõidetud, täpselt mõõta ei viitsinud, hindasin silma järgi. Kompressioon jäi samaks, hüdrotõukuri tiksumine ei vähenenud, müra ja vibratsioon nagu oleks veidi vähenenud, aga mitte eriti, õlikulu samuti ei vähenenud, rüüpab sama mehiselt ja suitsemine ka täpselt sama. Tahhoka järgi hinnates on tühikäigupöörded natuke langenud.
Seega tuleb ikka remonti teha, midagi see xado tõesti aitab, aga kataloogis pakutu (läbisõit 2-3X suurem, müra 10X vähem, õlikulu ja bensukulu vähenemine) on ikka selgelt üle pakutud. Kui ikka tõesti toimuks nii kõva revitalisatsioon (kuni 1,5 mm), siis oleks pidand õlikulu ja suitsemine märgatavalt vähenenud.
No aga mida tahta 666kr eest?
2. 62a 0,2L Tuula läbisõit 36 000 (kapremonditud). Sellega läks paremini, kuna tema maks kiirus sirge peal on täpselt 80 km/t. Töötlemine on küll pooleli, kuna temaga saab küllalt harva sõita, aga tõesti kiirendus on veidi paranenud ja maks tunnikiirus sirgel kandub poole töötluse järel 85 km kanti.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et xado kuulub ikka sinna teleturu kraami hulka, on küll natuke parem, aga midagi tuntavat ta ikka juurde ei anna. Juhul, kui reklaamis pakutu oleks 100% tõsi, tähendaks see ikka suurt läbimurret masinatööstuses. Siis oleks hind ka meeletult kallim. Praegu lubatakse leivaraha eest imeasju.
Xado põhiomadus on ikka see sõjatööstuse ilma õlita sõitmine (mota katse), aga mingit arvestatavat keemilist kap remonti ta ei võimalda.
Samas häirib see, et keegi pole ikka konkreetseid katseid teinud xadoga töödeldud pinnast. Kataloogis on küll mõned fotod, nood on aga illustratiivse tähtsusega. Kui tõesti tekiks metallokeraamiline kiht, siis oleks seda ju lihtne näidata. Kataloogi "enne" krobeline ja "pärast" peegelsile, eriti ei veena.
Seda postitust muutis: 18.09.2006 08:24 by jurkman.
18.09.2006 08:18
smolin
Liitunud: 12 2003
Olek: Ära
Postitus: #53Ajakirja Za Ruljom septembrinumbris ilmus kirjutis "Viagra mootorile - õli"lisandite" ekspertiis". Ette oli võetud lisaks Hadole hulk teisi "imevahendeid".
Natuke eelinfot: Testitud lisandid jagunesid nelja gruppi.
Esiteks "hõõrdumise geomodifikaatorid" - sisaldavad nn. pehmeid abrasiivaineid, mis lihvivad hõõrduvaid pindu ja, tungides metalli pinnakihti, tekitavad metalli pinnale õhukese metallokeraamilise kihi. Testis osalesid Ukrainas valmistatud Hado ja sarnane vene toode Forsan.
Teiseks "metalli konditsioneerid" - töötlevad metalli pinda happega ja tekitavad nn. Garkunovi efekti - ioniseerivad hõõrdumisel eraldunud olluse ja sadestavad selle endisele kohale tagasi. ( - märke pangu igaüks ise sobivatele kohtadele). Testis USA toode SMT-2 ja vene toode Renom Engine, mida Venemaal müüb meilgi tuntud kontsern AGA.
Kolmandaks "remetalliseerijad" - sisaldavad metalli (vask, tina, plii, hõbe) osakesi, mis sadestuvad õhukese kihina metallpindadele. Testis vene toode Resurs ja ?veitsis valmistatud Metalyz-6.
Neljandaks "kihilised modifikaatorid" - sisaldavad mingit libedat ainet, näiteks grafiiti või molübdeeni disulfiidi, mis tööpindadele sadestudes vähendavad hõõrdumist. Testis tuntud firma Liqui Moly toode Oil Additiv - Motorverschleiss-schutz ja vene toode sünge nimega "Surm" (СУРМ .
Test toimus Peterburis Kütuse- ja energeetikaressursside sertifitseerimiskeskuses. Testimiseks kasutati kaheksat mootorit VAZ-2108 (iga lisandi jaoks oma), igaühel läbisõitu üle 100 000 km. Enne testi võeti mootorid lahti ja kontrolliti seisukorda ning detailide mõõtmeid, kui ei remonditud midagi. Mootorite kokkupanekuks tuli siiski kolvirõngastelt nõge maha kraapida. Mootorid töötasid stendil niipalju, kui vastava lisandi juhendis kirjas oli (näiteks Hadol kokku 1500 km-le vastav arv tunde). Pärast testi võeti mootorid jälle lahti ja kontrolliti põhjalikult.
Tulemused: suurt kahju ei teinud mootorile ükski lisand, imesuurt kasu samuti mitte ükski. Kõige suurem efekt oli hõõrdumise vähenemine tühikäigul - olenevalt lisandist 6 % kuni 13,4 %. Kompressioon paranes 0 - 0,5 %, kütusekulu kuni 5 % (Metalyz-6 suurendas kütusekulu 6,8 %). Mootori võimsus tõusis kah mõne protsendi, heitgaaside toksilisus käis siia-sinna: üks näitaja paranes, teine halvenes. Pea kõigil mootoritel esines õlirõhu märgatavat langust, mis pärast õli ja õlifiltri vahetust siiski normaliseerus. Arvati, et õlirõhu langusele võis kaasa aidata kolvirõngaste nõest puhastamine, kinninõetanud rõngad oleks ehk libedamaks muutunud silindripinnal õli paremini kinni pidanud. Remetalliseerijad, nagu lubatud, sadestasid metallikihi igale poole, kuhu vähegi sai, kaasa arvatud süüteküünlad, millele see muidugi halvasti mõjus. Oleks mootoritel olnud katalüsaator ja lambdasond, oleks needki ilmselt oma jao saanud.
Lisandite hinnad on väga erinevad. Forsan ja Hado on kalleimad, ülejäänud ollused kordades odavamad ("Surm" vaid 160 rubla). Reklaamides lubatu on väga erinev: kui Liqui Moly lubab lihtsalt kulumise vähenemist, võimsuse optimeerimist ja väiksemat kütusekulu, siis Forsan kuulutab suisa imesid: "kulunud pindade taastumine, 10 korda väiksem hõõrdumine, võimsus suureneb 10 - 15 %, kütusekulu väheneb samapalju". Antud lubadusi ei suuda täita mitte ükski lisand.
Ajakiri hoidub testitud lisandite pigeritta seadmisest. Otsus, kas kasutada neid või mitte, jäägu igaühe enda teha.
Ajakirja võrguväljaandes seda artiklit praegu pole. Ehk tuleb veel.
jurkman
Liitunud: 04 2002
Olek: Ära
Postitus:
1. 86a GM 3L V6, 250 000 km. Kannatab veel sõita, aga selged väsimuse tundemärgid -- õli võtab kõvasti, pöörete muutmisel viskab suitsu, kompressioon 9 atm ümber, õlirõhk kuni 4 atm pööretega, hüdrotõukur tiksub, mootori käik veidi rahutu.
Tegin 3-tuubilise kuuri läbi, 2000 km nüüdseks läbi sõidetud, täpselt mõõta ei viitsinud, hindasin silma järgi. Kompressioon jäi samaks, hüdrotõukuri tiksumine ei vähenenud, müra ja vibratsioon nagu oleks veidi vähenenud, aga mitte eriti, õlikulu samuti ei vähenenud, rüüpab sama mehiselt ja suitsemine ka täpselt sama. Tahhoka järgi hinnates on tühikäigupöörded natuke langenud.
Seega tuleb ikka remonti teha, midagi see xado tõesti aitab, aga kataloogis pakutu (läbisõit 2-3X suurem, müra 10X vähem, õlikulu ja bensukulu vähenemine) on ikka selgelt üle pakutud. Kui ikka tõesti toimuks nii kõva revitalisatsioon (kuni 1,5 mm), siis oleks pidand õlikulu ja suitsemine märgatavalt vähenenud.
No aga mida tahta 666kr eest?
2. 62a 0,2L Tuula läbisõit 36 000 (kapremonditud). Sellega läks paremini, kuna tema maks kiirus sirge peal on täpselt 80 km/t. Töötlemine on küll pooleli, kuna temaga saab küllalt harva sõita, aga tõesti kiirendus on veidi paranenud ja maks tunnikiirus sirgel kandub poole töötluse järel 85 km kanti.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et xado kuulub ikka sinna teleturu kraami hulka, on küll natuke parem, aga midagi tuntavat ta ikka juurde ei anna. Juhul, kui reklaamis pakutu oleks 100% tõsi, tähendaks see ikka suurt läbimurret masinatööstuses. Siis oleks hind ka meeletult kallim. Praegu lubatakse leivaraha eest imeasju.
Xado põhiomadus on ikka see sõjatööstuse ilma õlita sõitmine (mota katse), aga mingit arvestatavat keemilist kap remonti ta ei võimalda.
Samas häirib see, et keegi pole ikka konkreetseid katseid teinud xadoga töödeldud pinnast. Kataloogis on küll mõned fotod, nood on aga illustratiivse tähtsusega. Kui tõesti tekiks metallokeraamiline kiht, siis oleks seda ju lihtne näidata. Kataloogi "enne" krobeline ja "pärast" peegelsile, eriti ei veena.
Seda postitust muutis: 18.09.2006 08:24 by jurkman.
18.09.2006 08:18
smolin
Liitunud: 12 2003
Olek: Ära
Postitus: #53Ajakirja Za Ruljom septembrinumbris ilmus kirjutis "Viagra mootorile - õli"lisandite" ekspertiis". Ette oli võetud lisaks Hadole hulk teisi "imevahendeid".
Natuke eelinfot: Testitud lisandid jagunesid nelja gruppi.
Esiteks "hõõrdumise geomodifikaatorid" - sisaldavad nn. pehmeid abrasiivaineid, mis lihvivad hõõrduvaid pindu ja, tungides metalli pinnakihti, tekitavad metalli pinnale õhukese metallokeraamilise kihi. Testis osalesid Ukrainas valmistatud Hado ja sarnane vene toode Forsan.
Teiseks "metalli konditsioneerid" - töötlevad metalli pinda happega ja tekitavad nn. Garkunovi efekti - ioniseerivad hõõrdumisel eraldunud olluse ja sadestavad selle endisele kohale tagasi. ( - märke pangu igaüks ise sobivatele kohtadele). Testis USA toode SMT-2 ja vene toode Renom Engine, mida Venemaal müüb meilgi tuntud kontsern AGA.
Kolmandaks "remetalliseerijad" - sisaldavad metalli (vask, tina, plii, hõbe) osakesi, mis sadestuvad õhukese kihina metallpindadele. Testis vene toode Resurs ja ?veitsis valmistatud Metalyz-6.
Neljandaks "kihilised modifikaatorid" - sisaldavad mingit libedat ainet, näiteks grafiiti või molübdeeni disulfiidi, mis tööpindadele sadestudes vähendavad hõõrdumist. Testis tuntud firma Liqui Moly toode Oil Additiv - Motorverschleiss-schutz ja vene toode sünge nimega "Surm" (СУРМ .
Test toimus Peterburis Kütuse- ja energeetikaressursside sertifitseerimiskeskuses. Testimiseks kasutati kaheksat mootorit VAZ-2108 (iga lisandi jaoks oma), igaühel läbisõitu üle 100 000 km. Enne testi võeti mootorid lahti ja kontrolliti seisukorda ning detailide mõõtmeid, kui ei remonditud midagi. Mootorite kokkupanekuks tuli siiski kolvirõngastelt nõge maha kraapida. Mootorid töötasid stendil niipalju, kui vastava lisandi juhendis kirjas oli (näiteks Hadol kokku 1500 km-le vastav arv tunde). Pärast testi võeti mootorid jälle lahti ja kontrolliti põhjalikult.
Tulemused: suurt kahju ei teinud mootorile ükski lisand, imesuurt kasu samuti mitte ükski. Kõige suurem efekt oli hõõrdumise vähenemine tühikäigul - olenevalt lisandist 6 % kuni 13,4 %. Kompressioon paranes 0 - 0,5 %, kütusekulu kuni 5 % (Metalyz-6 suurendas kütusekulu 6,8 %). Mootori võimsus tõusis kah mõne protsendi, heitgaaside toksilisus käis siia-sinna: üks näitaja paranes, teine halvenes. Pea kõigil mootoritel esines õlirõhu märgatavat langust, mis pärast õli ja õlifiltri vahetust siiski normaliseerus. Arvati, et õlirõhu langusele võis kaasa aidata kolvirõngaste nõest puhastamine, kinninõetanud rõngad oleks ehk libedamaks muutunud silindripinnal õli paremini kinni pidanud. Remetalliseerijad, nagu lubatud, sadestasid metallikihi igale poole, kuhu vähegi sai, kaasa arvatud süüteküünlad, millele see muidugi halvasti mõjus. Oleks mootoritel olnud katalüsaator ja lambdasond, oleks needki ilmselt oma jao saanud.
Lisandite hinnad on väga erinevad. Forsan ja Hado on kalleimad, ülejäänud ollused kordades odavamad ("Surm" vaid 160 rubla). Reklaamides lubatu on väga erinev: kui Liqui Moly lubab lihtsalt kulumise vähenemist, võimsuse optimeerimist ja väiksemat kütusekulu, siis Forsan kuulutab suisa imesid: "kulunud pindade taastumine, 10 korda väiksem hõõrdumine, võimsus suureneb 10 - 15 %, kütusekulu väheneb samapalju". Antud lubadusi ei suuda täita mitte ükski lisand.
Ajakiri hoidub testitud lisandite pigeritta seadmisest. Otsus, kas kasutada neid või mitte, jäägu igaühe enda teha.
Ajakirja võrguväljaandes seda artiklit praegu pole. Ehk tuleb veel.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüd ka saanud tõestamist hado libestav toime. Küll natuke vales kohas ja negatiivse alatooniga.
Üks mees otsustas panna hado mootorratta mootrisse. Tegu oli lääne päritolu võimsa rattaga.
Peale esimese tuubi panekut mootoriõlisse tundis ta, et sidur nagu korra libises. Mõtles, et tuleks veidi reguleerida. Peale teise tuubi panekut hakkas aga sidur hullemini libisema. Siis tal alles meenus tõsiasi, et mootoriõli on samas ka käigukastiõli. Käigukastis aga märg sidur, mis sai ka hadokuuri.
Üks mees otsustas panna hado mootorratta mootrisse. Tegu oli lääne päritolu võimsa rattaga.
Peale esimese tuubi panekut mootoriõlisse tundis ta, et sidur nagu korra libises. Mõtles, et tuleks veidi reguleerida. Peale teise tuubi panekut hakkas aga sidur hullemini libisema. Siis tal alles meenus tõsiasi, et mootoriõli on samas ka käigukastiõli. Käigukastis aga märg sidur, mis sai ka hadokuuri.
C
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Seda tajusin isegi eelmainitud Tuulaga. Ehkki töötlemine pole lõppenud, on tunda kuidas masin jookseb sirgel teel ja allamäge tuntavalt kiiremini. Seega kolmerõngaline kolb lihtsalt käib silindris "libedamalt". Samas jõudu pole juurde tulnud -- üles mäge poob ikka mootori kinni, kompressioon pole kasvanud.Algselt postitas: motamees
Nüüd ka saanud tõestamist hado libestav toime. Küll natuke vales kohas ja negatiivse alatooniga.
Üks mees otsustas panna hado mootorratta mootrisse. Tegu oli lääne päritolu võimsa rattaga.
Peale esimese tuubi panekut mootoriõlisse tundis ta, et sidur nagu korra libises. Mõtles, et tuleks veidi reguleerida. Peale teise tuubi panekut hakkas aga sidur hullemini libisema. Siis tal alles meenus tõsiasi, et mootoriõli on samas ka käigukastiõli. Käigukastis aga märg sidur, mis sai ka hadokuuri.
Seega on jutt mingist detaili taastamisest vale, pinna juurdekasvu ikka ei toimu, Oleks ju imelik, et mootoriõliga töötlemisel tekiks pinna juurdekasv (veel kuni 1,5 mm!!)XADO keemia lihtsalt töötleb pinnastruktuuri nii, et hõõre väheneb, sellest ka õlita sõidu võimalikkus. Samas on Tuula mootori vibratsioon vähenenud, muidu maksimumkiiruse juures oli ikka kõva lärm.
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Mota
see fiero sai nüüd lahti võetud
4000 km Xado töötlust ja tulemust pole midagi.
õlirõngad on kõik terved, aga kulunud, siiski mitte 100%, Seega Xado väljapakutud taastav/remontiv toime puudub, töötluse käigus õlikulu ei vähenenud.
Sama jutt saalede kohta. Tehas lubab kepsusaale lõtku vahemikus 0,036..0,094 mm tegelik lõtk on 0,080 mm seega kriitilisele lähedal -- miks pole toimunud kepsugrupi remonti??
Visuaalselt pole küll mingit metallkeraamikat -- tavaline poorne saale ja tavaline karastatud vändakael.
Seega on Xado ikkagi tavaline teleturu kraam, no aga mida tahta 666 kr, tuleb tellida ikka jupid ja mootor remontida, Xado seda paraku ei teinud.
Ainus küsimus on jah, kuida läbis Mota 50 km õlita, või venelastest Xado katsetajad 300 km -- müstika, see pole loogiline.
Ainuke seletus, et Xado tõesti muudab metallipinna hõõrde väiksemaks, nii, et sõjaolukorras suudab purukssõidetud karteriga masin edasi liikuda. Seda fakti Xado promojad reklaamis kasutavad. Mingit remonti pole see keemia küll vähemalt minu auto juures teinud.
Vaielge vastu, kui kellelgi on teised kogemused.
[quote]Algselt postitas: motamees
Lisainfot/arvamusi Automoto foorumist.
jurkman
Liitunud: 04 2002
Olek: Ära
Postitus:
1. 86a GM 3L V6, 250 000 km. Kannatab veel sõita, aga selged väsimuse tundemärgid -- õli võtab kõvasti, pöörete muutmisel viskab suitsu, kompressioon 9 atm ümber, õlirõhk kuni 4 atm pööretega, hüdrotõukur tiksub, mootori käik veidi rahutu.
Tegin 3-tuubilise kuuri läbi, 2000 km nüüdseks läbi sõidetud, täpselt mõõta ei viitsinud, hindasin silma järgi. Kompressioon jäi samaks, hüdrotõukuri tiksumine ei vähenenud, müra ja vibratsioon nagu oleks veidi vähenenud, aga mitte eriti, õlikulu samuti ei vähenenud, rüüpab sama mehiselt ja suitsemine ka täpselt sama. Tahhoka järgi hinnates on tühikäigupöörded natuke langenud.
Seega tuleb ikka remonti teha, midagi see xado tõesti aitab, aga kataloogis pakutu (läbisõit 2-3X suurem, müra 10X vähem, õlikulu ja bensukulu vähenemine) on ikka selgelt üle pakutud. Kui ikka tõesti toimuks nii kõva revitalisatsioon (kuni 1,5 mm), siis oleks pidand õlikulu ja suitsemine märgatavalt vähenenud.
No aga mida tahta 666kr eest?
see fiero sai nüüd lahti võetud
4000 km Xado töötlust ja tulemust pole midagi.
õlirõngad on kõik terved, aga kulunud, siiski mitte 100%, Seega Xado väljapakutud taastav/remontiv toime puudub, töötluse käigus õlikulu ei vähenenud.
Sama jutt saalede kohta. Tehas lubab kepsusaale lõtku vahemikus 0,036..0,094 mm tegelik lõtk on 0,080 mm seega kriitilisele lähedal -- miks pole toimunud kepsugrupi remonti??
Visuaalselt pole küll mingit metallkeraamikat -- tavaline poorne saale ja tavaline karastatud vändakael.
Seega on Xado ikkagi tavaline teleturu kraam, no aga mida tahta 666 kr, tuleb tellida ikka jupid ja mootor remontida, Xado seda paraku ei teinud.
Ainus küsimus on jah, kuida läbis Mota 50 km õlita, või venelastest Xado katsetajad 300 km -- müstika, see pole loogiline.
Ainuke seletus, et Xado tõesti muudab metallipinna hõõrde väiksemaks, nii, et sõjaolukorras suudab purukssõidetud karteriga masin edasi liikuda. Seda fakti Xado promojad reklaamis kasutavad. Mingit remonti pole see keemia küll vähemalt minu auto juures teinud.
Vaielge vastu, kui kellelgi on teised kogemused.
[quote]Algselt postitas: motamees
Lisainfot/arvamusi Automoto foorumist.
jurkman
Liitunud: 04 2002
Olek: Ära
Postitus:
1. 86a GM 3L V6, 250 000 km. Kannatab veel sõita, aga selged väsimuse tundemärgid -- õli võtab kõvasti, pöörete muutmisel viskab suitsu, kompressioon 9 atm ümber, õlirõhk kuni 4 atm pööretega, hüdrotõukur tiksub, mootori käik veidi rahutu.
Tegin 3-tuubilise kuuri läbi, 2000 km nüüdseks läbi sõidetud, täpselt mõõta ei viitsinud, hindasin silma järgi. Kompressioon jäi samaks, hüdrotõukuri tiksumine ei vähenenud, müra ja vibratsioon nagu oleks veidi vähenenud, aga mitte eriti, õlikulu samuti ei vähenenud, rüüpab sama mehiselt ja suitsemine ka täpselt sama. Tahhoka järgi hinnates on tühikäigupöörded natuke langenud.
Seega tuleb ikka remonti teha, midagi see xado tõesti aitab, aga kataloogis pakutu (läbisõit 2-3X suurem, müra 10X vähem, õlikulu ja bensukulu vähenemine) on ikka selgelt üle pakutud. Kui ikka tõesti toimuks nii kõva revitalisatsioon (kuni 1,5 mm), siis oleks pidand õlikulu ja suitsemine märgatavalt vähenenud.
No aga mida tahta 666kr eest?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Avalik kiri Kenu'le.
Siiski tundub, et see kiri oli ka teistele mõeldud - siis võiks eemaldada kirja päisest minu nime. Äkki keegi ei julge võõrast kirja lugeda.
Tervitustega Mota.
NB: Siiani ei tegele Xado müügiga vaid aeg-ajalt selle tarvitamisega.
[Muudetud: 21-1-2007 motamees]
Väga tore on lugeda sinu arvamust/kogemust. Kui see aga oli mulle isiklikult, siis oleks võinud saata selle privaatsõnumi peale.Algselt postitas: kenu
Mota
see fiero sai nüüd lahti võetud
4000 km Xado töötlust ja tulemust pole midagi. ...

Siiski tundub, et see kiri oli ka teistele mõeldud - siis võiks eemaldada kirja päisest minu nime. Äkki keegi ei julge võõrast kirja lugeda.

Nii see oli ja sinna vasta ei saa.Algselt postitas: kenu
Ainus küsimus on jah, kuida läbis Mota 50 km õlita, ... -- müstika, see pole loogiline.
Tervitustega Mota.
NB: Siiani ei tegele Xado müügiga vaid aeg-ajalt selle tarvitamisega.
[Muudetud: 21-1-2007 motamees]
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hmm, a võib-olla ei peagi nägema? Kas mikroskoobi all oled uurinud (enne ja pärast)?Algselt postitas: kenu
Visuaalselt pole küll mingit metallkeraamikat -- tavaline poorne saale ja tavaline karastatud vändakael.
Nanotehnoloogiast oled midagi kuulnud?
näiteks: Pealtnäha täiesti tavaline peenvillane ülikonnariie, aga kangakiud on kaetud nanoosakestest moodustuva kihiga, mis ei võta sisse mustust, ei kortsu, vetthülgav ... jamidakõikeveel:P
Reklaamijutt(!), pole olemas(!), võimatu(!)...
Uskuge või mitte, on olemas ja toimib suurepäraselt

Sama on ka kõigi igasuguste õlilisanditega. See, mis pakendi peal kirjas, on muidugi iseasi ehk reklaamijutt, et see või teine mögin paremini silma jääks ja müüks.
Hadoga on loomkatsed tehtud ja müstikaga sidemed puuduvad. Lihtsalt seletades saavad pinnad kaetud pisikeste veerevate nanoosakestega nagu hernestega, mis vähendavad tuntavalt hõõrdumist. Ongi kogu müstika.
Väga hea tsitaat, mille leidsin SIIT :"Nanotehnoloogia maailmas peab õppima mõtlemist väga väikestes dimensioonides."
Kui seda ei õpi või ei taha õppida, sest "mõistus hakkab vastu sellisele müstikale", siis tont temaga. Arusaadav, et mõistus tõrgub kõike uut ja senitundmatut vastu võtmast ning peas tekib üks suur "mikside" ja "missiiskui..."-de jada. Kiviajal ei usutud kah, et kuskil kaugemal koopaesisest on veel teisigi koopaid ja sellest, et maakera on ümmargune ning kunagi tiirlevad kosmoses satelliidid, millede vahendusel jõuavad maailma eri punktidesse "hääled" jne.... ei osatud unistadagi.
Tsipake veel lugemist eneseharimiseks.
Kel huvi tekkis, otsigu veel allikaid. Põnev või hukutav saab olema tulevik ..... Kellele kuidas.
-
ddemon555
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 08 Nov 2002 11:10
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Golf 3, Z
- Kontakt:
OT:
pealegi miks teised ei peaks olema siis kursis? mina kui (kõrghariduse omandamine pooleli) olen nanotehnoloogiat õppinud tänu spordipoes töötamisele ja sealsete inimeste koolitamise läbi
seega jah....
miks arvad profiili lugedes, et ta kursis nanotehnoloogiaga? ma ei väida vastupidist.. aga miks peaks..?:DAlgselt postitas: oxecotKui kenu profiilis olevalt kodulehelt ta CV lugeda siis tundub et ta siin foorumis ehk üks vähestest kes tõesti nanotehnoloogiast midagi kuulnud on.Algselt postitas: logman
Nanotehnoloogiast oled midagi kuulnud?
pealegi miks teised ei peaks olema siis kursis? mina kui (kõrghariduse omandamine pooleli) olen nanotehnoloogiat õppinud tänu spordipoes töötamisele ja sealsete inimeste koolitamise läbi

-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
SIIT :"Nanotehnoloogia maailmas peab õppima mõtlemist väga väikestes dimensioonides."
Äraleierdatud mõttetu filosoofia ja antud teemas täeielik OT,
kes vähegi koolis keemiat-füüsikat on õppind, et peaks sellist naiivset jama tsiteerima.
Minu kui suht lolli ja laisa inimese soov oli, et keegi lihtsalt ära näitaks mulle Xado toimemehhanismi.
Asi iseenesest on ju huvitav:
Mota katse 50 km ja venelaste 300 km -- siin peaks olema suht lihtne eksperimentaalne seletus -- ma lootsin seda Xado kataloogis näha.
Seda jah ,et mu visuaalne näide oli ülimalt naiivne, aga kataloogis kasutas Hado tehas just seda nippi, seal olid mikrofotod -- enne Xadot robustne pind, pärast Hadot peegelsile. No loogiline, et kui mikroskoobis on pind peegelsile, kuidas ta siis silmaga vaadates nii krobeline saab olla. Seega on tegemist lihtsalt tootja valega. Sama saab öelda pinna juurdekasvu kohta -- minul seda igatahes ei toimunud.
Seega, palju on Hadol reaalset toimet ja palju reklaamlikku valet. Kas Hado toime on 5% nagu teleturu kraamil või midagi enamat??
---
Mota, muidugi oli kiri kõigile mõeldud, aga nimeline viide oli lihtsalt austusest eksperimendi läbiviimise ja teemaalgatamise pärast.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pakendiga kaasasolevas raamatus on ju kirjas, et ei taasta lõpuni kulunud st avariieelses seisundis mootorit ning EI ASENDA kapremonti - vaid pigem sobib ühtlaselt kulunud mehhanismide taastamiseks ning edasise kulumise peatamiseks!
kui saale oli tugevalt urbne oleks tulnud hado doosi äkki 10 kordistada ehk isegi veel enam.. ilma ehitusmaterjalita pole midagi
isiklikult kasutanud korduvalt autode mootorites ning täpsemalt lada samara käigukastis - vilinad / sahinad kaotas ära - järelikult toimib.
kui saale oli tugevalt urbne oleks tulnud hado doosi äkki 10 kordistada ehk isegi veel enam.. ilma ehitusmaterjalita pole midagi
isiklikult kasutanud korduvalt autode mootorites ning täpsemalt lada samara käigukastis - vilinad / sahinad kaotas ära - järelikult toimib.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No see % küsimus jääb alatiseks lahtiseks.Algselt postitas: kenu
Seega, palju on Hadol reaalset toimet ja palju reklaamlikku valet. Kas Hado toime on 5% nagu teleturu kraamil või midagi enamat??
Masin (pool sellest, allkirjas olev projekt) nüüdseks jälle sõidus. Tallinna sõidul avastasin, et plokikaane tihend vist "ära kuivanud" (võtab veesärki surve sisse). Pole ka ime, masin pea kaks aastat seisnud. Tihendi vahetamise käigus saab vastused paljudele rippuma jäänud küsimustele.
Nukkvõll ja nookurid nüüdseks paljastatud. Minu nägemusel täiesti tavaline (umbes 100 000km sõitnud) nukkvõll ja nookurid. Aga otsustage ise. Panen lähifotod kõigist pindadest.
4 silinder

C